۷۰۴۱۵۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

توضیحات «کورش» درباره فیلم‌های هنر و تجربه

مدیران پردیس سینمایی کورش می‌گویند که هنر و تجربه شش ماه است با این مجموعه قرارداد ندارد.

خبرگزاری ایلنا: به دنبال انتشار برخی اخبار درباره اکران نشدن فیلم‌های هنر و تجربه در گروه سینما کورش، مدیریت روابط عمومی این پردیس سینمایی توضیحاتی را به شرح زیر منتشر کرد:

توضیحات «کورش» درباره فیلم‌های هنر و تجربه

بی‌شک پردیس سینمایی کورش به‌عنوان بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین پردیس سینمایی یا به نقل از روابط عمومی محترم هنر و تجربه به عنوان مهم‌ترین گلوگاه نمایشی کشور، حمایت از تمامی فیلم‌های در حال اکران را درصدر وظایف خود می‌داند.

دو روز گذشته خبری با مضمون هشدار جهت تحریم سینما کورش در خصوص فیلم‌های هنر و تجربه منتشر شد که به نظر می‌رسید ضمن احترام دوطرفه موجود بین مجموعه‌ها نکاتی نیز وجود دارد که لازم به توضیح و در‌‌نهایت تعامل است.

گروه محترم و شریف هنر و تجربه شش ماه است که قرارداری با این مجموعه ندارد و پردیس سینمایی کورش با نگاه حمایت و پشتیبانی تمامی فیلم‌های مربوط به هنر و تجربه را اکران می‌کند پس در نتیجه نگرانی نگاه سرمایه‌سالاری از طرف سینمای متفکر هنر و تجربه نسبت به پردیس کورش نباید وجود داشته باشد چه بسا که مجموع پرداخت شش ماه از آخرین قرارداد بسته شده نیز با این پردیس تسویه نشده است.

نکته دوم این‌که کمترین ظرفیت سینما کورش ۱۹۰ صندلی است و تجربه این چندسال نشان داده که بیشترین تعداد مخاطب هنر و تجربه در اکثر سانس‌ها ۱۰ یا پانزده نفر بوده که به همین دلیل سالن مجهز وی آی پی کورش که ده‌نفره است در اختیار این دسته از مخاطبان قرار می‌گیرد.

فیلم کوپال به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های هنر و تجربه است که در بهترین روز بیشترین تعداد بلیت فروخته شده‌اش بیست و پنج نفر بوده است. در بیشتر مواقع مخاطبان با برنامه‌‌ریزی در سانس بعدی این فیلم را تماشا کرده‌اند. این‌که شاید یک یا دو نفر با ظرفیت پر روبه رو شده باشند هرگز دلیل مناسبی برای اعتراض نیست. چرا که برخی سانس‌ها در برخی روز‌ها حتی یک نفر مخاطب نیز ندارد از طرفی دیگر فراموش نکنیم که درحال حاضر فیلم‌های خوبی در حال اکران هستند که به اقتصاد و رونق سینما نیز کمک می‌کنند. طبیعی است که ما درمورد این فیلم‌ها با تعداد بالای مخاطب روبه رو هستیم پس لازم است به این حجم از مخاطب نیز احترام گذاشته شود که دقیقا کارگردان محترم فیلم کوپال نیز به خاط مخاطب و از جنس همین احترام اعتراض کرده است.

سینمای هنر و تجربه برای پردیس کورش سینمای مهم و ارزشمندی است و این نکته قابل انکار نیست چراکه نگاه تازه‌ای را وارد چرخه اکران کرده است به‌‌ همان اندازه مخاطب سینما نیز برای کورش مهم و ارزشمند است درنتیجه مدیریت کردن هر دوی این ارزش‌ها باتوجه به کمیت و کیفیت فیلم‌ها در چهارچوب قانون و توافق اتفاق می‌افتد. از سینمای هنر و تجربه انتظار درک این موضوع را بدون نگرانی و برچسب زدن همراه اعتماد خواهانیم. چراکه اعتقاد داریم «هنر و تجربه» سینمای متفکر و قابلی است و ما هرگز در حمایت کردن از «هنر و تجربه» کوتاهی نخواهیم کرد. در آخر املای درست پردیس کورش بدین شکل است که بسیار از رعایت کردن این امر خرسند خواهیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج