۶۹۱۸۶۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

گاردین: ریاست جمهوری ترامپ رو به زوال است

روزنامه انگلیسی &#۰۳۹;گاردین&#۰۳۹; دولت آمریکا را غرق در بی کفایتی و مصائب توصیف کرد ونوشت: ریاست جمهوری &#۰۳۹;دونالد ترامپ &#۰۳۹; رو به زوال و در حال فرو ریختن است؛ چرا دشمنانش، جایگزین امیدبخشی ارائه نمی کنند.

خبرگزاری ایرنا: روزنامه انگلیسی 'گاردین' دولت آمریکا را غرق در بی کفایتی و مصائب توصیف کرد ونوشت: ریاست جمهوری 'دونالد ترامپ ' رو به زوال و در حال فرو ریختن است؛ چرا دشمنانش، جایگزین امیدبخشی ارائه نمی کنند.

شبکه الجزیره قطر روز شنبه به نقل از گاردین افزود: سه شنبه گذشته روزی استثنایی- حتی با معیارهای ترامپ- بود؛ آن روز با توئیت برکناری ،'ریکس تیلرسون' وزیر خارجه آمریکا آغاز شد و چند ساعت بعد، در حالی که هنوز تیلرسون نمی دانست دلیل برکناریش چیست، با برکناری سخنگوی وزارت خارجه ادامه یافت و حوادث پیاپی دیگری نیز به دنبال آن اتفاق افتاد.

روزنامه انگلیسی در ادامه نوشت: مشاهده فروپاشی دولت 'ترامپ' به این شکل عالی، واقعا شادی عجیبی به دنبال داشت، زیرا وی به شدت مبتذل، دارای تناقضات بسیار آشکار، بی کفایت وپر از دروغ های شاخدار ووقیحانه است که انسان را از سخن گفتن عاجز می کند.

این روزنامه ضمن انتقاد از چند دستگی دمکرات ها در رویارویی با ترامپ، خاطر نشان کرد: مشکل کسانی که سرنوشت ریاست ترامپ را مانند تصادف یک خودرو با حرکت آهسته می بینند، این است که وقتی باید پشت فرمان بنشینند، فقط تماشاچی هستند. دراین صورت وقتی بررسی خسارت به محل تصادف خودرو می رسند، با شمار زیادی از قربانیان بی گناه روبرو خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا اونجایی که یادم میاد شما قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این حرفارو میزدین که ترامپ رای نمیاره و این حرفا تا الان

    • بدون نام

      اگر از برجام هم خارج شود بدتر.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج