جاباما
۶۹۸۹۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهتاب کرامتی در مقام «سفیر» پیام داد

مهتاب کرامتی به عنوان "سفیر حُسن نیت صندوق کودکان ملل متحد - یونیسف" متن پیامی را منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا: مهتاب کرامتی به عنوان "سفیر حُسن نیت صندوق کودکان ملل متحد - یونیسف" متن پیامی را منتشر کرد.

مهتاب کرامتی در مقام «سفیر» پیام داد

این بازیگر سینما در متنی که در اختیار ایسنا گذاشت نوشت، «سال جدید را به همه هموطنان خوب و مهربانم تبریک عرض کرده و برای همگان در این آغاز ، بهترین آرزوها و خوبترین اتفاقها را از خداوند دانا خواهانم.

غرض از نگاشتن این یادداشت تبریک هیجدهم فروردین ماه روز جهانی بهداشت (World Health Day ) به تمامی هم‌میهنان گرامی و ذکر چند نکته درباره موضوعاتی است که در این روزها اخیر عزیزان مبتلا به «سندروم داون» به ویژه در فضای مجازی مطرح شده که لازم است از زاویهی نگاهی نو به آن پرداخته شود:
مسوولیت اجتماعی این جانب به عنوان عضوی از جامعهی هنری و سفیر حسنِ نیت صندوق کودکان ملل متحد «یونیسف» در ایران حکم میکند از هر تلاشی در جهت بهبود کیفیت زندگی کودکان به ویژه کودکان بیمار و آسیبپذیر حمایت کنم.

در طول دوران فعالیتم نیز همواره کوشیدهام که جهت اصلی تحرکات اجتماعیام بر این مدار استوار بوده باشد. در مورد کودکان مبتلا به بیماریهای خاص هم همکاری با انجمنها و خیریههای مرتبط ، یک همکاری مداوم و پیوسته بوده که درباره تاثیر و کیفیت این همکاری خود آن عزیزان به طور حتم میتوانند اعلام نظر و قضاوت کنند.

این که در کشور ما موضوع بیماریهای خاص دغدغهمندان فعال و متعددی دارد نه تنها عیب نیست بلکه یک حُسن آشکار است،حتی اگر یک انجمن یا بنیاد بتواند تنها یک کودک مبتلا به بیماری خاص را مساعدت کند و یا تلاشی در جهت بهبود نگاه جامعه به آن بیماری تحقق بخشد بی شک ارزشمند و قابل ستایش است.

پس باید دست بوس همه کسانی بود که در پیدا و پنهان با حداقلها برای بهبود کیفیت زندگیِ بخش آسیب پذیرتر جامعه کوشش میکنند و من به سهم خود از همه آنها سپاسگزاری میکنم.

همه ما برای تحقق هدف مقدس حمایت از کودکان بیمار در کنار هم هستیم.هیچ کس در مقابل دیگری نیست.این میدان صحنه هم افزایی است نه نزاع و چه تصویری تاسف بارتر از این که ما برای چیزی که همه به آن معتقدیم با هم مجادله کنیم و یا در رفتاری ناپسند کودکان را اهرم فشار یا کمپین سازی کنیم. شاید اساس بسیاری از نقایص فرهنگیِ ما هم در این موضوع ریشه داشته باشد که ما توان گفتگو با یکدیگر را نداریم و گاهی لحن و ادبیات دوستانه را فراموش میکنیم.

فضای مجازی یک فرصت استثنایی ارتقای آگاهی و فرهنگسازی است و کاش به جای پژواک تصاویر ناراحت کننده و پیامهای تلخ،مجالی برای انتشار مهربانی و دوستی باشد.
برای من به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف هر روز، روزِ جهانی حمایت از کودکان است، با این امید که تلاش کنیم جامعه ما جامعهای امن تر برای مبتلایان به بیماری و مشکلات و ضعفهای بهداشتی در سراسر جوامع بشری ریشه کن شده و زمینه زیست سالم و بهداشتی برای تمام مردم جهان فراهم آید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج