۶۹۶۰۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد.

ایسنا: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورگفت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس از محدوده‌های مرزن آباد تا دزبن، پل زنگوله و تونل کندوان سنگین و طول محور پر حجم گزارش شده و ترافیک در طول دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه نیز پرحجم است.

سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز بارش باران در اکثر محورهای استان گلستان، محور دره گز - قوچان استان خراسان رضوی، محور رشت - لاهیجان و لاهیجان - چابکسر در استان گیلان و محدوده‌های شیرگاه و گدوک در محور فیروزکوه رخ داده است.

وی با بیان اینکه اکثر محورهای استان اردبیل دچار مه گرفتگی هستند، گفت: مه گرفتگی در محور بجنورد - اسفراین استان خراسان شمالی، محدوده گدوک در فیروزکوه و محدوده هزارچم در محور کرج - چالوس نیز وجود دارد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به استان‌هایی که دچار گرد و خاک عادی هستند، اظهار کرد: در اکثر محورهای استان لرستان، محور اردستان - اصفهان در استان اصفهان و محور لار - بستک در استان هرمزگان این وضعیت وجود دارد.

رحمانی در زمینه وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز از پارک جنگلی آمل تا نارنجستان سنگین و در محدوده‌های تونل تکاور، لاسم و منظریه در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم است.

وی افزود: در دو مسیر رفت و برگشت محورهای لوشان، منجیل و رودبار استان گیلان پرحجم و در دو مسیر رفت و برگشت آزادراه‌های تهران کرج و کرج قزوین نیمه سنگین است.

رحمانی در پایان اظهار کرد: ترافیک در آزادراه ملک آباد - مشهد و محورهای قوچان - مشهد و تربت حیدریه - مشهد در استان خراسان رضوی پرحجم گزارش شده است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج