۶۹۹۸۶۹
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

دادستان کل کشور: «نجفی» مهلت تعیین کند

دادستان کل کشور با طرح این سئوال که فردا اگر این اقای شهردار نتوانست مدیریت لازم را بر شهر تهران داشته باشد چه کسی مسئول است، گفت: بنده به عنوان مدعی العموم به شورای شهر تهران عنوان می‌کنم که مسئولیت این کار با شماست.

خبرگزاری میزان: دادستان کل کشور با طرح این سئوال که فردا اگر این اقای شهردار نتوانست مدیریت لازم را بر شهر تهران داشته باشد چه کسی مسئول است، گفت: بنده به عنوان مدعی العموم به شورای شهر تهران عنوان می‌کنم که مسئولیت این کار با شماست.

محمدجعفر منتظری در دیدار با کارکنان دادستانی کل کشور به مناسبت سال جدید ضمن انتقاد از عملکرد شورای شهر در بحث استعفای شهردار تهران اظهار کرد: شورای محترم اسلامی شهر تهران این بساط سیاست بازی که راه انداخته اید چه معنایی دارد؟ وقتی شهردار رسما اعلام می‌کند که توان کار سنگین کلانشهر تهران را ندارم و به علت بیماری نمی‌توانم این کار را ادامه دهم این موضوع در دستور قرار می‌گیرد و آقای شهردار در جلسه رسمی شورای شهر می‌گوید که با این کیفیت ادامه کارم را خیانت می‌دانم؛ اما نوبت به رای گیری که می‌رسد با رای خود عنوان می‌کنند که شما مریض و ناتوان برای انجام کار نیستی و کار نکردنت خیانت است.

وی گفت: تنوع و گستره در شهرداری تهران کار سنگین است و وقتی فردی عنوان می‌کند که به دلیل بیماری نمی‌تواند کار را ادامه دهد استعفایش در شورای شهر پذیرفته نمیشود.

دادستان کل کشور با طرح این سئوال که فردا اگر این اقای شهردار نتوانست مدیریت لازم را بر شهر تهران داشته باشد چه کسی مسئول است، ادامه داد: بنده به عنوان مدعی العموم به شورای شهر تهران عنوان می‌کنم که مسئولیت این کار با شماست.

وی به شهردار تهران پیشنهاد داد که مجددا استعفای خود را تقدیم شورای شهر کند و گفت: اقای شهردار باید مهلتی نیز تعیین کند و عنوان نماید که تا فلان روز در دفتر کارم هستم تا شهردار تعیین نمایید در غیراینصورت از فلان تاریخ مسئولیت شهرداری تهران را عهده دارنخواهم بود و قطعا اقای شهردار کسی شما را به این جهت تخت تعقیب قرار نخواهد داد.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه باید خدمت به مردم را از سیاسی بازی‌ها جدا کرد، بیان داشت: این خط و خطوط سیاسی به کشور، خدمات شهری، اسنحام عمومی لطمه وارد می‌کند.همه می‌دانند که این عدم پذیرش استعفای شهردار تهران در حالیکه خود ابراز عجز و ناتوانی کرده سیاسی است و چرا باید سیاسی کاری باشد لذا به عنوات مدعی العموم اعلام می‌نمایم اگر چنانچه این کار ادامه یابد و اقای شهردار به علت بیماری نتواند وقت لازم را در مدیریت شهری بگذارد و کار اسیب ببیند قطعا این اقایان مسئول هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعلت اینکه قحطی رجال است الزاما نجفی را ملزم نمودن شهردار باشد واقعا جای تاسف دارد اینهمه جوان تحصیلکرده بیکار که جویای کار می باشند شورای شهر دو دستی از نجفی چسبیده اند خب هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد حتما چیزی به حضرات می ماست والا ه جو ادارات طوری است که نفر را سریعا جای گزین می کنند وخدا را هم شکر می کنند که بجای اقای x اقایy را جایگزین کردند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        تحویل بگیرید حالا...قالیباف کجایی

      • بدون نام

        ایولا داشت آقای قالیباف مدیری عالی بود ؟

    • بدون نام

      جالبه .پس مشخص شد استعفا بابت چی بود

    • هیدا

      اعضای محترم شوراخیلی خاطراقای نجفی را میخان حالاچرا؟بمذند!

    • بدون نام

      برترین ها
      واسه چی سانسور می کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج