۶۹۷۷۶۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش به لغو ناگهانی کنسرت‌ها در روز‌های اخیر

مشاور وزیر کشور برهم زدن مراسم های قانونی را اقدامی خلاف قانون و منطق دانست و آن را تضییع بارز حق الناس و حقوق شهروندی ذکر کرد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور وزیر کشور برهم زدن مراسم های قانونی را اقدامی خلاف قانون و منطق دانست و آن را تضییع بارز حق الناس و حقوق شهروندی ذکر کرد.

روح الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور با اشاره برهم خوردن مراسم کنسرت موسیقی در برخی مناطق کشور در ایام نوروز گفت: طبق قانون هر مراسمی که دارای مجوز قانونی می باشد از تمامی حقوق قانونی و رسمی برخوردار بوده وهرگونه اخلال و تلاش برای برهم زدن آن اقدامی مجرمانه و قابل پیگرد می باشد.

وی ماهیت برگزاری مراسم هایی مانند کنسرت را علاوه بر ایجاد فضای بانشاط و شاد در جامعه، اقدامی فرهنگی دانست و گفت: هر جامعه ای برخوردار از سلائق و خرده فرهنگ ها و برداشت های متنوع از عرف و یا آیین هاست اما فقط قانون، ملاک و معیار درستی و نادرستی اعمال سلایق است و تصویب قانون نیز دارای مراحلی است که در جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان با حضور فقهای عالم و حقوقدانان حاذق بر تصویب قوانین نظارت دارند لذا هرگونه اقدام علیه اقدامات قانونی در گام اول بی اعتبار دانستن مراجع قانونی و نهادهای قانونگذار است.

جمعه ای افزود: از سوی دیگر مراسم هایی که دارای مجوز قانونی از مراکز ذیصلاح می باشند و با استقبال مردم روبرو می شوند از مظاهر زیبای مردمسالاری دینی می باشد و برهم زدن و هرگونه تلاش برای اخلال در آن مصداق بارز تضییع حق الناس یا همان حقوق شهروندی می باشد و لازم است مراجع ذیصلاح نسبت به جلوگیری از توهین و اهانت به قوانین و مقررات و تضییع حقوق مردم اقدام نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجب یکی حرف حساب زد

    • بدون نام

      امان از دست داعشی های وطنی

    • a

      افرادی که ازکنسرتهای دارای مجوزجلوگیری میکنن ضدانقلابن دارن بااحساسات مردم باژی میکنن که دنبال متشنج کردن کشور وهرج ومرج هستن

    • بدون نام

      خدا لعنتشان کند هر که باعث برهم خوردن موسیقی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج