جاباما
۷۰۴۲۱۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اسپیکر هوشمند اسپاتیفای بزودی معرفی می‌شود

اگر بخواهیم به یکی از شرکت های مطرح ارائه دهنده سرویس استریم موسیقی اشاره کنیم قطعا اسپاتیفای را یکی از شرکتهای بزرگ در این زمینه به شمار آورد. در این بین از جمله پر طرفدارترین سرویس های پخش موسیقی در جهان ، سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای می باشد که بر روی پلتفرم های متعددی مانند موبایل و کامپیوتر منتشر شده است .

وبسایت سخت افزار: اگر بخواهیم به یکی از شرکت های مطرح ارائه دهنده سرویس استریم موسیقی اشاره کنیم قطعا اسپاتیفای را یکی از شرکتهای بزرگ در این زمینه به شمار آورد. در این بین از جمله پر طرفدارترین سرویس های پخش موسیقی در جهان ، سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای می باشد که بر روی پلتفرم های متعددی مانند موبایل و کامپیوتر منتشر شده است . با اینکه اسپاتیفای یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین سرویس های پخش موسیقی در جهان است اما تا کنون هیچ سخت افزاری خاص خودش نداشته است تا اینکه در این اواخر اخباری از ساخت اولین اسپیکر هوشمند شرکت اسپاتیفای منتشر شده است و به نظر می رسد اسپیکر اختصاصی این شرکت هم کم کم در راه است . البته قبل از اینکه این شرکت بخواهد اسپیکری اختصاصی داشته باشد به عنوان یک سرویس پخش موسیقی برای اسپیکر های هوشمند گوگل و اپل مورد استفاده قرار می گرفت .

احتمال می دهیم که شرکت اسپاتیفای بخواهد یک برنامه ی خبری داشته باشد و در آن از اسپیکر اختصاصی خود صحبت کند چرا که این شرکت دعوت نامه ای را برای رسانه های مختلف ارسال کرده است که در آن دعوت نامه از رسانه ها خواسته است در تاریخ ۲۴ آوریل که برابر می شود با چهارم اردیبهشت در یک برنامه ی خبری شرکت کنند . احتمال دارد که در این برنامه ی خبری اسپیکر هوشمند این شرکت به طور رسمی معرفی شود ، براساس اخبار و گزارشات در دست احتمال دارد این اسپیکر هوشمند برای استفاده در خودرو باشد . باید منتظر ماند و دید که شرکت اسپاتیفای در برنامه ی خبری در مورد این اسپیکر صحبت خواهد کرد یا خیر ؟ شرکت اسپاتیفای نیاز دارد را برای جلب رضایت سهام داران محصولات متعدد و منحصر به فردی را طراحی و عرضه کند چرا که این شرکت چند وقت پیش سهامش را به صورت عمومی منتشر کرده است ، به نظر می رسد که اسپیکر هوشمند اختصاصی این شرکت نیز جزء همین محصولات منحصر به فردی باشد که این شرکت قصد تولید آنها را دارد . مشخص نیست برنامه اسپاتیفای برای معرفی اسپیکر هوشمند چیست و پیش بینی می شود تا در آینده نزدیک این اسپیکر قابل توجه رونمایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج