۶۹۹۱۶۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

ناصر ممدوح: بهرام زند، جایگزین دیگری ندارد

ناصر ممدوح با تاکید بر اینکه فوت بهرام زند، دوبلور با سابقه کشورمان فاجعه‌ای دردناک است، گفت: بهرام زند از نظر شخصیتی، رفتار، گفتار و کارهای هنری عالی بود و جایگزینی نخواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: ناصر ممدوح با تاکید بر اینکه فوت بهرام زند، دوبلور با سابقه کشورمان فاجعه‌ای دردناک است، گفت: بهرام زند از نظر شخصیتی، رفتار، گفتار و کارهای هنری عالی بود و جایگزینی نخواهد داشت.

این دوبلور و گوینده در گفت‌وگو با ایسنا درباره شخصیت بهرام زند گفت: ایشان انسان والایی بود وشخصیت ممتازی داشت. او گوینده بسیار توانا و مدیر دوبلاژ فرهیخته‌ای بود. ایشان کارنامه بسیار درخشانی داشتند و باورم نمی‌شود که از بین ما رفته است. من در حال حاضر به دلیل این اتفاق آشفته‌ام اما متاسفانه این اتفاق پیش آمد. آقای بهرام زند جسارت داشتند و ما امیدوار بودیم که هرچه زودتر به کار خود بازگردند اما متاسفانه خبر فوت ایشان را شنیدیم که بسیار دلم گرفت و شکست. ایشان حیف شد چون صدای ماندگار داشتند و کارشان در حوزه دوبله فوق العاده بود. درگذشت ایشان برای جامعه و انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم واقعا یک فاجعه دردناک است و باورکردنی نیست که دیگر بهرام زند درمیان ما نیست.

او ادامه داد: بهرام زند از نظر شخصیتی، رفتار، گفتار و کارهای هنری عالی بود و واقعا حیف شد وجایگزینی نخواهد داشت. ایشان از نظر رفتار، گفتار و کارهای هنری که انجام می‌دادند، نمونه بودند. بهرام زند در این دوره حیف شد که رفت، واقعا برای ما فاجعه بزرگی است . ما همیشه به این بزرگان افتخار می‌کنیم که کارهای خوبی انجام می‌دهند و ماهم از کارهای خوب آن‌ها لذت می‌بریم و به خودمان می‌بالیم که چنین همکارانی داریم. بهرام زند نباید الان می‌رفت، او سنی نداشت اما رفت.

به گزارش ایسنا، بهرام زند ـ مدیر دوبلاژ باسابقه کشورمان ـ پس از مدت‌ها تحمل بیماری صبح شنبه ۱۸ فروردین ۹۷ از دنیا رفت.

این هنرمند سرپرستی گویندگان را در سریال‌های ایرانی از جمله «امام علی (ع)» و «مدار صفر درجه» و مدیریت دوبلاژ را در مجموعه‌های خارجی مانند «جنگجویان کوهستان»، «شرلوک هلمز» و «ناوارو» عهده‌دار بوده‌ است. وی گفتار متن فصل‌هایی از مستند ایران را نیز انجام داده است.

بیست و چهار (تاریخ دوبله:۱۳۸۹ و ۱۳۹۰)، شیخ بهایی، روشنتر از خاموشی (تاریخ دوبله: ۱۳۸۱)، پهلوانان نمی‌میرند (دوبله: ۱۳۷۵)، مسافر، مسافر ری، از سرزمین شمالی و سریال کارتونی بچه‌های مدرسه والت (دوبله: ۱۳۶۴) از دیگر کارهای مرحوم زند است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منوچهر شمسی

      آخه این چه حرفی منم جایگزین دیگری ندارم هیچکس جایگزین دیگری نذار د اینکه نشد تعریف یا تمجید حالا یا یه کسی میاد بدتر یا بهتر حتما که نباید جایگزین بیاد اینشتین مرد علم هم مرد ؟؟

    • بدون نام

      چی میفهمی دوبله چیه هنر چیه؟نوستالوزی چیه.
      ناوارو یادته؟دیگه اون صدای افسانه ای نبست

    • بدون نام

      روحت شاد بزرگمرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج