۷۰۵۸۳۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ۱۰

به نظر می‌رسد اپل راه را بیش از گذشته برای مانور دادن گوشی های سامسونگ باز گذاشته است یا اینکه سامسونگ به معنای واقعی گوشی های هوشمند خوبی می‌سازد.

وب سایت گجت نیوز : به نظر می‌رسد اپل راه را بیش از گذشته برای مانور دادن گوشی های سامسونگ باز گذاشته است یا اینکه سامسونگ به معنای واقعی گوشی های هوشمند خوبی می‌سازد. پس از چند روز استفاده از دیوایس های پرچمدار اپل و سامسونگ، ما حالا می‌توانیم بگوییم گلکسی اس ۹ برتری‌هایی نسبت به پرچمدار اپل دارد که می‌تواند آن را در مقابلش برتر سازد. البته این بدان معنا نیست که آیفون ایکس گوشی بدی است؛ این محصول نیز همچنان جذاب و عالی است و دارای قابلیت‌های زیادی اس که گلکسی اس ۹ فاقد آن اس. ما در آینده‌ای نزدیک لیستی را منتشر خواهیم کرد که برتری‌های آیفون ایکس نسبت به گلکسی اس ۹ را نیز اعلام می‌کند.

10 برتری گلکسی اس 9 نسبت به آیفون ایکس

نمایشگر اولد آیفون ایکس عالی، اما نمایشگر گلکسی اس ۹ بهتر است

دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ۱۰

سرانجام اپل نمایشگر اولد را بر روی یک آیفون به کار برد، اما آن همچنان قادر به رقابت با نمایشگرهای اولد گوشی های سامسونگ نیست. یکی از مهم‌ترین دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ایکس اپل در واقع نمایشگر آن است. پنل اولد سامسونگ بر روی گلکسی اس ۹ رنگ‌های پر جنب و جوش‌تری را به نمایش می‌گذارد و کنتراست بین بخش‌های تاریک و روشن صفحه خیره کننده است. هرچند ممکن است اپل رنگ‌های نزدیک‌تر به واقعیت، شفافیت و کنتراست عالی را برای نمایشگر آیفون ۱۰ خود در نظر گرفته باشد، اما اگر چیزی بیشتر نزدیک به واقعیت می‌خواهید شما باید به دنبال گزینه‌ی دیگری بگردید.

شارژر پرسرعت گلکسی اس 9 داخل جعبه گوشی است

دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ۱۰

شارژ سریع قابلیتی است که معمولا به کار می‌آید و شما می‌توانید به صورت استاندارد آن را در گوشی گلکسی اس 9 خود در اختیار داشه باشید. در آن سمت قضیه، اگر می‌خواهید از تکنولوژی شارژ سریع در گوشی آیفون ایکس استفاده کنید، باید یک شارژر جداگانه از اپل خریداری کرده و یا از یک شارژر نوع USB-C همراه لپ تاپ های مدرن اپل استفاده کنید. البته شما باید یک کابل USB-C به لایتنینگ را نیز خریداری کنید.

عملکرد دوربین گلکسی اس ۹ در شرایط نوری کم بهتر است

دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ۱۰

از دیگر دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ایکس وجود سیسم دیافراگم دوگانه آن است. نمی‌خواهیم در اینجا به بحث در مورد دوربین این دو گوشی بپردازیم، پس به صورت خلاصه به برتری نماینده سامسونگ اشاره می‌کنیم. گلکسی اس ۹ می‌تواند با دیافراگم f/۱.۵ دوربین خود در شرایط نوری کم عکس‌های بهتری نسبت به آیفون ایکس مجهز به یک دوربین با دیافراگم بسته‌تر f/۱.۸ بگیرد. همراه با جادوری دوربین سامسونگ، گوشی گلکسی اس ۹ می‌تواند عکس‌های بهتری را در فضاهای تاریک نسبت به آیفون ۱۰ اپل بگیرد.

گلکسی اس 9 دارای نمایشگر ضربان قلب است

دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ۱۰

آیا می‌خواهید هر چند وقت یک‌بار ضربان قلبتان را بررسی کنید و ساعت هوشمندی ندارید؟ می‌توانید این کار را با گلکسی اس 9 انجام دهید گرچه این قابلیت خیلی محبوب نیست، اما اگر شما می‌خواهید، در این گوشی وجود دارد.

گلکسی اس ۹ دارای اسکنر اثر انگشت است

دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ۱۰

اپل تصمیم گرفت تا اسکر اثر انگش را از آیفون ایکس هزار دلاری خود به طور کلی حذف کند. طی یک ماهی که ما از آیفون ۱۰ استفاده کردیم، سیستم تشخیص چهره فیس آی دی خیلی خوب کار نکرد و نتوانست جایگزین ایده آلی برای اسکنر اثر انگش باشد.

گلکسی اس 9 دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون است

دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ۱۰

بدون نیاز به هرگونه دانگل یا آداپوری، کاربران گلکسی اس 9 قادر به استفاده از جک 3.5 میلی‌متری هدفون روی این گوشی هستند. سامسونگ همچنان می‌خواهد این جک را هرجور که شده بر روی گوشی خود حفظ کند.

اندروید از برخی جهات بهتر از آی او اس است

دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ۱۰

در بسیاری از موارد مهم اندروید بهتر از آی او اس است. به عنوان مثال نوتیفیکیشن‌ها در اندروید بهتر از آی او اس طراحی شده‌اند. هر کسی که از این دو سیستم عامل استفاده کرده باشد می‌تواند این قضیه را تایید کند. اندروید گوگل همچنین به مراتب بیشتر قابل سفارشی سازی است و شما می‌توانید در نتیجه صفحه هوم جذاب و زیبایی را بر روی گوشی خود ببینید. اگر هر کاربر آیفون ایکس بتواند صفحه هوم گوشی خودش را همانند صفحه هوم گلکسی اس ۹ که در بالا تصویر آن را می‌بینید درآورد، من می‌توانم حرف خودم را نقض کنم.

گلکسی اس 9 فاقد قسمت بریده صفحه (ناچ) است

دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ۱۰

برخی از افراد در مورد قسمت ناچ آیفون ایکس نظری ندارند و برخی حتی از آن بدشان می‌آید. این قسمت در آیفون 10 اپل از دوربین جلو و سنسورهای مورد نیاز فیس آی دی میزبانی می‌کند و به اپل کمک کرده تا بتواند طراحی تمام صفحه را به ارمغان بیاورد. اما گلکسی اس 9 فاقد این قسمت بریده شده صفحه است و این بدان معناست که در بالا و پایین خود از حاشیه‌های بیشتری برخوردار است. گرچه این حاشیه هنوز هم بسیار کم است و با طراحی گوشی های کلاسیک متفاوت خواهد بود.

تنظیمات صوتی سامسونگ و قدرت پخش موسیقی

دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ۱۰

گلکسی اس ۹ سامسونگ دارای تنظیمات مختلفی است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از آن‌ها، در هنگام گوش دادن موسیقی با هدفون لذت ببرید. قابلیت Dolby Atmos یک افزاینده‌ی اساسی است که موسیقی را با داینامیک و هیجان بیشتری برای شما پخش می‌کند. حالت UHQ می‌تواند یک کیفیت صوتی افزایش پیدا کرده برای لذت بردن از موسیقی را به ارمغان بیاورد. حالت Tube Amp Pro موسیقی گرم‌تر و صداهایی لطیف‌تر را درست همانند آمپلی‌فایرهای کلاسیک به ارمغان میاورد. در اینجا همچنین یک حال Concert Hall نیز وجود دارد که می‌تواند با افکت اکو دادن به صدای موسیقی، حس و حال قرار گرفتن در یک کنسرت را برای شما شبیه سازی کند.

مهم‌تر از همه، گلکسی اس 9 ارزان‌تر از آیفون ایکس است

دلایل برتری گلکسی اس ۹ نسبت به آیفون ۱۰

اما آخرین دلیل و البته مهم‌ترین دلیل برتری گلکسی اس 9 نسبت به آیفون ایکس قیم آن است. هرکسی که اخبار سایت را دنبال کرده باشد می‌داند که گلکسی اس 9 به مراتب ارزان‌تر از پرچمدار اپل است. سامسونگ نسخه اصلی اس 9 را با قیمت 720 دلار و نسخه پلاس آن را 840 دلار به فروش می‌رساند. در آن سمت قیمت پایه آیفون 10 اپل 1000 دلار است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا :|
      معلومه خودت طرفداره گوشيهاي اندرويدي هستي
      ايفون ي گوشي خاصه ب درد ادماي معمولي نميخوره

    • mohammad

      دوست عزيز كاملأ متعصبانه و بى منطق برخورد كردين.. مخصوصا در مورد حاشيه و دوربين و سيستم عامل.. من عامل فروش هستم و هر دورو دارم.. سامسونگ فوق العادس ولى در حد آيفون نه كمتر نه بيشتر.. در مورد قيمت و سخت افزار و نمايشگر حق با شماست ولى ios از اندرويد همواره بهتر عمل كرده و بهمين خاطر آيفون سرعتش نمود بيشترى داره.. ولى درمجموع از لحاظ ارزش در يه حد هستن

    • امید

      بیشتر این برتری های ک گفتید برتری نیست مثلا داشتن جک سه و نیم میلی متری کجاش برتری درثانی همه میدونن ای او اس بهتر از اندروید و عمر میانگین محصولات اپل بیشتر از سامسونگ و خودتون بارها گفتید چرا برتری های ایفون ایکس رو نمیگید من هرجا میرم گوشی بخرم میگن فقط ایفون

    • بدون نام

      یه گوشی ایفون بخرید برام منم نظر بدم مرسی

    • بدون نام

      آیفون با بریدگی مسخره‌اش خواسته به‌هر قیمتی «متفاوت»! باشه.هر چند دنباله روهاش اینقدر گوشی ناچ‌دار زدند که سامسونگ متفاوت واقعی شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج