۶۹۷۲۰۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

خودرو لوکس کیا K۹۰۰ در نمایشگاه نیویورک

مدتی پیش شرکت خودروسازی کیا در کشور مادری خود یعنی کره جنوبی از نسل جدید سدان پرچمدار خود با نام K۹ رونمایی کرد و حالا این خودروی لوکس برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش درآمده و قرار است با نام K۹۰۰ در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شود.

وبسایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: کیا کی ۹۰۰ مدل ۲۰۱۹ (Kia K۹۰۰) در نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۸ برای بازار ایالات متحده آمریکا رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های نسل جدید این سدان لوکس آشنا می‌شویم.

خودرو لوکس کیا K۹۰۰ در نمایشگاه نیویورک

مدتی پیش شرکت خودروسازی کیا در کشور مادری خود یعنی کره جنوبی از نسل جدید سدان پرچمدار خود با نام K9 رونمایی کرد و حالا این خودروی لوکس برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش درآمده و قرار است با نام K900 در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شود. کیا کی 900 جدید بر روی پلتفرم کاملا جدیدی ساخته شده و طراحی بیرونی متفاوت و تازه‌ای دارد. این خط طراحی جدید در مرکز طراحی کیا موتور در کره جنوبی و کالیفرنیا بر اساس فلسفه‌ای به نام جاذبه پرستیژ شکل گرفته است.

خودرو لوکس کیا K۹۰۰ در نمایشگاه نیویورک

نسل جدید کیا کی ۹۰۰ به جلوپنجره‌ای با ۱۷۶ سلول جواهرمانند مجهز شده و نوار کرومی در قسمت پایینی درها و چراغ‌های عقب و جلوی LED در طراحی بیرونی خودرو به چشم می‌خورند. معاون ارشد بخش برنامه‌ریزی و تولید شرکت کیا موتورز در آمریکا در خصوص طراحی نسل جدید کیا K۹۰۰ گفت:

کیا K۹۰۰ جدید فراتر از یک طراحی مجدد است و ظاهر، احساس و شخصیت کاملا متفاوتی نسبت به قبل دارد. مهندسان و طراحان ما کار فوق‌العاده‌ای برای تجدید نظر در این خودرو انجام داده‌اند تا بتوانند به نیازها و درخواست‌های خریداران سدان های لوکس پاسخ بدهند. کیا کی ۹۰۰ جدید یک پیشنهاد عالی و با ارزش در بخش سدان‌های لوکس است و ثابت می‌کند که کیا همواره رو به جلو حرکت خواهد کرد.

علاوه بر طراحی جدید، کیا کی ۹۰۰ از نظر ابعاد و اندازه نیز نسبت به قبل بزرگ‌تر شده و حالا طول آن به ۵.۱۲ متر، عرض آن به ۱.۹۱ متر و ارتفاع آن به ۱.۴۹ متر رسیده است. به این ترتیب نسل جدید این سدان لوکس ۳ سانتی‌متر کشیده‌تر و ۱ سانتی‌متر عریض‌تر شده، ولی ضریب آیرودینامیک آن کاهش یافته و به رقم ۰.۲۷ رسیده است.

خودرو لوکس کیا K۹۰۰ در نمایشگاه نیویورک

در کابین خودرو شاهد طراحی لوکس‌تر و منظم‌تری هستیم. فضای داخلی کیا کی 900 نیز کاملا جدید شده و استفاده از متریال باکیفیت و پریمیوم در آن مشهود است که از جمله آن‌ها می‌توان به چرم در رنگ‌های متنوع شامل مشکی، بژ، قهوه‌ای اسپرسو و قهوه‌ای دو رنگ اشاره کرد. همچنین قسمت‌های فلزی و 4 تریم چوبی مختلف در کابین خودرو دیده می‌شود و امکان سفارش چرم ناپا نیز وجود خواهد داشت. صندلی راننده به صورت برقی و در 20 جهت قابل تنظیم است و صندلی‌های سرنشین جلو و سرنشین‌های عقب نیز در 12 و 14 جهت تنظیم می‌شوند.

یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در داشبورد کیا کی 900 جدید قرار گرفته که به وسیله کنترلر دوار در کنسول مرکزی کنترل می‌شود. همچنین یک نمایشگر 7 اینچی TFT برای صفحه آمپر خودرو ارائه شده و امکان سفارش نمایشگر 12.3 اینچی نیز وجود دارد. صفحه نمایش HUD به اندازه 9.7 اینچ نیز اطلاعاتی مانند سرعت، ناوبری و سیستم‌های کمک‌راننده را به نمایش می‌گذارند.

خودرو لوکس کیا K۹۰۰ در نمایشگاه نیویورک

شرکت خودروسازی کیا بر به‌کارگیری سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته در سدان لوکس خود تاکید زیادی داشته و سامانه دید اطراف، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش نقاط کور، سیستم حفظ حرکت در میان خطوط، هشدار ترافیک عقب و کروز کنترل هوشمند را در این خودرو ارائه کرده است. سیستم صوتی ۹۰۰ واتی هارمن کاردون با ۱۷ بلندگو نیز تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای را برای علاقه‌مندان به موسیقی فراهم می‌کند.

نسل جدید کیا کی ۹۰۰ با دو پیشرانه V۶ یا V۸ به بازار جهانی عرضه می‌شود، اما برای بازار آمریکا تنها یک نمونه ۳.۳ لیتری V۶ تویین توربو در نظر گرفته شده است. این پیشرانه پیش از این در سدان اسپورت کیا استینگر مورد استفاده قرار گرفته بود و قادر به تولید قدرت ۳۶۵ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتن‌متر است. یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز قدرت تولید شده توسط پیشرانه را به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند. کیا K۹۰۰ جدید به سامانه چهار چرخ محرک با سیستم کنترل گشتاور مجهز شده است. این سیستم در حالت عادی ۸۰ درصد از گشتاور پیشرانه را به چرخ‌های عقب ارسال می‌کند، اما می‌تواند با توجه به شرایط رانندگی، نیرو را به صورت ۵۰-۵۰ بین چرخ‌های جلو و عقب توزیع کند.

خودرو لوکس کیا K۹۰۰ در نمایشگاه نیویورک

کیا کی 900 پس از کیا استینگر، دومین محصول این شرکت کره‌ای است که به سیستم کنترل الکترونیکی دیفرانسیل عقب مجهز شد. تعلیق خودرو در K900 جدید از نوع مک فرسون در جلو و چند اتصالی در عقب بوده و به صورت الکترونیکی کنترل خواهد شد. سیستم فرمان با ضریب متغیر از دیگر تجهیزاتی است که در این سدان لوکس به خریداران ارائه می‌شود. به لطف همه‌ی این ویژگی‌ها، کیا کی 900 مدل 2019 چابک‌تر و راحت‌تر از گذشته شده است. نسل جدید کیا K900 در کارخانه کره‌جنوبی و در کنار مدل استینگر تولید می‌شود و از سه ماهه پایانی سال 2018 میلادی وارد بازار آمریکا خواهد شد. قیمت این خودرو هنوز به طور دقیق اعلام نشده و در زمان نزدیک به عرضه مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پراید هم مال شرکت کیاس
      سایپا فقط با تویوتا رقابت داره ان هم فقط سر تکنولوژی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگو‌سایپا‌بگو‌‌فرغون‌ساز!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج