۶۸۷۳۵۱
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

واکنش به برخورد نیروهای یگان ویژه با یک عکاس

در مراسم افتتاحیه موزه لوور در تهران که با حضور مهمانان خارجی برگزار شد، یگان ویژه موزه ملی برخورد نامناسبی با یکی از عکاس‌های رسانه‌های داخلی داشتند که حواشی و اعتراض‌های زیادی را از سوی اهالی رسانه به دنبال داشت.

خبرگزاری ایسنا: در مراسم افتتاحیه موزه لوور در تهران که با حضور مهمانان خارجی برگزار شد، یگان ویژه موزه ملی برخورد نامناسبی با یکی از عکاس‌های رسانه‌های داخلی داشتند که حواشی و اعتراض‌های زیادی را از سوی اهالی رسانه به دنبال داشت.

مراسم افتتاحیه موزه لوور در تهران در تاریخ ۱۴ اسنفند ماه با حواشی هم همراه شد. انتشار تصاویری از برخورد نامناسب فیزیکی با عکاس خبری خبرگزاری تسنیم، آن هم در حضور مقامات مسوول کشورهای خارجی واکنش‌های زیادی از سوی اصحاب رسانه و قلم را به دنبال داشت؛ تا جایی که رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی در نامه‌ای به فرمانده یگان حفاظت خواستار برخورد قانونی با عوامل مقصر و متخلف در برخورد فیزیکی نیروهای یگان با این عکاس خبری شد.

در نامه‌ای که از سوی روح‌الله مهدی‌نژاد، رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، خطاب به سردار امیر رحمت‌اللهی فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی نوشته شده، آمده است که «ضمن قدردانی از تلاش نیروهای زحمتکش آن یگان، به استحضار جنابعالی می‌رساند روز دوشنبه ۹۶/۱۲/۱۴ در جریان مراسم افتتاحیه نمایشگاه موزه لوور در تهران، اتفاقاتی رخ داد که متأسفانه موجب مخدوش شدن چهره سازمان نزد اهالی رسانه و سایر مهمانان این مراسم شد. برخورد فیزیکی و خشن نیروهای یگان حفاظت در موزه ملی با عرفان کوچاری عکاس خبرگزاری تسنیم که یکی از عکاسان فعال جامعه رسانه‌ای است موجب بهت و تعجب شرکت‌کنندگان در این مراسم شد و تصویر ناخوشایندی در برابر نگاه مهمانان فرانسوی از جمله وزیر امور خارجه فرانسه قرار داد؛ لذا جا دارد حسب دستور معاون رییس‌جمهوری و رییس‌سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، ضمن برخورد قانونی با عوامل مقصر و متخلف در این زمینه، به‌ نحو مقتضی از عکاس خبرگزاری تسنیم عذرخواهی و دلجویی شود و همچنین نتیجه اقدامات انجام‌شده در اختیار این مرکز قرار گیرد تا به خبرنگاران اعلام و در رسانه‌ها منتشر شود.»

واکنش رسمی به برخوردهای نامناسبی که بعضا با خبرنگاران و عکاسان خبری انجام می‌شود، می‌تواند نویدبخش کاهش و حتی توقف چنین رفتارهایی باشد. چندی پیش نیز برخورد نامناسب فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار با واکنش‌های رسمی همراه و منجر به اخراج این مقام مسوول شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      یگان ویژه دلاور

    • سید

      ادم جرات نمیکنه به خبرنگار بگه بالای چشمت ابرو هست .ولی خبرنگار هر کاری که دلشون بخواد میکنند

    • ايران

      طرف جاسوس نبود . خود كشي نكرده

    • ایرانی

      خدا را شکر که بیرون کتکش زده اند می بردن بازداشتگاه می کشتنش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج