جاباما
۶۸۷۳۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لغو کنسرت فرزاد فرزین تکذیب شد

به دنبال انتشار گفتگوی کوتاهی از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار مبنی بر لغو شدن کنسرت فرزاد فرزین در این شهر، ساعتی قبل خود این مقام مسئول این موضوع را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا: گفتگویی از محمد علی آبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با خبرنگار ایرنا منتشر شده که در آن علی آبادی گفته است« مجوز برگزاری بر اساس اجرای صحنه‌ای بوده اما موسسه مجری تصمیم به برگزاری کنسرت به شکلی دیگر داشته است. با وجود اخطارها و پیگیری‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار این تخلفات برطرف نشد از این رو با تصمیم امام جمعه و هماهنگی دادستان سبزوار این کنسرت لغو شد. لغو این برنامه در حالی صورت گرفت که بیشتر بلیطهای آن خریداری شده است.»

این در حالی است که به دنبال انتشار این خبر در فضای مجازی، ساعتی قبل خبری دیگری بر روی خروجی سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی قرار گرفت که طی آن محمد علی‌آبادی (رئیس اداره ارشاد سبزوار) تاکید کرده «اجرای صحنه ای موسیقی فرزاد فرزین لغو نشده است».

در این خبر که با گفته‌های علی‌آبادی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا متفاوت است آمده: «رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: اجرای صحنه‌ای موسیقی فرزاد فرزین در سبزوار لغو نشده است.

محمد علی آبادی با بیان این خبر ، هر گونه مصاحبه در خصوص اعلام لغو این اجرا را تکذیب کرد و اظهار داشت: مباحثی در خصوص نحوه اجرا و فروش بلیط توسط موسسه بوده که در صدد رفع این مشکل هستیم.

وی بیان داشت: اجرای صحنه‌ای که مجوز داشته باشد در چارچوب مقررات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود و منع قانونی برای این اجرا وجود ندارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج