جاباما
۶۹۵۵۴۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

افزایش ۹ برابری کشفیات کالای قاچاق

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: کشفیات کالای قاچاق در مرزهای کشور در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن افزایش ۳.۵ تا ۹ برابری را نشان می دهد.

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: کشفیات کالای قاچاق در مرزهای کشور در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن افزایش ۳.۵ تا ۹ برابری را نشان می دهد.

سردار قاسم رضایی اظهار داشت: در سال ۹۶ واردات بخشی از کالاها همچون شکر، برنج، پوشاک، پارچه، دارو و وسایل برقی خانگی را هدفمند کردیم و در برخی از این کالاها افزایش کشفیات ۳.۵ تا ۹ برابری نسبت به سال ۹۵ را شاهد هستیم.

وی افزود: تعداد پرونده های تشکیل شده با جریمه بالای یک میلیارد ریال نسبت به سال ۹۵ یک و نیم برابر و پرونده های با بیش از جریمه ۱۰۰ میلیون ریال بالغ بر پنج برابر نسبت به سال قبل، افزایش نشان می دهد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در راستای هدفمند کردن واردات کالاهای یاد شده و با توجه به تجهیزات وارد شده در ناوگان دریایی، پیش بینی می شود امسال کشفیات کالای قاچاق افزایش مضاعفی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز رفتار و اعمال مرزبانان مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس است، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار مورد نظر ایشان برای امسال (حمایت از کالای ایرانی)، مرزبانان وظیفه مضاعفی در خصوص مقابله با قاچاق کالارا بر عهده دارند.

رضایی خاطرنشان کرد: به منظور مبارزه با قاچاق کالا در سراسر مرزهای کشور به ویژه مناطقی که سابقه تردد غیرمجاز دارند، اقدامات مقابله ای و نظارتی بیش از پیش خواهیم داشت.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه تعامل دستگاه های مرتبط و مرزنشینان با مرزبانان را مؤثر دانست و گفت: اگر همه دستگاه های ذیربط و مردم مرزنشین برای مقابله با قاچاق کالا با مرزبانان تعامل داشته باشند به طور حتم قاچاق کالا کاهش می یابد ولی در هر حال ما به وظیفه قانونی خود مقتدرانه عمل می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قبلا هم گرفته بودن بعدا اعتراف کردن عرضه کردیم . اگر مسولین کار خوب هم انجام بدن دیگه مورد تایید مردم نخواهد بود چون آن اعتماد از بین رفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج