۷۰۳۶۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

احتمال پشتیبانی اپل واچ از واچ‌فیس‌های دیگر

یکی از مزیت‌های استفاده از ساعت‌های هوشمند این است که کاربران می‌توانند ظاهر آن را مطابق سلیقه‌ی خود تغییر دهند، اما اپل واچ تنها از واچ‌فیس‌هایی پشتیبانی می‌کند که از طرف این شرکت منتشر شده‌اند. رویه‌ای که احتمالا تغییر می‌کند.

وبسایت دیجی‌کالامگ - یوسف اسفندیاری: یکی از مزیت‌های استفاده از ساعت‌های هوشمند این است که کاربران می‌توانند ظاهر آن را مطابق سلیقه‌ی خود تغییر دهند، اما اپل واچ تنها از واچ‌فیس‌هایی پشتیبانی می‌کند که از طرف این شرکت منتشر شده‌اند. رویه‌ای که احتمالا تغییر می‌کند.

احتمال پشتیبانی اپل واچ از واچ‌فیس‌های دیگر

بر اساس بررسی نسخه‌ آزمایشی watchOS 4.3.1، اپل پشتیبانی از واچ‌فیس‌های دیگر توسعه‌دهندگان را مدنظر قرار داده است. برخلاف Wear OS(همان Android Wear سابق)،watchOS از زمان عرضه در سال ۲۰۱۵، هیچ‌گاه از واچ‌فیس‌های دیگر توسعه‌دهندگان پشتیبانی نکرده است. یکی از مزیت‌های استفاده از ساعت‌های هوشمند این است که کاربران می‌توانند ظاهر آن را مطابق سلیقه‌ی خود تغییر دهند، اما اپل واچ تنها از واچ‌فیس‌هایی پشتیبانی می‌کند که از طرف این شرکت منتشر شده‌اند.

البته هنوز برای اظهارنظر در مورد این مشخصه خیلی زود است. اپل در مورد این تغییر یا زمان عرضه‌ی آن چیزی اعلام نکرده، اما اگر این مشخصه قطعی باشد، احتمالا اپل در کنفرانس WWDC در ماه ژوئن، به این مساله اشاره خواهد کرد. با توجه به تلاش همه‌جانبه‌ گوگل در زمینه‌ بهبود پلتفرم گجت‌های پوشیدنی و عرضه‌ ساعت‌های هوشمند باکیفیت ارزانی مانند Fitbit Versa، احتمالا اپل احساس خطر کرده و می‌خواهد موقعیت خود را در آینده از دست ندهد. اپلیکیشن‌های مختص اپل واچ چندان پرتعداد نیستند و چنین اقدامی می‌تواند جان تازه‌ای به این سری گجت‌ها بدهد.

البته، چنین اقدامی می‌تواند منجر به راه‌یابی تعدادی زیادی واچ‌فیس‌های نه‌چندان زیبا و البته تعدادی واچ‌فیس جذاب به اپل واچ شود. به همین خاطر همانند اپلیکیشن‌های این پلتفرم، احتمالا این شرکت قبل از عرضه‌ی این واچ‌فیس‌ها، آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و فقط موارد باکیفیت را عرضه خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج