جاباما
۶۹۲۰۲۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

غفوری: بازی با تیم‌های بزرگ پول می‌خواهد!

مدافع تیم ملی ایران معتقد است حریف آفریقایی ایران تیم بدی نبوده و باعث آمادگی بیشتر بازیکنان تیم ملی شده است.

ورزش سه: وریا غفوری بعد از برد تیم ملی مقابل سیرالئون به خبرنگاران گفت : مسابقه خوبی بود و جوانان تیم ملی فرصتی برای بازی پیدا کردند . هم‌چنین بازیکنان داخلی این شانس را پیدا کردند که با یکدیگر هماهنگ بشوند .

وی در واکنش به محافظه‌کاری بازیکنان در مواجهه با تیم سیرالئون تصریح کرد : تیم حریف خیلی سفت بازی می‌کرد و بچه‌های ما مراقب خود بودند . با این حال فکر نمی‌کنم بازیکنی کم کاری کرده و بازی را جدی نگرفته باشد .

غفوری در رابطه با کیفیت تیم آفریقایی گفت : آن طور که می‌گفتند این تیم ضعیف نبود . این بازی هم برای ما تمرینی بود و باعث آمادگی بیشتر بازیکنان شد و در کل خوب پیش رفت.

مدافع راست تیم ملی ایران در خصوص حریفان تدارکاتی ایران در مقایسه با دیگر کشورهای همسایه بیان کرد : من به بقیه کشورها کار ندارم . شرایط حال حاضر ما این بود که با این تیم بازی کنیم . بازی با تیم‌های بزرگ پول زیادی می‌خواهد که در حال حاضر شرایطش موجود نیست .

غفوری در پاسخ به سوال عجیب خبرنگاران در رابطه با کمپ تیم ملی ایران و نقایصی که دارد ، گفت : من کاره‌ای نیستم که در این رابطه صحبت کنم . شما بهتر است با آقای تاج که رئیس فدراسیون هستند گفت و گو کنید .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه پول نیست هست وقتی تو این کشور یه نفر میلاردی دزدی میکنه پول برای دعوت تیمهای بزرگ نیست؟ منتها کسی ارزشی برای ورزش کشور نمیده وززش تو ایران فقظ برای سرگرمی وبازاری برای جریمه وپول در اوردنه مگه این تیم چه فرقی با تیمهای داخلی خودمون داشت ما تیم تو ایران قوی تر از سیرالعون هم داشتیم واقعا خجالت اوره مگه همش با سلام وصلوات ودعای خیر مردم هم میشه پیشرفت کرد مگه تیمها ی جام جهانی دست وثاشون بسته است نه اقایون مسعول فوتبال اونا دارن خرح میکنن زحمت میکشن و با علم روز پیش میرن ولی ما هنوز داد نداری میز نیم با این شرایط ما نه در رده باشگاهی وملی هیچو قت ره به جایی نخواهیم برد

    • بدون نام

      فلسطین و سوریه و عراق می ذارن!!؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج