۶۹۶۳۳۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پلمب ۱۹۲۶ مرکز غیر بهداشتی در طرح نوروزی

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از معدوم سازی هزار و ۳۲۲ تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در طرح سلامت نوروزی خبر داد.

خبرگزاری مهر: سیدرضا غلامی، مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی در حوزه بهداشت محیط(۱۵ اسفند۹۶) تا کنون، اکیپ های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت، بیش از ۷۰۷ هزار مورد بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن با تاکید بر مراکز و اماکن حساس را انجام داده اند.

وی افزود: در این مدت همچنین ۲۳ هزار بازدید از مراکز و اماکن بین راهی و ۱۶ هزار مورد بازدید مشترک با سایر دستگاه های اجرایی به ویژه تعزیرات حکومتی انجام شده که در این بازرسی ها، ۱۹۲۶ محل متخلف بهداشتی پلمب و ۹۱۲۵ مرکز و مکان متخلف بهداشتی نیز به مراجع قضائی معرفی شده اند.

غلامی تصریح کرد: در مدت یاد شده اکیپ های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت توانستند بیش از ۳۶۶ هزار مورد کلرسنجی، ۲۲ هزار مورد نمونه برداری مواد غذایی در سطح عرضه و ۱۹۰ هزار مورد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی را انجام دهند.

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از معدوم سازی ۱۳۲۲ تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط وزارت بهداشت خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۴۹ هزار اخطار برای رفع نواقص بهداشتی صادر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج