جاباما
۶۸۷۲۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نوکیا ۹ بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند را دارد

شرکت نوکیا هفته گذشته گوشی‌های جدیدی معرفی کرد. محصولاتی که نوکیا ۸۱۱۰، نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۸ سیروکو و نوکیا ۶ جدید بودند. تمام این گوشی‌ها تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شوند و هیچ کدام آن‌ها هم محصول پرچم‌داری به حساب نمی‌آیند. شایعات می‌گویند که نوکیا قصد دارد دو گوشی نوکیا ۹ و نوکیا ۸ پرو را به عنوان محصول پرچم‌دار راهی بازار کند.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - مجید نوردوست: شرکت نوکیا هفته گذشته گوشی‌های جدیدی معرفی کرد. محصولاتی که نوکیا ۸۱۱۰، نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۸ سیروکو و نوکیا ۶ جدید بودند. تمام این گوشی‌ها تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شوند و هیچ کدام آن‌ها هم محصول پرچم‌داری به حساب نمی‌آیند. شایعات می‌گویند که نوکیا قصد دارد دو گوشی نوکیا ۹ و نوکیا ۸ پرو را به عنوان محصول پرچم‌دار راهی بازار کند.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی نوکیا ۹ با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ راهی بازار می‌شود و یکی از بهترین‌ دوربین‌های موجود روی گوشی‌های هوشمند را خواهد داشت. گفته شده دوربین نوکیا ۹ در کلاس خودش به عنوان بهترین دوربین موبایل شناخته می شود. شایعات می‌گویند که دوربین پشت گوشی جدید نوکیا به ۵ سنسور مجهز شده است.

همچنین سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی نوکیا ۹ هم به زیر صفحه نمایش منتقل شده و صفح نمایش آن بزرگ‌تر از صفحه نمایش گوشی نوکیا ۸ پرو خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند هم قیمت گوشی گلگسی اس ۹ باشد.

انتظار می‌رود که گوشی جدید نوکیا در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸ معرفی شود. این نمایشگاه در شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج