۷۰۴۲۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عضو شورا: وزرا جزو گزینه‌های شهرداری نیستند

با فروکش کردن هیاهوی استعفای نجفی از شهرداری تهران، حالا نوبت به داغ شدن گمانه‌زنی درباره گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران رسیده است. حتی یک فهرست هفت نفره هم منتشر شده که در آن اسم‌هایی مثل محسن هاشمی،‌ محمدعلی افشانی، محمود حجتی،‌شهیندخت مولاوردی و... دیده می‌شود.

اعتمادآنلاین: با فروکش کردن هیاهوی استعفای نجفی از شهرداری تهران، حالا نوبت به داغ شدن گمانه‌زنی درباره گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران رسیده است. حتی یک فهرست هفت نفره هم منتشر شده که در آن اسم‌هایی مثل محسن هاشمی،‌ محمدعلی افشانی، محمود حجتی،‌شهیندخت مولاوردی و... دیده می‌شود.

محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای شهر تهران درباره صحت گمانه‌زنی‌های اخیر گفت: «ما در جلساتی که تا کنون داشته‌ایم بیشتر روی شاخص‌ها و فرآیندها حرف زده‌ایم و هنوز کسی گزینه‌ای را مطرح نکرده است. فرآیند هم قرار شد به این صورت باشد که در جلسه روز یکشنبه، هرکدام از اعضا یک فهرست ۵ نفره پیشنهاد بدهند. مجموع این افراد در یک لیست جمع شوند، مانند دفعه قبل که یک فهرست ۲۳ نفره به دست آمد. بعد از این به دست آمدن این فهرست، اعضای شورای شهر به هفت نفر رأی می‌دهند. در نهایت از درون این لیست هفت نفره شهردار تهران انتخاب می‌شود.»

حق‌شناس در مورد اینکه گمانه‌زنی‌های که تا کنون مطرح شده، تا چه حد به واقعیت نزدیک است،‌ گفت: «ما نباید با گمانه‌زنی به انتخاب نماینده‌ها جهت بدهیم. در حال حاضر هر حرفی مطرح شود در حد حدس و گمان افراد بیرون شورا است چون در درون شورا بنابر این گذاشته شده که تا پیش از جلسه رسمی انتخاب گزینه‌ها، از اعلام نظر در این مورد خودداری شود.»

او ادامه داد: «تنها می‌توان این‌طور گفت که به احتمال زیاد گزینه‌هایی که مطرح می‌شوند به فهرستی که در دور قبلی منتهی به انتخاب آقای نجفی شد بسیار نزدیک خواهد بود، البته فکر نمی‌کنم افرادی که در آن فهرست بودند و الآن به کابینه پیوسته‌اند مجدداً مطرح شوند. افرادی مانند آقای شریعتمداری و حجتی در حاضر مسئولیت‌هایی دارند و من فکر نمی‌کنم، به عنوان گزینه مطرح شوند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج