۶۸۷۵۴۸
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

دردسری که «من‌ و تو» برای یک خواننده ایجاد کرد

چهره ماندگار موسیقی، فرج علیپور که امسال به‌عنوان چهره ماندگار موسیقی نواحی کشورمان مورد تقدیر قرار گرفت، از ٥‌ سال ممنوع‌التصویری که به گفته این هنرمند دلیلش یک پیام تبریک بوده، ناراضی است.

روزنامه شهروند: چهره ماندگار موسیقی، فرج علیپور که امسال به‌عنوان چهره ماندگار موسیقی نواحی کشورمان مورد تقدیر قرار گرفت، از ٥‌ سال ممنوع‌التصویری که به گفته این هنرمند دلیلش یک پیام تبریک بوده، ناراضی است.

دردسری که «من‌ و تو» برای یک خواننده ایجاد کرد

این خواننده و نوازنده کمانچه لری که نشان درجه یک هنری دارد و در جشنواره موسیقی فجر امسال برای یک عمر فعالیت هنری مورد تقدیر قرار گرفت، گفت: در کنسرتی در آلمان بعد از اجرای برنامه یک‌نفر با دوربین آمد و از ما خواست عید را تبریک بگوییم و ما هم یک تبریک ساده گفتیم و آن را در شبکه من و تو پخش کردند.

با این‌که بعدها جریان را گفتم و ابراز بی‌اطلاعی کردم، مسئولان که فهمیده بودند گفته‌های ما حقیقت دارد؛ اجازه دادند کنسرت‌هایمان بدون هیچ مشکلی مانند قبل در داخل کشور برگزار شود؛ اما در صداوسیما فضای دیگری به وجود آمد. ماجرا ابتدا از صداوسیمای لرستان شروع شد. آن‌قدر این مسئولان استانی به تهران نامه نوشتند و گفتند، چرا آثار مرا پخش می‌کنند که در صداوسیمای تهران هم ممنوع‌الصدا و تصویر شدیم. حالا ٥‌سال است این ممنوعیت در صداوسیما برای من به وجود آمده و همچنان هم ادامه دارد.

فرج علیپور ادامه می‌دهد که «به رغم تقدیر در جشنواره فجر، اما صداوسیما اجازه پخش آثارم را نمی‌دهد و تمام ٥٠ اثری را که در صداوسیما اجرا کرده‌ام، غیرقابل پخش می‌داند». این هنرمند باسابقه گریزی هم به دو‌سال قبل می‌زند: سالار عقیلی یکی دو‌سال قبل با همین شبکه من و تو مصاحبه کرد، ولی آقایان نخواستند که مشکلی به ‌وجود بیاید و نیامد. اما برای من...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      يعني اينقدر ترس از يك شبكه تلويزيوني ، ولو معاند ! زياده كه مملكتي دچار ترس بشه ؟!

    • بدون نام

      پوپولیسم درصدا وسیما باوج رسیده است .اینقدرتحجر؟ اصلا پخش نکنه مگه چنددرصد مردم تماشامیکنند؟ از پنج درصد که بیشتر نیست.

    • بدون نام

      اینطور که اینجا نوشته صدا و سیما برای این هنرمند عزیز دردسر درست کرده، نه من و تو

    • یاسین

      واقعا که چقدر عقده ای !!

    • بدون نام

      وای که چقدر از این آدمای چاپلوس بدم میاد یه ضرب المثله میگه خان می بخشه خانعلی نمی بخشه اینقدر تو لرستان پیگیری کردن تا صدا و سیمای ملی هم زیر بار ممنو ع التصویری این آقا رفته ...

    • بدون نام

      من به عنوان یک انقلابی پیرو خط امام و رهبر درخواست دارم که سالار عقیلی هم مجازات شه! ...این استاد اگر یه تبریک عید گفته سالار عقیلی رفته یه روز کامل تو اون شبکه زندگی کرده!

    • نیلوفر

      بیچاره انگاررفته باامریکاواسرائیل مذاکره کرده واقعا چقدرحقیرهستید

    • بدون نام

      یک مشت احمق سیاست گذاری های صدا و سیما را انجام می دهند .

    • بدون نام

      برای اینکه عقل مسئولین به حرفهای کوتاه فکران وصله

    • علی

      خودت روناراحت نکن اگه اون شبکه هابیگانه بودن این همه مخاطب برا خودشون جذب نمیکردن پس اشکان ازمدیران نالایق رسانه میلیست یه عده نان به نرخ روز خور بددرد نخور توی این مجموعه جمع شدن با پول ملت به ریش ملت میخندن وکسی هم جیکش درنمیاداز ترس ازدست دادن پست ومقام.

    • حمید

      کار بسیار درستی کردند ، دشمن دشمنه ، اونا حتی تبریک عیدشون هم هدف دار و جهت دار هست ، دوستان ساده لوح و‌ زود باور نباشید ، لطفا یه سر به دادگاه های خانواده بزنید تا ببینید چند صد هزار پرونده طلاق و جدایی بخاطر ماهواره و برنامه های من و تو و باقی شبکه های کثیفش اتفاق افتاده

      با خون و چنگ و دندان ، دشمن ز خانه راندیم
      اما با ماهواره ، در خانه اش نشاندیم


      دوست خوبم ناظر گرامی لطفا تایید و چاپش کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نادان

    • بدون نام

      بخدا ظلم میکنید یک جوان با این اقتصاد مرده منبع درامدی از راه کنسرت در میاورد وشما با یک نامه جلوگیری میکنید اخه چرا مگر دوزدی یا قتل ویا از دیوار کسی بالا رفته نمیشود که هی بزنیم تو سرمان بعد این میشود این جوانها هر طور ش ه میروند ان ور ابها بخدا از این همه زور گویی خسته شدیم فکری به حال ملت کنید که در فقر وگرسنگی واورگی دست وپا میزنند واخر هم شرمنده خانواده کنسرت را میبینید ولی گرانی اختلاص دوزدی بی کفایتی مسولین حادثه های وحشتناک را نمیبینید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج