۶۹۰۶۱۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ راهنمای عکس‌العمل در برابر شوخی‌های نوروزی

شاید برای شوهرخاله یا شوهرعمه شما هم معمولا این سوال پیش بیاید که چرا سیزده به در؟ چرا دوازده به دیوار نه؟ حتما شما هم در برابر این شوخی ها نمی دانستید بخندید؟ بشینید؟ بغض کنید و درِ اتاق را محکم پشت سرتان ببندید؟ بروید پشت یخچال قایم شوید و دیگر بیرون نیایید؟ چه کار کنید بالاخره؟ ما در این جا می خواهیم چند راهکار به شما نشان دهیم تا آماده باشید در چنین مواقعی واکنش مناسب نشان دهید و خودتان را نبازید.

ویژه نامه بی قانون - آرزو درزی: شاید برای شوهرخاله یا شوهرعمه شما هم معمولا این سوال پیش بیاید که چرا سیزده به در؟ چرا دوازده به دیوار نه؟ حتما شما هم در برابر این شوخی ها نمی دانستید بخندید؟ بشینید؟ بغض کنید و درِ اتاق را محکم پشت سرتان ببندید؟ بروید پشت یخچال قایم شوید و دیگر بیرون نیایید؟ چه کار کنید بالاخره؟ ما در این جا می خواهیم چند راهکار به شما نشان دهیم تا آماده باشید در چنین مواقعی واکنش مناسب نشان دهید و خودتان را نبازید.

۱. رایج ترین شوخی در روزهای عید شوخی «قدیم یا جدید» است. با کسانی که این شوخی را می کنند، ۷ عصر جدید قرار بگذارید و ۷ عصر قدیم به خانه شان بروید. این جوری هم مجبور می شوند برای شام نگه تان دارند، هم درس عبرتی می شوند برای او و سایرین.

۲. با پیشرفت تکنولوژی، جدیدا مد شده است که می گویند اگر از آجیل استفاده کنی، رمز وای فای نمی دهیم. مودم خودشان است و اختیارش را دارند. اما اگر این جمله را به شوخی گفتند و هار هار خندیدند، بگویید آجیل را انتخاب می کنید اما یک ایمیل فوری باید بزنید. پسورد را که گرفتید، به لیست اپلیکیشن ها رفته، Update All را لمس کنید و تا آخر مهمانی موبایل تان را کنار بگذارید.

طنز؛ راهنمای عکس‌العمل در برابر شوخی‌های نوروزی

3. اگر به تازگی جراحی زیبایی انجام داده اید، سعی کنید قبل از رفتن به عیددیدنی عکس دوره نوجوانی میزبان را پیدا کرده و در گوشی خود ذخیره کنید اگر در بدو ورود بهتان گفتند: «واااای چه قدر کار خوبی کردی عمل کردی، فکر کنم دو سه کیلو از وزنت کم شده؛)» سریع آن عکس قدیمی را در اینستاگرام آپلود کنید و زیرش هم کپشن بزنید: «ببینید چی پیدا کردم^_^». چند تا ایموجی قلب بگذارید و در انتها هم طرف مقابل را در آن عکس تگ کنید.

4. اگر متاهل هستید که هیچی. اما اگر مجردید، به کرات در معرض شوخی «اگه سال دیگه تنها اومدی رات نمی دیم» قرار خواهید گرفت. تبریک می گوییم، این یک فرصت بی نظیر است. سال دیگر هم تنها بیایید.

5. اگر تازه چند ماه است که ازدواج کرده اید و میزبان پس از اشاره به اینکه «ماشاالله آب زیر پوستت رفته»، به شما اخطار داد که سال دیگر باید بچه بغل به منزل شان بیایید و بعدش هم با شیطنت خندید، سعی کنید همه کاکائوهای ظرف شکلات را بردارید و یواشکی به مبل و فرش شان بمالید تا جای خالی بچه نداشته تان برایش پر شود. در پایان حواس تان باشد که عملیات سنگین واکنش نشان دادن به شوخی های میزبان تمرکز شما را از بین نبرد. یادتان باشد که بسیاری از این شوخی ها با نیت تضعیف عملکرد شما طرح شده اند، اما شما باید قوی تراز آن ها عمل کنید. آمار ثانیه ای دلار، یورو و نفت برنت دریای شمال را داشته باشید تا با در نظر گرفتن کشش قیمتی عرضه و تقاضای اقلام آجیل، بدانید با چه اولویتی باید روی آنها تمرکز کنید.

از بین این اقلام اول از همه بادام هندی با قیمت کیلویی 70 هزار تومان را دریابید، بادام هندی در زمین حریف، همواره ضربه مهلکی به حساب می آید. پسته با مظنه کیلویی 55 هزار تومان در رتبه دوم است. فندق علیرغم گران بودن، چون پوستی دارد که به سختی کنده می شود، جزو اقلام وقت گیر حساب می شود و بهتر است که روی آن تمرکز نکنید. در ذهن خود حک کنید که هدف غایی شما، لذت بردن از خوردن آن خوراکی ها نیست، بلکه ضربه زدنِ هرچه بیشتر به اقتصاد و بنیان خانواده شوخ طبعی است که به عیددیدنی اش می روید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      خیلی خوب بود خخخخخخخخ

    • صبا

      با اوصاف عید دیدنی نمیرن ...میرن اتک بزنن خخخ

    • HACKER

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج