جاباما
۷۰۴۸۳۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دیدگاه رئیس صلیب‌سرخ درباره ایران

رئیس جمعیت هلال‌احمر در دهمین کنفرانس منطقه‌ای جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در خاورمیانه و شمال آفریقا در بغداد شرکت کرد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمعیت هلال‌احمر در دهمین کنفرانس منطقه‌ای جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در خاورمیانه و شمال آفریقا در بغداد شرکت کرد.

در این کنفرانس که با حضور نخست وزیر و معاون نخست وزیر عراق و روسای ۱۷ جمعیت ملی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر برگزار شد،

فرانچسکو روکا، رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر گفت: قبل از ورود به بغداد از توانمندی‌های جمعیت هلال‌احمر ایران بازدید کردم، این جمعیت در زمینه پاسخگوئی و آمادگی در مقابله با حوادث و سوانح، جمعیت ملی مثال زدنی است.

به گزارش هلال‌احمر-وی افزود: هلال‌احمر ایران آمادگی دارد ظرفیت خود را در اختیار سایر جمعیت‌های ملی و فدراسیون بین المللی قرار دهد.

دهمین کنفرانس منطقه‌ای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) از ۱۸ تا ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ (۲۹ الی ۳۰ فروردین ۹۷) در هتل راشید شهر بغداد، عراق در حال برگزاری است و سرفصل‌های موضوعات مورد بررسی در این کنفرانس شامل ترویج فرهنگ صلح و عدم خشونت در درگیری‌ها با عناوینی چون جمعیت‌های ملی در شرایط درگیری، حمایت و توانمندسازی جوانان و داوطلبان در درگیری‌ها، توانمندسازی جوانان و زنان، ابتکار و صلح، حمایت روانی اجتماعی در شرایط درگیری، نقض حقوق بین‌الملل بشردوستانه ‌هنگام اشغال، جمعیت در حرکت با عناوینی چون تاثیر مهاجرت بر جوامع میزبان، حمایت و وضعیت قانونی جمعیت در حرکت، ترویج جهان شمولی، به سمت جوامع تاب‌آور، تاثیر تغییرات آب و هوا، تاثیر شهرنشینی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به گزارش هلال احمر؟؟؟؟ خب معلومه هیشکی نمیگه ماست من ترشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج