۷۰۳۴۷۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جریمه رانندگان گوشی باز با دوربین در استرالیا

طرح جدید استرالیا باعث می‌شود تا با نصب دوربین‌های هوشمند، از تخلف افراد حین رانندگی جلوگیری کند. رانندگان در صورت استفاده از گوشی توسط این دوربین‌ها بطور خودکار جریمه می‌شوند.

وبسایت دیجی‌کالامگ - خشایار شاهسون: طرح جدید استرالیا باعث می‌شود تا با نصب دوربین‌های هوشمند، از تخلف افراد حین رانندگی جلوگیری کند. رانندگان در صورت استفاده از گوشی توسط این دوربین‌ها بطور خودکار جریمه می‌شوند.

استرالیا قصد دارد دوربین‌های های‌تک جدیدی را نصب کند تا شهروندانی که حین رانندگی از گوشی استفاده می‌کنند، بطور خودکار جریمه شوند.

استفاده از گوشی حین رانندگی به عادت بسیاری از افراد تبدیل شده است. با آمدن برنامه‌های مسیریاب و داغ شدن مسنجر و شبکه‌های اجتماعی، خیلی از رانندگان در ترافیک یا حتی خیابان‌ها از گوشی خود استفاده می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود تا خطر تصادفات به شدت زیاد شود.

در همین راستا، استرالیا درصدد آن است که با نصب دوربین‌های هوشمند جدید، رانندگان متخلف را شناسایی و به‌طور خودکار جریمه کند. این اقدام می‌تواند باعث کاهش تخلف و درنتیجه، پایین آمدن آمار تصادفات شود. این اقدام استرالیا از این جهت جالب است که بجای هزینه برای استخدام پلیس در جای جای خیابان‌ها و احتمال ضعیف جهت مشاهده تخلف راننده، می‌توان سیستم هوشمندی را تعبیه کرد تا احتمال تشخیص تخلف راننده بیشتر شود.

راننده می‌داند که خطای این سیستم بسیار کم است و برای جریمه هم که شده، از قانون سرپیچی نمی‌کند! نصب این دوربین‌های هوشمند شاید هزینه‌بر باشد و باعث کاهش تخلفات و درآمدزایی از طریق جریمه شود، اما نکته جالب همین داستان این است که چنین اقدامی باعث فرهنگ‌سازی صحیح و جلوگیری از تصادف می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج