۶۸۷۷۴۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت روز مادر

وزیر بهداشت ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار امیدواری کرد که همه به‌ویژه بانوان بتوانند آن الگوی انسانیت، شرافت، صداقت و عطوفت را بهتر و بیشتر بشناسند و به اندازه ظرفیت وجودی خود، جرعه نوش دریای معرفتش باشند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار امیدواری کرد که همه به‌ویژه بانوان بتوانند آن الگوی انسانیت، شرافت، صداقت و عطوفت را بهتر و بیشتر بشناسند و به اندازه ظرفیت وجودی خود، جرعه نوش دریای معرفتش باشند.

هاشمی در کانال تلگرامی خود نوشت:« بر اساتید حوزه و دانشگاه نیز فرض است با توجه به مقتضیات زمان، زوایای مختلف زندگانی حضرتش را برای هموطنان و خصوصا به زبان جوانان بازگویند تا طی این طریق، آسان‌تر و جلوه نور اخلاق و معرفت در زندگی‌ فردی و جمعی مردم درخشان‎تر شود.

زن ایرانی هم که در کسوت مادری، نمونه‎ای منحصر به‌فرد و در دانش‌آموزی و طی مدارج علمی صاحب جایگاهی والا و در عطوفت و مهربانی زبانزد و محور خانه و خانواده است، به‌یقین در سایه آموزه‎های زلال دینی در تمام این حوزه‎ها حضوری پررنگ‎تر خواهد داشت.

ما در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این تجربه را داشته‌ایم و هر جا از مدیریت خانم‌ها استفاده کرده‌ایم، خوش درخشیده‌اند؛ پس بر ماست که ضمن سپاسگزاری و قدرشناسی از تلاش‌های ایشان در کانون خانواده، از دانش و تجربه آنها در عرصه‎های کارشناسی و مدیریتی نیز به قدر کفایت بهره بگیریم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرضیه

      می تونید درک کنید روز زنه، و زن لزوما مادر نیست، یا افکار بیمارتون فقط زن رو در مقام مادری زن و باارزش می بینه، اصلاح کنید اون تیترو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج