۶۹۳۲۲۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پیش بینی حضور ۸ میلیون زائر در مشهد

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تمامی ظرفیت‌ها برای میزبانی شایسته از زائران در مشهد مقدس فراهم شده است، از پیش‌بینی حضور ۸ میلیون نفر در ایام نوروز در مشهد مقدس خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تمامی ظرفیت‌ها برای میزبانی شایسته از زائران در مشهد مقدس فراهم شده است، از پیش‌بینی حضور ۸ میلیون نفر در ایام نوروز در مشهد مقدس خبر داد.

علی رضا رشیدیان در ویژه برنامه "شب شرقی" شبکه خراسان‌رضوی با بیان این مطلب افزود: هماهنگی و همراهی لازم بین همه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر استان برای ارتقا خدمت‌رسانی به زائران ایجاد شده است و ۱۲ کارگروه ستاد خدمات سفر استان برای ارائه خدمات به زائران در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به زائران از بدو ورود تا خروج گفت: شعار دولت این است که در ایام نوروز دولت تعطیل نیست و هیچ مسئولی نمی‌تواند به فکر تعطیلات شخصی برای خود باشد، به همین علت به عنوان استاندار موظف به خدمت هستم و خدمت به مردم علاقه من است و به آن افتخار می‌کنم.

استاندار خراسان رضوی تعداد زائران در ایام نوروز ۹۷ در مشهد مقدس را ۸ میلیون نفر پیش‌بینی کرد.

رشیدیان گفت: افتتاح میدان سعدی، افتتاح بخشی از مسیر خط ۲ قطار شهری، افتتاح روگذر و خیابان مرحوم واعظ طبسی برای تسهیل تردد و کاهش ترافیک در اطراف حرم مطهر رضوی ، افزوده شدن ۲۱۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری، برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، تامین و ذخیره‌سازی اقلام طرح تنظیم بازار شامل گوشت مرغ و قرمز، تخم مرغ ، برنج و پرتقال و سیب از طرح‌ها و برنامه هایی است که برای خدمت رسانی بهتر به زائران و رفاه مجاوران امام هشتم (ع) اجرا شده است.

وی درباره نمادهای نوروزی شهر مشهد مقدس هم افزود: نقطه کانونی مقصد سفر همه زائران، بارگاه منور رضوی است که آستان قدس رضوی به صورت ویژه پذیرای قدوم میهمانان خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی گفت: اهتمام عموم خادمان شهر بهشت، ایجاد شرایطی مناسب برای بهره‌برداری مطلوب زائران از فرصت حضور در مشهد مقدس است.

رشیدیان افزود: ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در کنار ساماندهی و رسیدگی به مبلمان شهری پیش‌بینی شده است که اینگونه اقدامات به افزایش روحیه سرزندگی و امید در عموم افراد جامعه منجر می شود.

وی با اشاره به نصب المان های نوروزی و تزئین و گل آرایی مشهد مقدس گفت: ۸۶ نماد نوروزی گل در مشهد نصب و ۱۳ میلیون بوته گل نیز برای استقبال از بهار در سطح شهر و میادین بر اساس طرح و نقشه مشخص، کاشته شده که شور و نشاط خاصی را در شهر ایجاد کرده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: ۱۷ نماد هنری تا پایان سال در شهر مشهد نصب می شود و این تعداد تا پایان فروردین ۹۷ به ۴۷ نماد خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش به سعادتشون امام رضامنتظرتم بطلب بیاایم

    • بدون نام

      یا آقا امام رضا مارا هم بطلب ماهم دل داریم از زوار آقا امام رضا التماس دعا داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج