۶۹۲۵۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فعالیت ۷۵۰۰ خادم افتخاری جمکران در ایام نوروز

مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران از خدمت‌رسانی شبانه‌روزی بیش از ۷۵۰۰ خادم افتخاری برادر و خواهر در ایام نوروز در این مکان مقدس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران از خدمت‌رسانی شبانه‌روزی بیش از ۷۵۰۰ خادم افتخاری برادر و خواهر در ایام نوروز در این مکان مقدس خبر داد.

سید حسین موسوی رابطی با اشاره به آمادگی نیروهای افتخاری مسجد مقدس جمکران برای خدمت‌رسانی به زائران نوروزی این مکان مقدس، اظهار کرد: با عنایت الهی و لطف امام زمان(ع) بیش از چهار هزار خادم افتخاری و تشرفی در بخش آقایان و بیش از سه هزار و ۵۰۰ خادم افتخاری و تشرفی خواهران برای ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به زائرین هستند.

وی افزود: این خادمان از ۲۸ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی به مدت ۱۵ روز سازمان‌دهی شده‌اند و خدمات مختلف و متنوعی را به همراه دیگر خادمان این مکان مقدس به‌صورت شبانه‌روزی به زائران و مسافران نوروزی ارائه می‌دهند.

مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به فراخوان جذب نیروهای تشرفی برای خدمت افتخاری در ایام نوروز از طریق شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد: این طرح با استقبال بسیار خوبی از سوی جوانان به‌ویژه بسیجیان، دانشجویان و دانش‌آموزان همراه شد و همه این علاقه‌مندان در واحدهای مختلف مسجد ازجمله دارالقرآن، آموزش و تربیت، تکریم زائر، روابط عمومی و دیگر بخش‌ها سازمان‌دهی شده‌اند. رویکرد مرکز خادمین افتخاری، جذب خادمان در رده‌های نوجوان، دانش‌آموز و دانشجو است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج