۶۹۹۲۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روسیه: هزاران جسد در رقه مدفون شده‌اند

وزارت دفاع روسیه در حساب توییتر خود تصاویر ماهواره ای از ویرانه های شهر رقه سوریه را منتشر کرد و نوشت: شهر رقه بر اثر بمباران های ائتلاف آمریکایی ویران شده و هزاران جسد زیر آوار مانده است.

خبرگزاری ایرنا: وزارت دفاع روسیه در حساب توییتر خود تصاویر ماهواره ای از ویرانه های شهر رقه سوریه را منتشر کرد و نوشت: شهر رقه بر اثر بمباران های ائتلاف آمریکایی ویران شده و هزاران جسد زیر آوار مانده است.

وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد: این تصاویر هوایی ، ویران شدن فاجعه بار مناطق وسیعی از شهر رقه بر اثر بمباران هواپیماهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا را نشان می دهد.

در ادامه مطلب گفته شده است: اکثر ساختمان های مسکونی، بیمارستان ها، مساجد، مدارس و زیرساخت های حیاتی شهر رقه ویران شده اند.

وزارت دفاع روسیه روز شنبه در حساب کاربری فیس بوک خود بیانیه ای منتشر کرد، مبنی بر اینکه وضعیت انسانی در رقه بسیار دشوار شده است.

در بیانیه همچنین به نقل از نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه خاطرنشان شده است که نمایندگان این سازمان در بازدید خود از رقه تایید کرده‌اند، این شهر بیش از حلب و حمص آسیب دیده است.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است: شهر رقه هم اکنون فاقد آب لوله‌کشی، برق و تجهیزات پزشکی است و شرایط برای بازگشت امن ساکنان آن مهیا نیست.

رقه در ۴۳۰ کیلومتری شمال دمشق پایتخت سوریه و ۱۶۰ کیلومتری شرق حلب واقع‌شده است و از روزهای آغازین پیشروی نیروهای داعش در عراق و سوریه به اشغال آنها درآمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج