جاباما
۶۹۸۷۶۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

حذف حساب با محتوای تروریستی در توییتر

توییتر که یکی از بزرگترین پلت‌فرم‌های شبکه اجتماعی در جهان را داراست، به تازگی در دوازدهمین گزارش شفاف‌سازی خود اعلام کرده که از ماه اوت سال ۲۰۱۵ تا دسامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی، ۱.۲ میلیون حساب کاربری و اکانت در توییتر که محتوای تروریستی و ترویج اقدامات خشونت‌آمیز داشتند، مسدود شده و یا به حالت تعلیق درامده‌اند.

خبرگزاری ایسننا: شبکه اجتماعی توییتر ظرف دو سال گذشته، بالغ بر یک میلیون حساب کاربری با محتوای تروریستی را مسدود کرده است.

به گزارش وب سایت زد دی نت، توییتر که یکی از بزرگترین پلت‌فرم‌های شبکه اجتماعی در جهان را داراست، به تازگی در دوازدهمین گزارش شفاف‌سازی خود اعلام کرده که از ماه اوت سال ۲۰۱۵ تا دسامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی، ۱.۲ میلیون حساب کاربری و اکانت در توییتر که محتوای تروریستی و ترویج اقدامات خشونت‌آمیز داشتند، مسدود شده و یا به حالت تعلیق درامده‌اند.

این شبکه اجتماعی همچنین در ادامه این گزارش خود اظهار کرده است که تنها در شش ماهه پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی، تعداد ۲۷۴ هزار و ۴۶۹ اکانت و حساب کاربری که قوانین و مقررات توییتر مبنی بر عدم ترویج خشونت و اقدامات تروریستی را نقض کرده‌اند، مسدود شده است.

توییتر ضمن افتخار به تلاش‌های سخت‌کوشانه و قوانین صلح‌طلبانه خود، در این گزارش از تمامی کاربرانی که در شناسایی حساب‌های کاربری مشکوک به آن کمک کرده‌اند، تشکر کرده و همچنین از سایر افراد و کاربران در سراسر جهان درخواست کرده که در صورت مشاهده هرگونه محتوای تروریستی و خشونت‌آمیز آن را ریپورت (گزارش) کنند.

بنا بر اعلام، کمتر از ۰.۲ درصد مسدودسازی اکانت‌های توییتری به خاطر درخواست و گزارش دولت‌های مختلف در جهان رخ داده است و بیشتر آن توسط الگوریتم‌های پیشرفته بکار رفته در پلت‌فرم توییتر و متخصصان زبده فعال در این شبکه اجتماعی شناسایی شده است که البته در این میان، نقش کاربران مردمی نیز پررنگ بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در واقع بعضي از انها در پشت پرده افرادي وابسته به أهداف مختلف با استفاده از بي اطلاعي و بي سوادي و جهل مردم و أشخاص مختلف ،با بكار بردن بعضي از شبهات و مطالبي كه افراد و أشخاص جامعه از ان اطلاعي ندارند با يك تير چند هدف را شكار ميكنند و از اين طريق منافع و أهداف خود رادنبال ميكنند،،،،،،،حمله به مقدسات و اديان الهي توهين به مسبب خلقت و أنبياء الهي و تهمت و افترا بستن به انها،،،،،،مسلما أنبياء الهي ومعصومين به واسطه نزول و فرود انها به زمين از طرف خداوند برگزيده شدند و بدون هيچ ريب و خطا و گناه و معصيت بر روي زمين براي هدايت مردمان بر روي زمين سير كردند ،،،،،اهانت به انها بزركترين انحراف و تباهي يك جامعه و انحطاط ان را در بر دارد زيرا كه موجب خشم و عذاب خداوند ميشود و افراد جامعه را دچار اختلالات رواني و پريشاني و نارضايتي ميكند،،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج