جاباما
۷۰۳۸۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درخواست ارزی آیت‌الله جنتی از نمایندگان

یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از دیدار امروز (دوشنبه) اعضای این کمیسیون با دبیر، سخنگو و یکی از حقوقدانان شورای نگهبان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از دیدار امروز (دوشنبه) اعضای این کمیسیون با دبیر، سخنگو و یکی از حقوقدانان شورای نگهبان خبر داد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس امروز (دوشنبه) با آقای جنتی دبیر شورای نگهبان، آقای کدخدایی سخنگوی شورا و یکی از حقوقدانان شورا جلسه‌ای داشتند که در این جلسه همفکری‌هایی در خصوص برخی طرح‌ها و لوایح در دستور کار مجلس صورت گرفت.

وی افزود: آقای دکتر ملکشاهی رییس کمیسیون قضایی در این دیدار گزارشی از مصوبات و فعالیت‌های کمیسیون را به اطلاع آقای جنتی رساند که از جمله آنها لایحه جرایم سازمان یافته، قانون تجارت، اصلاح قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی و تمدید آنها و همچنین خلاء قانونی در خصوص فرق و گروه‌های مذهبی و برخی نکاتی که در قانون مدنی در خصوص مساله ارث مطرح شده، بود.

این نماینده مجلس با اشاره به حضور هشت نفر از اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی در این دیدار، اظهار کرد: آقای جنتی دبیر شورای نگهبان از تعامل خوب کمیسیون با شورای نگهبان تقدیر و تشکر کردند و از نمایندگان خواستند پیگیر مسائل مردم باشند و این موضوع را وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی خود بدانند.

رحیمی جهان‌آبادی اضافه کرد: آقای جنتی همچنین گفتند که نمایندگان باید به مسائل کشور اشراف داشته باشند و از توان نظارتی خود در بحث مشکل بانک‌ها و مسائل ارزی یا موضوعات دیگری مثل اشتغال و بیکاری استفاده کنند. ایشان همچنین در مورد انتخابات شوراها و مشکلات آن و ضرورت اصلاح قانون نکاتی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: آقای کدخدایی هم در این نشست آمادگی شورای نگهبان برای برگزاری الکترونیکی انتخابات را اعلام کرد و گفت که در عین حال باید زیرساخت و امنیت این موضوع هم فراهم باشد. ایشان هم از تعامل مثبت کمیسیون قضایی با شورای نگهبان تشکر کرد.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یادآور شد: در این نشست برخی مشکلاتی که باید به اطلاع آقای جنتی می‌رسید از جمله نحوه رسیدگی به قانون تجارت که ۱۲۰۰ ماده دارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همفکری‌هایی درباره آن انجام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج