جاباما
۶۹۹۲۶۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

لپ‌تاپ HP، سورپرایز برای عاشقان نوآوری و قدرت!

شرکت HP به تازگی محصول جدیدی به نام Zbook Studio x۳۶۰ را برای عرضه آماده کرده است؛ این لپ‌تاپ پنجمین نسل سری Zbook است که گزینه خوبی برای افراد حرفه‌ای قلمداد می‌شود. HP لپ‌تاپ Zbook Studio x۳۶۰ G۵ را به عنوان قوی‌ترین لپ‌تاپ کانورتیبل (هیبرید: قابل استفاده در دو مدل لپ‌تاپ و تبلت) حاضر معرفی کرده است.

وبسایت دیجی‌کالامگ - خشایار شاهسون: شرکت HP به تازگی محصول جدیدی به نام Zbook Studio x۳۶۰ را برای عرضه آماده کرده است؛ این لپ‌تاپ پنجمین نسل سری Zbook است که گزینه خوبی برای افراد حرفه‌ای قلمداد می‌شود. HP لپ‌تاپ Zbook Studio x۳۶۰ G۵ را به عنوان قوی‌ترین لپ‌تاپ کانورتیبل (هیبرید: قابل استفاده در دو مدل لپ‌تاپ و تبلت) حاضر معرفی کرده است. ویژگی مهم طراحی این لپ‌تاپ، خوابیدن کیبورد در جهات مختلف بوده و دلیل نامگذاری ۳۶۰ به قابلیت چرخش آن اشاره دارد.

لپ‌تاپ HP، سورپرایز برای عاشقان نوآوری و قدرت!

از مشخصات کلیدی این محصول جدید HP می‌توان به صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی ۴k لمسی به همراه قلم ویژه با حساسیت فشار بسیار بالا اشاره کرد. این لپ‌تاپ قرار است در مدل‌های مجهز به پردازنده Core i5 و i7 یا حتی قدرتمندتر Xeon در اختیار علاقمندان قرار گیرد. هم‌چنین از دیگر ویژگی‌های فنی مهم این محصول جدید HP، تراشه گرافیکی Nvidia Quadro P1000، ۴ ترابایت حافظه و ۳۲ گیگابایت رم اعلام شده که نشان از قدرت بالای این لپ‌تاپ کانورتیبل دارد.

لپ‌تاپ HP، سورپرایز برای عاشقان نوآوری و قدرت!

از دیگر مشخصات این محصول HP بایستی به دوگانه بودن آن اشاره کرد؛ طراحی HP به گونه‌ای است که کاربر می‌تواند این محصول قدرتمند را در حالت استراحت هم به راحتی دردست بگیرد و کارهای سنگین خود را با آن انجام دهد. HP ادعا کرده که باتری این دستگاه برای ۱۶ ساعت شارژ نگه می‌دارد. هم‌چنین تنها ۳۰ دقیقه زمان نیاز است تا شارژ دستگاه به ۵۰ درصد برسد.

HP Zbook Studio x۳۶۰ به همراه ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ دو عدد پورت USB ۳، یک پورت HDMI و دو پورت USB-C با قابلیت پشتیبانی از Thunderbolt ۳ دارد. درکنار این ویژگی‌ها، نکته جالب سنسور تشخیص اثر انگشت و دوربین وب‌کم با قابلیت تشخیث صورت است که امنیت دستگاه را به میزان قابل توجهی بالا می‌برد.

لپ‌تاپ HP، سورپرایز برای عاشقان نوآوری و قدرت!

لپ‌تاپ HP، سورپرایز برای عاشقان نوآوری و قدرت!

در گزارش‌ها گفته شده که این‌ لپ‌تاپ از ماه آینده برای عرضه به بازار آماده می‌شود. قیمت پایه‌ی HP Zbook Studio x۳۶۰ از ۱٫۴۹۹ دلار آغاز می‌شود. نظر شما درمورد این محصول جدید HP چیست؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج