۶۹۲۵۱۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قدرتمندترین سدان‌های زیر ۴۰ هزار دلار جهان

سدان‌ها همچنان یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی محسوب می‌شوند که در برخی موارد با قیمت‌ها و قدرت‌های بالا در دسترس هستند. در این نوشتار به معرفی ۱۰ سدان قدرتمند با قیمتی کمتر از ۴۰ هزار دلار خواهیم پرداخت.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: سدان‌ها همچنان یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی محسوب می‌شوند که در برخی موارد با قیمت‌ها و قدرت‌های بالا در دسترس هستند. در این نوشتار به معرفی ۱۰ سدان قدرتمند با قیمتی کمتر از ۴۰ هزار دلار خواهیم پرداخت.

برخلاف باور بسیاری از مردم، یک خودرو پرفورمنس با عملکرد خوب، لزوما نباید ۲ در، دیفرانسیل عقب و همراه با جعبه دنده دستی باشد. در واقع در دنیای امروز خودرو، در کلاس‌های مختلف محصولا با عملکرد بالا را می‌بینیم از جمله در شاسی بلندها و سدان‌های ۴ در. در این بین سدان‌هایی وجود دارند که با وجود قدرت بالا، قیمت نسبتا پایینی دارند که در این نوشتار به معرفی ۱۰ مورد از آنها با قیمت کمتر از ۴۰ هزار دلار می‌پردازیم. برخی از این خودروها قدرتی برابر با ۴۸۵ اسب بخار دارند و زمان مورد نیاز آنها برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون تنها ۴.۵ ثانیه است و در عین حال فضای کافی برای ۴ یا ۵ سرنشین و نیز فضای بار کافی را دارند.

10. اینفینیتی Q50

قدرتمندترین سدان‌های زیر ۴۰ هزار دلار جهان

قدرت: 300 اسب بخار

قیمت پایه در تیپ Luxe: 38 هزار و 950 دلار

سدان اینفینیتی Q۵۰ در چندین تیپ مختلف عرضه می‌شود که نسخه مورد نظر یعنی Luxe ۳.۰T جایی در بین نسخه بالا رده Red Sport و مدل پایین‌تر ۲.۰T قرار می‌گیرد. برای این محصول اینفینیتی ۲ موتور مختلف عرضه می‌شود که یکی ۲.۰ لیتر حجم، ۴ سیلندر و ۲۰۸ اسب بخار قدرت دارد و موتور دیگر ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد که از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت برای این نسخه معادل ۵.۲ ثانیه است البته اگر به دنبال نسخه چهار چرخ متحرک هستید، باید چند هزار دلار بیشتر هزینه کنید. قیمت نسخه مورد نظر ۳۸ هزار و ۹۵۰ دلار است.

9. تویوتا کمری 6 سیلندر

قدرتمندترین سدان‌های زیر ۴۰ هزار دلار جهان

قدرت: 301 اسب بخار

قیمت پایه در تیپ 6 سیلندر: 34 هزار و 400 دلار

تویوتا کمری بدون شک یکی از محبوب‌ترین سدان‌ها در دنیا محسوب می‌شود که دو موتور مختلف برای آن در دسترس است. نسخه ۲.۵ لیتری هیبریدی که قادر است ۲۰۶ اسب بخار قدرت تولید کند و دیگری موتور ۶ سیلندری که قدرت آن به ۳۰۱ اسب بخار می‌رسد. تویوتا کمری در مدل ۲۰۱۸ تغییرات ویژه‌ای را تجربه کرد به ویژه در ظاهر و طراحی بیرونی و نیز در بهبود عملکرد موتور ۶ سیلندر. این موتور، کمری را قادر می‌سازد تا در مدت ۵.۸ ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. برای خریداری این تیپ باید ۳۴ هزار و ۴۰۰ دلار بپردازید. البته قیمت تمامی مدل‌های کمری کمتر از ۳۵ هزار دلار است.

8. شورولت ایمپالا پریمیر

قدرتمندترین سدان‌های زیر ۴۰ هزار دلار جهان

قدرت: 305 اسب بخار

قیمت پایه در تیپ پریمیر: 28 هزار و 595 دلار

شورولت ایمپالا با دو موتور عرضه می‌شود. اولی موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر که قدرت آن به ۱۹۷ اسب بخار می‌رسد. دیگری هم موتور ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر که قدرتی برابر با ۳۰۵ اسب بخار تولید می‌کند و آن را به وسیله جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. با وجود چنین قدرتی، ایمپالا می‌تواند در مدت ۶.۳ ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مهم‌ترین نکته درباره ایمپالا قیمت آن است به شکلی که تنها خودرو حاضر در این لیست است که قیمتی کمتر از ۳۰ هزار دلار دارد. قیمت دقیق ایمپالا در تیپ پریمیر معادل ۲۸ هزار و ۵۹۵ دلار است.

7. بیوک رگال GS

قدرتمندترین سدان‌های زیر ۴۰ هزار دلار جهان

قدرت: 310 اسب بخار

قیمت در تیپ GS: 39 هزار دلار

بیوک رگال هم دو موتور متفاوت را برای خریداری در مقابل خریداران قرار می‌دهد. نخستین موتور ۲.۵ لیتر حجم و ۴ سیلندر دارد و قادر است قدرتی معادل ۲۵۰ اسب بخار تولید کند. اما مدل قدرتمندتری که ما درباره آن صحبت می‌کنیم، ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر بهره می‌برد. قدرت این موتور برابر با ۳۱۰ اسب بخار است که به وسیله جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ انتقال می‌یابد. بیوک رگال GS با این قدرت برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون به ۶.۰ ثانیه زمان نیاز دارد و تا حداکثر سرعت ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت شتاب گیری می‌کند.

6. سوبارو WRX STI

قدرتمندترین سدان‌های زیر ۴۰ هزار دلار جهان

قدرت: 310 اسب بخار

قیمت پایه: 36 هزار و 95 دلار

سوبارو برای سدان WRX یک موتور ۲.۵ لیتری را در نظر گرفته که با دو قدرت متفاوت ۲۶۸ و ۳۱۰ اسب بخار عرضه می‌شود. اما ما قصد داریم در رابطه با تیپ STI صحبت کنیم. سوبارو WRX STI همواره به عنوان یک سدان قدرتمند مقرون به صرفه شناخته می‌شود و مدل ۲۰۱۸ هم از این قاعده مستثنی نیست. با خرید این خودرو شما از قدرت ۳۱۰ اسب بخاری لذت خواهید برد که برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت تنها به ۴.۵ ثانیه زمان نیاز دارد و به این ترتیب به یکی از سریع‌ترین خودروهای حاضر در این لیست تبدیل می‌شود. برای انتقال قدرت ۳۱۰ اسب بخاری به هر چهار چرخ، سوبارو دو جعبه دنده ۶ سرعته دستی و CVT را در دسترس قرار داده. برای خریداری چنین خودرویی کافی است مبلغ ۳۶ هزار و ۹۵ دلار کنار بگذارید.

5. فورد فیوژن اسپرت

قدرتمندترین سدان‌های زیر ۴۰ هزار دلار جهان

قدرت: 325 اسب بخار

قیمت پایه در تیپ اسپرت: 33 هزار و 845 دلار

برای فورد فیوژن چند قوای محرکه مختلف در نظر گرفته شده که قدرت‌های آنها از ۱۷۵ اسب بخار تا ۳۲۵ اسب بخار متغیر است. اما قدرتمندترین نسخه از یک موتور ۲.۷ لیتری ۶ سیلندر اکوبوست بهره می‌برد که قادر است قدرتی معادل ۳۲۵ اسب بخار تولید کند. فورد فیوژن اسپرت به صورت استاندارد به سیستم چهار چرخ متحرم مجهز شده و به این ترتیب برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون تنها به ۵.۰ ثانیه زمان نیاز دارد. این محصول فورد از یک سیستم ویژه بهره می‌برد مه پیش از رسیدن به دست اندازهای مسیر آنها را تشخیص می‌دهد و سیستم تعلیق را درگیر می‌کند.

4. کیا استینگر GT

قدرتمندترین سدان‌های زیر ۴۰ هزار دلار جهان

قدرت: 365 اسب بخار

قیمت پایه در تیپ GT: 38 هزار و 350 دلار

کیا برای قدرتمندترین سدان خود دو موتور متفاوت را در نظر گرفته است. یکی موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۲۵۵ اسب بخار قدرت و دیگری با ۳.۳ لیتر حجم و ۶ سیلندر که قدرتی برابر با ۳۶۵ اسب بخار تولید می‌کند. با چنین قدرتی کیا استینگر GT برای می‌تواند در مدت زمان ۴.۴ ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و به حداکثر سرعت ۲۶۸ کیلومتر بر ساعت برسد. قیمت این کیا در نسخه GT به ۳۸ هزار و ۳۵۰ دلار می‌رسد.

3. دوج چارجر R/T

قدرتمندترین سدان‌های زیر ۴۰ هزار دلار جهان

قدرت: 375 اسب بخار

قیمت پایه در تیپ R/T: 34 هزار و 995 دلار

بدون شک باید چارجر را یکی از محبوب‌ترین سدان‌های تاریخ خودروسازی آمریکا و حتی دنیا دانست. مدل ۲۰۱۸ این خودرو مطابق معمول با چند موتور مختلف عرضه می‌شود که قدرت‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند. اما در مدل R/T حتی بدون پکیج Scat Pack همچنان یک خودرو اسپرت است که با بهره گیری از یک موتور ۵.۷ لیتری ۸ سیلندر Hemi می‌تواند قدرتی برابر با ۳۷۵ اسب بخار را به کمک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب ارسال کند. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون به زمانی کمتر از ۵ ثانیه نیاز دارد.

2. لینکلن MKZ

قدرتمندترین سدان‌های زیر ۴۰ هزار دلار جهان

قدرت: 400 اسب بخار

قیمت پایه در تیپ 3.0T: 39 هزار و 670 دلار

لینکلن MKZ یکی از بهترین سدان‌های حاضر در این لیست برای خرید است. کمپانی لینکلن دو موتور مختلف را برای این سدان خوش استیل در نظر گرفته که یکی ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربو است و قدرتی برابر با ۲۴۵ اسب بخار تولید می‌کند. اما موتور قدرتمندتر حجمی برابر با ۳.۰ لیتر و ۶ سیلندر دارد که به کمک پرخوران توربوشارژر می‌تواند قدرتی برابر با ۴۰۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۵۴۲ نیوتن متر تولید کند تا یکی از قدرتمندترین سدان‌های بازار باشد. جعبه دنده در نظر گرفته شده برای این خودرو ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی است که آن را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. بدین ترتیب شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت آن برابر با ۵.۲ ثانیه است.

1.دوج چارجر R/T Scat Pack

قدرتمندترین سدان‌های زیر ۴۰ هزار دلار جهان

قدرت: 485 اسب بخار

قیمت در تیپ R/T اسکات پک: 39 هزار و 995 دلار

همان طور که اشاره کردیم، سدان دوج چارجر با موتورها و توان‌های متفاوتی عرضه می‌شود. در نسخه R/T اسکات پک، از یک موتور بسیار حجیم ۶.۴ لیتری ۸ سیلندر استفاده شده که توانی معادل ۴۸۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۶۴۴ نیوتن متر تولید می‌کند. چارجر R/T اسکات پک قدرتمندترین خودرو حاضر در این لیست است و با پرداخت هزینه ۴۰ هزار دلاری، بهترین خودرو قابل انتخاب است. با وجود چنین قدرتی، محصول دوج در زمان ۴.۲ ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن ۲۸۲ کیلومتر بر ساعت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج