جاباما
۷۰۵۴۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

وزیران احمدی‌ نژاد رکورد زدند

نمایندگان مجلس در سه ماه پایانی دولت‌ احمدی‌نژاد حدود ۱۰۵۴ مرتبه به اعضای هیأت وزیران تذکر داده‌اند که از این میان وزیر نیرو بیشترین و وزیر اطلاعات، کمترین تذکر را دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری خانه ملت: نمایندگان مجلس در سه ماه پایانی دولت‌ احمدی‌نژاد حدود ۱۰۵۴ مرتبه به اعضای هیأت وزیران تذکر داده‌اند که از این میان وزیر نیرو بیشترین و وزیر اطلاعات، کمترین تذکر را دریافت کرده‌اند.

بر اساس ماده ۲۰۸ آیین‌نامه داخلی مجلس در کلیه مواردى که نماینده یا نمایندگان مطابق اصل هشتاد و هشتم (۸۸) قانون اساسى، از رئیس جمهور یا وزیر درباره یکى از وظایف آنان حق سؤال دارند، مى‏توانند درخصوص موضوع موردنظر به رئیس‌جمهور و وزیر مسئول کتباً تذکر دهند، از این رو هیأت رئیسه خلاصه تذکر را در جلسه علنى مجلس قرائت و متن کامل تذکر را به رئیس‌جمهور یا وزیر مربوط ابلاغ مىکند.

بر اساس آمار معاونت نظارت مجلس، از یکم خرداد ماه تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری در مجموع، نمایندگان جمعاً ۱۰۵۴ مرتبه به اعضای هیأت وزیران دولت‌ احمدی‌نژاد تذکر داده‌اند که از این میان مجدی نامجو وزیر نیرو بیشترین و حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، کمترین تذکر را دریافت کرده‌اند.

نمودار زیر بیشترین فراوانی این تذکرات را، حوزه‌های مدیریت اجرایی کشور، راهسازی، پرداخت مطالبات و حقوق بازنشستگان، تقسیمات کشوری، احداث سد و تأمین آب، تأمین و توزیع کود شیمیایی و نهاده‌های دامی و کشاورزی، استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان پیش‌دبستانی، قیمت کالاهای اساسی وسایر مسائل اقتصادی شامل می‌شود‌.

وزیران احمدی‌ نژاد رکورد زدند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلاً دولت رکوردداری بود

    • فاطیما

      اینا که رفتن پی کارشون، حالا منتظر وزیرای روحانی هستیم ببینیم چه میکنن برای مردم! فعلا که قراره یارانه هارو حذف کنن و لبنیات هم روز به روز گرون تر میشه هیچ مسئولی پیگیر نیست!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج