۶۹۲۹۰۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آغاز طرح نوروزی در ۹۲ بقعه متبرکه تهران

: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری از صبح امروز ۲۸ اسفندماه در آستان مقدس ۹۲ بقعه متبرکه استان تهران به منظور خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی آغاز شد.

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری از صبح امروز ۲۸ اسفندماه در آستان مقدس ۹۲ بقعه متبرکه استان تهران به منظور خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی زائرین و مسافران نورزی، تبلیغ و ترویج سنت های اصیل اسلامی در عید نوروز، از امروز دوشنبه ۲۸ اسفندماه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه آغاز شد.

وی تأکید کرد: این طرح مورد توجه زائرین و مجاورین امامزادگان و بقاع متبرکه قرار گرفته و مردم می‌کوشند لحظه تحویل سال در این آستان‌های مقدس حضور داشته باشند و سال خود را در آنجا تحویل کنند چرا که معتقدند معنویات خاصی در آنجا وجود داشته و منجر به تسری این معنویت به دیگر روزهای سال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در طرح آرامش بهاری که در طول ایام نوروز برگزار می‌شود، خدمات مختلف زیارتی، فرهنگی و تبلیغی به زائرین بقاع متبرکه و امامزادگان اهدا می‌شود ضمن اینکه از هم اکنون به مدیران و هیأت امناهای آستان‌های مختلف اعلام کرده‌ایم که باید اقدامات عمرانی، نظافتی و خدماتی را جهت رفاه زائران افزایش داده و غبارروبی‌ها را هم انجام دهند به همین دلیل می‌توانم اعلام کنم که این اقدامات جهت استقبال از حضور زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه مهیاست.

حجت‌الاسلام محمدزاده گفت: حضور مبلغین در خیمه‌های معرفت و برنامه‌های شاد ویژه کودکان و نوجوانان و ارائه خدمات به مسافرین نوروزی در بقاع متبرکه و امامزادگان بین راهی برای اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران بسیار مهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از ایران و ایرانی همین عید نوروز باقی مونده که تصمیم دارن از بینش ببرن . ولی مردم دیگه حرفشون گوش نمیکنن

    • بدون نام

      بابا مردم دنبال شادی هستند شما دنبال گریاندن مردم.چرا حالیتون نمیشه.یعنی اینقد ا......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج