۶۹۸۸۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بختیار: رویارویی با استقلال ناراحت‌کننده می‌شود

بختیار رحمانی که نیم فصل دوم به ذوب‌آهن اضافه شد، معتقد است اگر این تیم در نیم فصل اول، بدشانسی نمی‌آورد حالا می‌توانست در کنار پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

ایران ورزشی: بختیار رحمانی که نیم فصل دوم به ذوب‌آهن اضافه شد، معتقد است اگر این تیم در نیم فصل اول، بدشانسی نمی‌آورد حالا می‌توانست در کنار پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی رقابت تنگاتنگی داشته باشد. رحمانی درباره شرایط ذوب‌آهن، لیگ قهرمانان آسیا، بازی با سپیدرود و... هم صحبت می‌کند.

اوضاع تیم بعد از شکستی که مقابل الدحیل متحمل شدید، چطور است؟

اولا باید بگویم که ما بازی خیلی خوبی مقابل الدحیل که بهترین تیم آسیا یا شاید بهترین تیم غرب آسیا است، انجام دادیم. الدحیل تیم خوبی است که بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی هم دارد. ما در این بازی خیلی خوب کار کردیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. آن هم در دقایق پایانی بازی. ما در بازی رفت هم تا دقیقه ۷۵ برنده بودیم اما یکسری اتفاقات و نداشتن تمرکز لازم باعث شد در آن بازی هم بازنده باشیم. به هر حال بازی‌های ما هر ۲، ۳ روز یک بار برگزار می‌شود که با این وجود ما در لیگ نتایج خیلی خوبی به دست آوردیم، در آسیا هم نسبتا خوب کار کردیم و الان مدعی صعود هستیم.

به هر حال اگر مقابل لکوموتیو تاشکند یک مساوی هم بگیرید، می‌توانید صعود کنید...

بله اما ما با این دیدگاه به تاشکند نمی‌رویم. لکوموتیو تیم خیلی خوبی است اما ما باید حتما این بازی را ببریم.

شاید تیم‌های ازبکستانی قبلا خیلی خوب بودند اما در این دوره نشان دادند ضعف‌های زیادی دارند. مثلا لکوموتیو خیلی راحت و زیاد گل می‌خورد...

ما در بازی مقابل این تیم کار سختی داشتیم و لکوموتیو نشان داد تیم خیلی خوبی است. درست است که زیاد گل می‌خورد و یکسری ضعف دارد اما در کل کار سختی داریم و باید حتما ببریم.

در صورت صعود، به احتمال زیاد هم به استقلال می‌خورید...

من به این مساله فکر نکردم و قبل از هر چیزی صعود تیمم برایم مهم است. مهم نیست به چه تیمی بخوریم، مهم این است که حتما صعود کنیم.

به هر حال رویارویی ذوب‌آهن در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا هم می‌تواند خوب باشد و هم می‌تواند بد. از این بابت خوب است که بدون شک یک تیم ایرانی به دور یک چهارم صعود می‌کند اما بد بودن آن هم این است که به اجبار یک تیم ایرانی حذف می‌شود...

به هر حال دیگر مسابقات مثل قبل نیست و از زمانی که شرق آسیا از غرب آسیا جدا شده، این اتفاق معمولا می‌افتد و یک جایی تیم‌های ایرانی به هم می‌خورند. الان مهم این است که صعود کنیم. اگر تیم‌های ایرانی به هم بخورند، ناراحت‌کننده است اما باید دید تا آن زمان چه اتفاقی می‌افتد.

این هفته مقابل سپیدرود رشت بازی دارید. مقابل تیمی که برای ماندن در لیگ برتر تلاش زیادی می‌کند. بازی با این تیم را چطور ارزیابی می‌کنی؟

من فکر می‌کنم با آمدن علی‌آقا (کریمی) سپیدرود تیم بهتری شده. سپیدرود الان تیم خیلی خوب و باانگیزه‌ای است که برای نیفتادن تلاش می‌کند. ما امروز کار سختی داریم و با توجه به اینکه هر چند روز یک بار بازی داریم، فشار زیادی به تیم آمده. به هر حال ما در کورس هستیم و با توجه به اینکه شرایط بالای جدول حساس است، تلاش می‌کنیم در این بازی خانگی ۳ امتیاز را بگیریم.

2 هفته است که ذوب‌آهن قهرمانی پرسپولیس را به تعویق انداخته. این مساله چقدر برایتان مهم است؟

ما کاری به این مسائل نداریم. پرسپولیس نیم فصل اول خودش را از دیگر تیم‌ها جدا و کار بقیه تیم‌ها را سخت کرد. این در حالی است که ذوب‌آهن در نیم فصل اول، ۳، ۴ بازی از حریفان جلو بود اما با بدشانسی این بازی‌ها را با تساوی به پایان برد. این مساله لطمه بزرگی به تیم زد اما الان خدا را شکر شرایط تیم خوب شده و هفته به هفته بهتر هم می‌شود. در مورد قهرمانی پرسپولیس هم باید بگویم، همه چیز در مورد قهرمانی در دست خود پرسپولیس است. برای ما خوشایند است که تیم پرسپولیس امتیاز نگیرد و ما همه بازی‌ها را ببریم که قهرمان شویم اما این مساله به گونه‌ای غیرممکن است چون به هر حال پرسپولیس در بازی‌های آینده‌اش حداقل یک امتیاز را به دست می‌آورد.

پس از این بابت خوشحال هستید؟

گفتم نمی‌توان باور کرد که پرسپولیس در بازی‌های آینده‌اش امتیاز نگیرد.

می‌گویند یکی از دلایلی که باعث شد پرسپولیس در 2 بازی اخیر خود خوب نباشد، مسجل شدن قهرمانی‌اش است.

من فکر نمی‌کنم اینطور باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج