جاباما
۷۰۳۶۳۳
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

درخشنده، درپیِ مجوز «هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند»

کارگردان فیلم "زیر سقف دودی" گفت: مشغول پیگیری دریافت مجوز برای فیلم سینمایی "هیس پسرها گریه نمی کنند" هستم.

خبرگزاری میزان: کارگردان فیلم "زیر سقف دودی" گفت: مشغول پیگیری دریافت مجوز برای فیلم سینمایی "هیس پسرها گریه نمی کنند" هستم. طبق صحبت هایی که با اداره نظارت و ارزشیابی شده قول هایی مبنی بر دریافت مجوز به من داده اند. این فیلمنامه بدون هیچگونه اصلاحیه‌ای برای دریافت مجوز ارسال شده است.

"پوران درخشنده" نویسنده و کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه سینما گفت: در حال حاضر پروژه سینمایی خاصی را در حال تولید ندارم و تمام تمرکز خود را در بخش آموزش قرار داده ام.

وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من اهمیت دادن به نسل جوان و آموزش و معرفی آنها به عرصه سینما وظیفه ای است که هر کارگردانی باید آن را به درستی انجام دهد و به همین خاطر می خواهم از تابستان امسال در بخش آموزش سینما فعالیت داشته باشم.

کارگردان فیلم "زیر سقف دودی" با تاکید بر وجود پتانسیل بالا در نسل جوان بازیگری اضافه کرد: نسل جوان ما کمی به حال خود رها شده است. من سعی دارم تا با آموزش نسل جوان آنها را وارد سینمای حرفه ای نمایم. کاری می کنم تا با حمایت من بتوانند استعدادهای خود در سینما را بروز دهند.

وی درباره ساخت جدیدترین فیلم سینمایی خود اضافه کرد: درحال حاضر مشغول پیگیری دریافت مجوز برای فیلم سینمایی "هیس پسرها گریه نمی کنند" هستم. طبق صحبت هایی که با اداره نظارت و ارزشیابی شده قول هایی مبنی بر دریافت مجوز به من داده اند. این فیلمنامه بدون هیچگونه اصلاحیه‌ای برای دریافت مجوز ارسال شده است.

درخشنده با اشاره به احتمال حضور خود در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: تمام سعی ام را می کنم که در صورت دریافت مجوز از سوی اداره ارزشیابی این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر برسانم. این فیلم حاصل دو سال تحقیق و تلاش من است و به نوعی نیاز روز جامعه محسوب می شود. ساخت فیلم "هیس پسرها فریاد نمی زنند" تنها خواسته من نیست بلکه حاصل گروه بزرگی از جامعه و کسانی است که برای این اثر تلاش کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیس!دخترها فریاد نمیزنند

    • م خسروی

      هیس.پیرزنها فریاد نمیزنند

      پاسخ ها

      • شیدا..خوزستان

        خخخخخخخ

    • بدون نام

      هیس پسرا زیر ابرو برنمیدارن!!!!!!!

      پاسخ ها

      • شیدا..خوزستان

        خخخخخ برنمیدارن؟؟؟عجیبه!!

    • بدون نام

      هیس پسرها مجوز هر کاریو دارن

      چون بالاخره پسرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج