۶۸۸۴۴۹
۸ نظر
۵۲۲۳
۸ نظر
۵۲۲۳
پ

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۲)

از داستان هایی بر اساس واقعیت تا موجودات فرازمینی ترسناک، به نظر می رسد که سال ۲۰۱۸ نیز سال ترسناکی در عالم سینما باشد.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: سال ۲۰۱۷ سال موفقیت فیلم های ترسناک بود و در این سال فیلم های ترسناک موفق و پرهزینه بسیاری تولید شد که اکثراً با موفقیت در گیشه همراه بودند. در این سال شاهد بازگشت فرانچایز «اره» (Saw) بودیم و اقتباسی دیگر از رمان مشهور «آن» (It) نوشته استفن کینگ همراه با فیلم های متعدد دیگری در این ژانر.

از داستان هایی بر اساس واقعیت تا موجودات فرازمینی ترسناک، به نظر می رسد که سال ۲۰۱۸ نیز سال ترسناکی در عالم سینما باشد. با توجه به این که در سال میلادی کنونی نیز قرار است فیلم های ترسناک متعددی ساخته اکران شوند این مطلب را به بهترین و ترسناک ترین فیلم های ژانر وحشت که در سال ۲۰۱۸ اکران می شوند اختصاص داده ایم.

11- راهبه (تاریخ انتشار: جمعه 16 شهریور 97)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۲)
مجموعه فیلم های ترسناکی که اکنون با نام فرانچایز «دنیای احضار روح» (Conjuring Universe) شناخته می شود توانست با فیلم «آنابل: خلقت» (Annabelle: Creation) که پیش درآمدی بر دو قسمت قبلی بود، فروش کلی خود را از یک میلیارد دلار عبور دهد. اکنون قرار است اسپین آفی دیگر در این فرانچایز با نام «راهبه» (The Nun) ساخته شود که بیش از پیش ما را با شخصیت های ترسناک فرانچایز «احضار روح» آشنا خواهد کرد.

تایسا فارمیگا (خواهر کوچکتر ورا فارمیگا) در این فیلم حضور خواهد داشت و بونی آرون نیز بازی خود در نقش والاک (راهبه شیطانی) را تکرار خواهد کرد. کورین هاردی نیز که در زمینه کارگردانی فیلم های ترسناک عملکرد خوبی داشته کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

12- خانه ای با یک ساعت در درون دیوارهایش (جمعه 30 شهریور 97)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۲)
داستان فیلم «خانه ای با یک ساعت در درون دیوارهایش» (The House With a Clock in Its Walls) در مورد یک پسربچه ۱۰ ساله است که با عموی عجیب و غریبش زندگی می کند و خیلی زود در می یابد که خانه عمو پر از راهروهای مخفی و اتفاقاتی عجیب و غریب و ترسناک است. وی بزودی در می یابد که عمویش یک جادوگر است و در این خانه جادوگری های سیاهی انجام داده می شود. این فیلم داستانی شبیه داستان فیلم های هری پاتر دارد اما جی کی رولینگ آن را ننوشته و بر اساس رمانی ترسناک به همین نام که در سال ۱۹۷۳ نوشته شده ساخته خواهد شد. این فیلم به کارگردانی الی راث از بازیگرانی طراز اول مانند کایل مک لاچلان، کیت بلانشت، جک بلک و الیس گولدزبری سود خواهد برد.

13- هلفست (تاریخ انتشار:جمعه 20 مهر 97)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۲)
داستان فیلم ترسناک «هلفست» (Hellfest) به کارگردانی جنیفر لینچ در یک مرکز تفریحی با تمی شبیه هالووین رخ می دهد که مملو از خون و خونریزی و کشتار است و ناگهان یک قتل بیرحم این ضیافت را به کابوسی خوفناک برای شرکت کنندگان تبدیل می کند. انتظارات از این فیلم بالاست گیل آن هورد که از همکاران قدیمی جیمز کامرون بوده و تهیه کنندگی سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) را بر عهده داشته تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

14- چیزی در تاریکی (تاریخ انتشار: دوشنبه 23 مهر 97)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۲)
تریلر علمی «چیزی در تاریکی» (Something in the Dark) داستان منحصر به فردی دارد. یک زن نابینا با استفاده از یک عینک بسیار یپشرفته بینایی خود را باز می یابد و بینایی او اکنون بسیار بهتر از آن است که وی انتظارش را داشته است زیرا اکنون می تواند ارواح و اشباح را ببیند. این ارواح نیز انواع مختلفی داشته و زندگی مشابهی مانند زندگان دارند. در این میان یکی از این ارواح در تاریکی قصد جان او را دارد. در مورد این فیلم گفته شده که هیچ دیالوگی در آن رد و بدل نخواهد شد تا بدین ترتیب بر واقعی بودن داستان های ترسناک فیلم و تجربه دست اول تماشاگر از اتفاقات خوفناکی که در فیلم رخ می دهد بیفزاید.

15- هالووین (تاریخ انتشار: -جمعه 27 مهر 97 )

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۲)
بازسازی و راه اندازی مجدد فرانچایزهای ترسناک در سال های اخیر با استقبال خوب تماشاگران روبرو نشده است و این موضوع نشان داده که دوران محبوبیت بسیاری از فرانچایزهای کلاسیک گذشته است. در این میان قرار است که فرانچایز «هالووین» (Halloween) از نوع راه اندازی شود و دنی مک براید نقش اصلی آن را بر عهده داشته باشد. آن ها پیشنهاد ساخت این فیلم را به جان کارپنتر، کارگردان افسانه ای ژانر وحشت داده اند و او نیز در حساب فیسبوک خود اعلام کرده که این پیشنهاد را پذیرفته است. البته مک براید اعلام کرده که این فیلم بازسازی یا راه اندازی مجدد نبوده اما به عنوان دنباله ای از عنوان کلاسیک «هالووین» عمل خواهد کرد.

16- خداوندگار (تاریخ انتشار: جمعه 4 آبان 97)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۲)
فیلم ترسناک «خداوندگار» (Overlord) داستانی ترسناک مربوط به دوران جنگ جهانی دوم است که جی جی آبرامز در مقام تهیه کننده در آن حضور خواهد داشت. جولیوس ایوری کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. داستان این فیلم در روز عملیات موسوم به «دی دَی» در روز حمله متفقین به نرماندی رخ می دهد که در آن گروهی از چتربازان آمریکایی در پشت خطوط دشمن پیاده می شوند تا عملیاتی مهم را به انجام برسانند اما هر چه به هدف خود نزدیک می شوند در می یابند که در این روستای تحت کنترل نازی ها اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد. از بازیگران این فیلم می توان به وایت راسل (بازیگر سریال «آینه تاریک»)، لین دی کستکر همراه با بوکیم وودباین اشاره کرد.

17- پیرسینگ (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۲)
نیکلاس پسکی، کارگردان پرتغالی، اولین تجربه کارگردانی خود را با فیلم «جشم های مادرم» () در سال ۲۰۱۶ انجام داد که تجربه موفقی از آب درآمد. وی برای اولین فیلم انگلیسی زبان خود به سراغ رمان «پیرسینگ» (Piercing) نوشته ریو موراکامی رفته است. این فیلم داستان یک تاجر معمولی را روایت می کند که برای یک سفر تجاری خانواده اش را ترک می نماید اما در ادامه سعی می کند یک روسپی را به اتاق هتلش کشانده و او را به قتل برساند. همانند فیلم قبلی این کارگردان باید انتظار فیلمی را داشت که رفته رفته تماشاگر را درگیر خود خواهد کرد. کریستوفر ابوت و میا واسیکوفسکا نقش های اصلی این فیلم ترسناک را ایفا خواهند کرد.

18- نوسفراتو (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۲)
فیلم «جادوگر» (The Witch) را باید یکی از ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۵ دانست؛ فیلمی منحصر به فرد و جاه طلبانه که اولین تجربه کارگردانی رابرت اگرز بود. این فیلم ۱۰ برابر بودجه خود در گیشه فروش داشت. برای تجربه دوم کارگردانی، اگرز قصد دارد فیلم کلاسیک ترسناک «نوسفراتو» (Nosferatu) ساخته سال ۱۹۲۲ را بازسازی کند که یک بار دیگر نیز در سال ۱۹۷۹ توسط ورنر هرزوگ، کارگردان شهیر آلمانی ساخته شد. این فیلم محبوب ترین فیلم اگرز است که قبلاض نیز دو بار سعی در ساخت آن داشته است و بدین ترتیب می توان انتظار فیلمی متفاوت و فوق العاده را داشت.

19- مهمانی هیولا (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۲)
کریس وون هافمن فیلمساز و نویسنده سرشناس، با یک تریلر ترسناک جدید به نام «مهمانی هیولا» (Monster Party) داستان نوجوانانی را روایت می کند که در میان یک گروه فرقه ای از نخبگان اجتماعی که همگی قاتلینی سریالی هستند گرفتار می شوند. رابین تانی، لانس ردیک، ارین موریارتی و کیان لاولی نقش های اصلی این سریال را بازی خواهند کرد. این فیلم با ترکیب ژانرهای مختلف، معضلات امروزی جامعه و میزان قساوت پنهان در میان مردمان دنیای امروزی را به تصویر خواهد کشید.

20- دریای آبی عمیق 2 (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۲)
فیلم کالت کلاسیک «دریای آبی عمیق» (Deep Blue Sea) ساخته رنی هارلین در سال ۱۹۹۹ از آن دسته فیلم هایی بود که از کوسه های عظیم الجثه گرفته تا دیالوگ های ماندگار همه چیز در خود داشت. قسمت دوم این فیلم پس از نزدیک به دو دهه در کیپ تاون آفریقای جنوبی در حال فیلمبرداری است و دارین اسکات در مقام کارگردان فیلم از بازیگرانی مانند مایکل بیچ در این فیلم استفاده خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ؟

    • مهذی

      مطلب بی اندازه مفیده

    • بدون نام

      هان

    • سعید

      دیگه قرار نشد انقدر ترسناک معرفی کنید !

    • بدون نام

      چرا عكسارو اينطورى گذاشتين اون فيلمه نگهبانانه كهكشانه اصلا ربط نداره

    • بدون نام

      چرا عكسارو اينطورى گذاشتين اون فيلمه نگهبانانه كهكشانه اصلا ربط نداره

    • بدون نام

      برترینهای عزیز لطفا فیلمهای ژانر وحشت ژاپنی را هم معرفی کنید واقعا برای علاقمندان این ژانر جالبه
      سینمای ژانر ترسناک ژاپن وحشت خاص و نابه

    • فهیمه

      چطوری فیلم ببینم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج