جاباما
۶۹۲۹۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جشنواره نوروزی سیما راه اندازی شد

ناصر کریمان درباره جشنواره نوروزی که در نوروز ۹۷ در شبکه های مختلف تلویزیونی راه می افتد، بیان کرد: بنا شد با برنامه ای که معاون سیما تنظیم کرده است جشنواره ای در نوروز ۹۷ برگزار شود.

خبرگزاری مهر: دبیر جشنواره نوروزی سیما از راه اندازی جشنواره ای برای رقابت تولیدات تلویزیون در شبکه های مختلف در نوروز ۹۷ خبر داد.

ناصر کریمان درباره جشنواره نوروزی که در نوروز ۹۷ در شبکه های مختلف تلویزیونی راه می افتد، بیان کرد: بنا شد با برنامه ای که معاون سیما تنظیم کرده است جشنواره ای در نوروز ۹۷ برگزار شود.

وی ادامه داد: بر این اساس یک جشنواره مردمی راه اندازی شده است که در این فضا آثار هر شبکه در حوزه های مختلف در نوروز ۹۷ به قضاوت مردم گذاشته می شود.

دبیر جشنواره نوروزی سیما درباره هدف برگزاری این جشنواره عنوان کرد: این نظرسنجی هم در روند آتی تولید برنامه های سیما تاثیر دارد و هم عرصه ای رقابتی را برای برنامه های شبکه های مختلف ایجاد می کند و موجب می شود شور و هیجان برنامه های نوروزی بیشتر دیده شود.

کریمان درباره نحوه برگزاری جشنواره بیان کرد: از اول فروردین همه شبکه ها در برنامه های زنده، زمانی را به تبلیغ آثار خود اختصاص می دهند که در حوزه سریال ها، برنامه های ترکیبی، بازیگران زن و مرد و... خواهد بود. این حوزه ها مورد ارزیابی مردمی قرار می گیرد و مردم نقطه نظرات خود را از طریق سیستم پیامکی و اپلیکیشن ها ارایه می کنند و بعد از ایام نوروز با نظر مردم آثار برتر را معرفی می کنیم.

دبیر جشنواره نوروزی سیما ادامه داد: در این جشنواره فقط مردم به ارزیابی و داوری آثار می پردازند و داور دیگری وجود ندارد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در پایان درباره پخش برنامه ای مرتبط با این جشنواره نیز اظهار کرد: برنامه ای در شبکه سه سیما با نام «سین سیما» داریم که هر روز ساعت ۱۶:۳۰ به تهیه کنندگی علی زاهدی روی آنتن می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج