جاباما
۶۹۳۲۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آمادگی استان‌ها برای میزبانی مسافران نوروزی

سخنگوی وزارت کشور با اعلام آمادگی تمامی استانها برای میزبانی مسافران نوروزی اظهارکرد: بر اساس تاکیدات وزیر کشور بستر و زمینه مناسبی در تمامی استانها برای میزبانی مسافران نورزی توسط استانداران با همکاری سایر دستگاه های خدمت رسانی فراهم شده است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت کشور با اعلام آمادگی تمامی استانها برای میزبانی مسافران نوروزی اظهارکرد: بر اساس تاکیدات وزیر کشور بستر و زمینه مناسبی در تمامی استانها برای میزبانی مسافران نورزی توسط استانداران با همکاری سایر دستگاه های خدمت رسانی فراهم شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت کشور، سید سلمان سامانی در ادامه بر ایجاد نشاط و امید بیشتر در مردم در سال جدید به خصوص در ایام نوروز تاکید کرد و افزود: استانداران با نزدیک شدن به ایام نوروز اقدام به برگزاری جلسات ستاد تسهیل سفر کرده اند تا بدین طریق ضمن ایجاد هماهنگی میان تمامی دستگاه‌های خدمت رسان بتوانند شرایط مطلوب و خوبی را برای مسافران نوروزی فراهم کنند.
سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه استانداران و فرمانداران تمام توان خود را برای ایجاد هماهنگی در استان ها و شهرستان ها به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به مردم به کار گرفته اند، تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم برای انجام سفرهای نوروزی به اخبار و اطلاعیه های نهادهای رسمی در خصوص وضعیت جاده ها و شرایط آب وهوایی توجه جدی داشته باشند و با توجه به اطلاعات و اخبار زمان سفر خود را مدیریت کنند تا کمتر دچار مشکلاتی نظیر ترافیک شوند.

سامانی از آمادگی کامل نیروهای انتظامی و امنیتی و پلس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز برای برقراری نظم و امنیت در تمامی استانها و شهرستان ها خبر داد و گفت: در طرح نوروزی پلیس در برقرای نظم و امنیت در کل کشور بیش از ٥٠٠ هزار نفر فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: مردم عزیز همانند گذشته با نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند تا انشالله در سلامت و امنیت کامل سفرهای نوروزی هموطنانمان با کمترین مشکل انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج