۷۰۵۹۰۷
۳ نظر
۵۲۶۸
۳ نظر
۵۲۶۸
پ

پولساز‌های پر زرق و برق؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷

برای دومین سال متوالی طی یک دهه گذشته هر ده فیلم پرفروش سال بین ۱۰۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما قرار گرفته اند. نیمی از فیلم های پرفروش سال گذشته بالای یک میلیارد فروخته اند و همگی آثاری بوده اند با پروداکشن های عظیم که به جز دو مورد بقیه با بودجه هایی بالای ۱۵۰ میلیون دلار ساخته شده اند.

هفته نامه همشهری شش و هفت - محمدصادق شایسته: برای دومین سال متوالی طی یک دهه گذشته هر ده فیلم پرفروش سال بین ۱۰۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما قرار گرفته اند. نیمی از فیلم های پرفروش سال گذشته بالای یک میلیارد فروخته اند و همگی آثاری بوده اند با پروداکشن های عظیم که به جز دو مورد بقیه با بودجه هایی بالای ۱۵۰ میلیون دلار ساخته شده اند. نکته جالب اینجاست که در بین این ۱۰ فیلم پرفروش ۴ فیلم از دارودسته ابرقهرمانان کمپانی «مارول» و ۵ فیلم دنباله آثاری بوده اند که قسمت های قبلی شان طی سال های گذشته اکران شده اند و یک مورد بازسازی داریم! سهم دنیای انیمیشن یک فیلم است و سهم فیلم های عاشقانه هم یکی! باقی فیلم ها نیز یا اکشن هستند یا علمی تخیلی. نیمی از فیلم ها ازنظر منتقدان آثار قابل دفاعی اند و نیمی دیگر فقط توجه مخاطبان عام سینما را جلب کرده اند.

جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi)

دومین فیلم از سه گانه سوم سری فیلم های «جنگ ستارگان» با نام فرعی «آخرین جدای» نه تنها پرفروش ترین فیلم یک سال گذشته سینماهای جهان بوده بلکه خودش را به فهرست ده فیلم پرفروش تاریخ سینما هم رسانده است. هر چند فروش نخستین فیلم از سه گانه دوم یعنی «نیرو بر می خیزد» در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار بوده و فروش «آخرین جدای» کمی بیش از ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار اما بازخوردها نشان داده که طرفداران پروپاقرص این سری فیلم از قسمت دوم بسیار راضی بودند. اتفاقات تعیین کننده زیادی در «آخرین جدای» رخ می دهد.

پولساز‌های پر زرق و برق؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷

اتفاقاتی که قسمت سوم بسیار هیجان انگیزی را به مخاطب وعده می دهد. بن سولو (آدام درایور) پس از کشتن پدرش هان سولو (هریسون فورد) بیشتر به سمت و سوی نیروی تاریکی کشیده می شود. آخرین نیروهای مقاومت به فرماندهی پرنسس لیا (کری فیشر) در حال فرار از دست نیروهای امپراتوری کهکشان و پیدا کردن پناهگاهی برای تجدید قوا هستند. در این بین ری (دیزی ریدلی) ماموریت پیدا می کند به سراغ لوک اسکای واکر (مارک همیل) آخرین جدای باقیمانده که خودش را در جزیره ای دور افتاده محبوس کرده بود و او را برای کمک به نیروی مقاومت فرا بخواند.

او که ابتدا پیشنهاد خواهرش پرنسس لیا را نمی پذیرد ولی اتفاقاتی در ملاقات با ری برایش می افتد که شک می کند آیا او واقعا آخرین جدای باقیمانده است یا نه. «جنگ ستارگان: آخرین جدای» برای هواداران دو آتیشه اش کم نگذاشته و تقریبا هر آنچه آنها نیاز دارند را برای شان فراهم کرده؛ از صحنه های جنگی درجه یک تا لحظات احساسی تاثیرگذار و حتی حضور کوتاه استا «یودا»! فیلم با 300 میلیون دلار بودجه نه تنها پول خودش را در آورده بلکه مانند باقی فیلم های این سری فیلم باز هم کمپانی سازنده اش را به سودآوری چشمگیری رسانده است. «جنگ ستارگان: آخرین جدای» را برایان جانسون کارگردانی کرده است.

دیو و دلبر (Beauty and the Beast)

هر چند نسخ به روز شده انیمیشن ماندگار «دیو و دلبر» یکی از مهم ترین و بهترین آثار کلاسیک دیزنی نتوانست آن طور که باید نظر منتقدان جهان را جلب کند اما دستپخت بیل کاندون، کارگردان این فیلم برای مخاطبان سینمای جهان حسابی جذاب و دیدنی از کار در آمد و با فروشی معادل 1 میلیارد و 260 میلیون دلار توانست دومین فیلم پر فروش در یک سال اخیر لقب بگیرد. به اعتقاد بسیاری «دیو و دلبر» عاشقانه ترین انیمیشن کلاسیک کمپانی دیزنی است و بسیاری می ترسیدند ساخت نسخه لایو - اکشن از آن نتواند حق مطلب را آنطور که هست ادا کند اما ریسک بالای کمپانی دیزنی جواب داد و با صرف هزینه ای 160 میلیون دلاری به سودی هنگفت از ساخت این فیلم رسید.

پولساز‌های پر زرق و برق؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷

فیلم «دیو و دلبر» نسبت به نسخه انیمیشنی آن یکسری تفاوت های نسبتا مهم دارد اما اصل داستان تغییر نکرده. شاهزاده ای به همراه خدمتکاران و مردم شهرش توسط جادوگری طلسم شده اند. خدمتکاران به اشیای خانه و شاهزاده به دیوی ترسناک و خشمگین تبدیل شده است. تنها راه باطل شدن طلسم این است که یک نفر عاشق همین صورت دیوگونه و هولناک شاهزاده شود. تقریبا کسی امیدی به رخ دادن این اتفاق ندارد تا این که سر و کله دختری بهنام بل (اما واتسون) در قصر شاهزاده پیدا می شود. فضاسازی درخشان فیلم که حالتی رویاگونه به فیلم داده از مهم ترین ویژگی های نسخه جدید «دیو و دلبر» است که به اعتقاد بسیاری دلیل اصلی جذابیت آن در چشم مخاطب است.

پلنگ سیاه (Black Panther)

یکی از فیلم هایی که کمتر کسی تصور می کرد در بین پرفروش ترین های سینمای جهان قرار بگیرد «پلنگ سیاه» است. نخستین فیلم از مجموعه آثار ابرقهرمانی کمپانی مارول که قهرمانش سیاه پوست است. البته از «پلنگ سیاه» پیش از این در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و در قالب یک نقش فرعی رونمایی شده بود ولی فیلم مستقل این قهرمان سیاه پوست حسابی روی دیگر ابرقهرمانان مطرح را کم کرد.

این فیلم با بودجه ای در حدود ۳۱۰ میلیون دلار بیش از یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون دلار در دنیا فروخته و این فروش همچنان ادامه دارد. با این حساب «پلنگ سیاه» تبدیل شد به چهارمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ و رقیبان سرشناس زیادی از جمله «مرد عنکبوتی»، «بتمن»، «هالک»، «کاپیتان آمریکا» و ... را پشت سر گذاشت اما جالب است که «پلنگ سیاه» بین منتقدان هم نمره قبولی گرفته و تقریبا بالاترین نمرات در وب سایت های تخصصی حوزه نقد فیلم را بین دیگر فیلم های ابرقهرمانی به خودش اختصاص داده است.

پولساز‌های پر زرق و برق؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷

رایان کولگر کارگردان جوان و خوش آتیه که خودش هم سیاه پوست است ساخت این فیلم را بر عهده داشته و بازیگرانی چون چاودیک بوشمن، مایکل بی. جوردن، لوپیتا نایونگ و مارتین فریمن در آن بازی می کنند. ماجرا هم از این قرار است که پادشاه تی چالا پس از انجام ماموریتی خطیر به سرزمین خود «واکاندا» که از کشورهای فوق پیشرفته آفریقایی است بر می گردد تا به مردم خود خدمت کند اما متوجه می شود دشمنان زیاد و بسیار خطرناکی برای تخت پادشاهی او نقشه کشیده اند. او برای حفاظت از مردم و سرزمینش ناگزیر می شود دوباره لباس پلنگ سیاه را بپوشد. با این فروش، بدون شک «پلنگ سیاه»های بیشتری در طی سال های آینده ساخته خواهد شد.

سرنوشت خشمگین (The Fate of the Furious)

کمتر کسی فکر می کرد پس از مرگ دردناک پل واکر بازیگر اصلی سری فیلم های «سریع و خشمگین» هشتمین عنوان از این سری فیلم بتواند در گیشه کمر راست کند و مخاطب زیادی جلب کند. خصوصا که قسمت قبل با فروشی معادل 1.5 میلیارد دلار یک شگفتی تمام عیار در گیشه بود و ششمین فیلم پر فروش تاریخ سینما شد. اما «سرنوشت خشمگین» همه معادلات را بر هم زد و با وجود داشتن یکی از ضعیف ترین سناریوهای ممکن توانست با فروشی بیش از 1 میلیارد و 230 میلیون دلار سود سرشاری نصیب کمپانی یونیورسال کند تا بودجه 250 میلیارد اش را تمام و کمال حلال کند.

در «سرنوشت خشمگین» قرار نیست داستان چندانی ببینید. اف گری گری، کارگردان این فیلم که برای نخستین بار پشت دوربین ساخت این سری فیلم قرار گرفته با شناخت کامل از ذائقه مخاطبانش تا دل تان بخواهد صحنه های اکشن و انفجار و مسابقه و جدال ماشین سواری پشت هم ردیف کرده است. صحنه هایی که گاه از شدت اغراق آمیز بودن شبیه آثار علمی - تخیلی شده اند. اما راستش ذات فیلم هایی مثل «سرنوشت خشمگین» هم غیر از این نیست.

پولساز‌های پر زرق و برق؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷

نیمچه داستان فیلم از این قرار است که دامینیک تورتو (ویندیزل) به دوستانش خیانت می کند. آنها به سرکردگی هابز (دواین جانسون) در زندانند و تصمیم می گیرند دومینیک را به خاطر خیانتی که انجام داده مجازات کنند. با فرار آنها از زندان بازی موش و گربه پر جاذبه ای آغاز می شود. جیسون استانهام، چارلیز ترون، تریس گیبسون، لودا کریس، السا پاتاکی و اسکات ایستوود از دیگر بازیگران «سرنوشت خشمگین» هستند.

من نفرت انگیز 3 (Despicable Me 3)

سومین قسمت از مجموعه انیمیشن «من نفرت انگیز» هم طبق پیش بینی ها فروش بالایی به دست آورد تا این انیمیشن همچنان روند صعودی خود را در جدول گیشه حفظ کرده باشد. دو قسمت قبلی «من نفرت انگیز» که در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ اکران شدند. به ترتیب ۵۴۶ و ۹۷۰ میلیون دلار فروختند و قسمت سوم توانست با پشت سر گذاشتن آنها به فروشی معادل ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون دلار برسد «من نفرت انگیز ۳» به کارگردانی مشترک پیر کافین و کایل بالدا با اضافه کردن یک شخصیت غافلگیر کننده حسابی توانستند مخاطب به سالن سینما بکشانند اما از نظر کیفی و داستانی قسمت سوم یک عقبگرد جدی نسبت به دو فیلم قبلی است.

داستان قسمت سوم از بازنشستگی گرو (استیو کارل) تبهکار شرور ولی محبوب دو قسمت قبلی آغاز می شود. او پس از ازدواج با لوسی به عنوان مامور سازمان ضد شرارت مشغول به کار است. گرو ضمن حفاظت از زمین در مقابل انسان های شرور باید همسری ایده آل و البته پدری دلسوز برای سه فرزندخوانده اش باشد اما زندگی اش پس از شکست مقابل شروری به نام بالتازار دستخوش تغییر و تحولات زیادی می شود.

پولساز‌های پر زرق و برق؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷

پس از اخراج از کار ناگهان متوجه می شود در همه این سال ها برادر دوقلویی به نام درو داشته است. درو که یک ابرمیلیاردر است، تصمیم می گیرد بار دیگر کسب و کار خانوادگی شان یعنی شرارت و تبهکاری را راه بیندازد و از آنجا که به نظرش گرو بهترین گزینه برای این کار است از او دعوت به همکاری می کند اما گرو تصمیم ندارد به خاطر حفظ خانواده اش به گذشته تاریکی که داشته برگردد. برای «من نفرت انگیز 3» تنها 80 میلیون هزینه صرف شد تا با فروش میلیاردی اش یکی از پرسودترین آثار سال سینمای جهان لقب بگیرند.

جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle)

جو جانستون نخستین بار فیلم «جومانجی» را در سال 1995 و با حضور رابین ویلیامز فقیدساخت. فیلمی که خیلی سریع به اثری محبوب در بین نوجوانان علاقه مند به سینما در دهه 90 میلادی تبدیل شد. با توجه به این که محبوبیت این فیلم طی سال های پس از ساخت آن همچنان حفظ شده، کمپانی سازنده اش دو سال پیش تصمیم گرفت 30 سال پس از ساخت آن فیلم، این بار با بودجه ای در حدود 100 میلیون دلار داستان دیگری با محوریت جعبه بازی شوم و پر دردسر «جومانجی» بسازد و این بار نامش شد «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» به کارگردانی جیک کاسدان.

این فیلم که چند ماهی است اکرانش تمام شده یک سرگرمی خالص و خوش رنگ و لعاب است. چهار نوجوان دبیرستانی حین تنبیه شدن با جعبه بازی جومانجی مواجه می شود و با انتخاب کردن شخصیت هایی که در منوی بازی وجود دارد، ناگهان به داخل بازی پرتاب می شوند. البته این بار و برخلاف فیلم اول آنها در آینده خودشان نیستند بلکه در قالب همان شخصیت هایی که انتخاب کرده اند وارد جنگلی مخوف با جانورانی خطرناک می شود که باید از آن جان سالم به در ببرند. نکته هیجان انگیز ماجرا اینجاست که این چهار شخصیت همچون شخصیت های یک بازی هم توانایی های مشخصی دارند و هم عمری محدود.

پولساز‌های پر زرق و برق؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷

یعنی اگر حین بازی جان شان تمام شود دیگر امکان بازگشت به جهان واقعی را نخواهند داشت. «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» قرار نیست چیزی بیش از یک سرگرمی هیجان انگیز و جذاب باشد و انصافا کارش را هم درست انجام داده. بازی بازیگران اصلی اش از دواین جانسون و جک بلک تا کوپن هارت و کارن گیلن خوب و باورپذیر در آمده و فضاسازی هم عالی است. فروش ۹۳۰ میلیون دلار، نوش جانش!

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)

پس از سه گانه سم ریمی و دو فیلم مارک وب برای سومین بار در کمتر از دو دهه ساخت سری فیلم جدیدی از شخصیت «مرد عنکبوتی» این بار به کارگردانی جان والمن کلید خورده که قسمت اول آن با نام «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» سال ۲۰۱۷ اکران شد. در سری اول نقش پیتر پارکر یا همان مرد عنکبوتی را تونی مگوایر و در سری دوم اندرو گارفیلد بازی کردند و در سری جدید تام هالند این لباس را به تن کرده است. «مرد عنکبوتی» طبق آمار محبوب ترین ابرقهرمان کمپانی «مارول» است و هر بار فیلمی با الهام از این شخصیت ساخته شده فروش بالایی به دست آورده است. «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» هم با بودجه ای ۱۷۵ میلیون دلاری بیش از ۴۳۰ میلیون دلار در جهان فروخت

پولساز‌های پر زرق و برق؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷

تا تنها با اختلافی 10 میلیون دلاری پس از «مرد عنکبوتی 3» پرفروش ترین فیلم در این مجموعه باشد. در «بازگشت به خانه» برای نخستین بار ابرقهرمانی دیگر از مارول یعنی «مرد آهنی» در فیلمی با محوریت «مرد عنکبوتی» حضور دارد. داستان فیلم از جایی شروع می شود که پیتر پارکر مصرانه خواستار پیوستن به گروه ابرقهرمان «انتقام جویان» است اما کسی یک بچه دبیرستانی مثل او را تحویل نمی گیرد. پارکر که از این بی تفاوتی دلخور است تصمیم می گیرد به همه ثابت کند چه توانایی هایی دارد؛ تصمیمی که البته باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای او و اطرافیانش می شود. احتمالا با توجه به موفقیت مالی فوق العاده مرد عنکبوتی به زودی شاهد ساخت قسمت های دیگر آن نیز خواهیم بود.

گرگ سلحشور ۲ (Wolf Warrior ۲)

سال ها طول کشید اما بالاخره اتفاق افتاد. برای نخستین بار در تاریخ سینما فیلمی غیر آمریکایی در فهرست ده فیلم پرفروش سال سینمای جهان قرار گرفت. فیلم «گرگ سلحشور 2» به کارگردانی وو جینگ ثابت کرد سینمای چین علاوه بر این که بازار بی نظیری در صنعت سینما ایجاد کرده، فیلم های سینمایی اش هم کم کم رقیب جدی فیلم های هالیوودی در بازار جذب مخاطب خواهند شد. این فیلم که تنها با بودجه ای معادل 30 میلیون دلار ساخته شده توانست فروش جهانی شگفت آور 870 میلیون دلار را کسب کند تا علاوه بر این که پرفروش ترین فیلم تاریخ چین شود به لیست 50 فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان هم راه پیدا کند.

پولساز‌های پر زرق و برق؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷

قسمت دوم این فیلم داستان گروهی از سربازان حرف های و جنگجو به نام «گرگ سلحشور» است که ماموریت پیدا می کنند مردم بخش هایی از یک کشور آفریقایی را از چنگ مزدوران و آدمکش های غربی نجات دهند. صحنه های اکشن و جنگی فیلم بسیار تماشایی، درجه یک و البته باورپذیر است. هر چند نباید انتظار چندانی برای شخصیت پردازی دقیق و منسجم داشته باشید اما این نکته هم بسیار جالب است که معمولا در فیلم های اکشن پرفروش سفیدپوستان خوش تیپ و خوش هیکل و باهوش آمریکایی یا انگلیسی به سراغ نجات مردم از دست تروریست ها، چینی ها، روس ها و سیاه پوستان می روند ولی این بار ماجرا کاملا برعکس است و همین موضوع شگفتی همه را درباره علت فروش بالای فیلم در آمریکا و کانادا چند برابر کرده است.

نگهبانان کهکشان: قسمت دوم (Guardians of the Galaxy Vol. 2)

کمتر کسی حتی از مدیران «مارول» تصور می کردند از سلسله کمیک های مهجور و کمتر دیده شده «نگهبانان کهکشان» در سینما بخاری بلند شود، خصوصا که آنها گروهی ضد قهرمان هستند که کارشان دزدی و غارتگری است و تنها برای تامین منافع شان در کنار هم قرار گرفته اند. اما فروش ۷۷۰ میلیون دلاری قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۴ همه را غافلگیر کرد. فروشی که در دومین فیلم از مجموعه بیش از ۹۰ میلیون دلار دیگر هم افزایش پیدا کرد تا با فروشی ۸۶۳ میلیون دلاری یکی از ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ لقب بگیرد.

شخصیت اصلی «نگهبانان کهکشان» جوانی به نام پیتر کوییل است که در سال ۱۹۸۸ توسط دزد فضایی سرشناسی به نام یوندا ربوده و به سیاره ای دور در کهکشان برده می شود. پیتر وقتی بزرگ می شود، گوی اسرارآمیزی که قدرت فراوانی دارد را می دزد و فرار می کند بی آن که خبر داشته باشد این گوی باعث ایجاد تعادل در کهکشان است و تبهکاران زیادی در پی یافتن گوی و سوءاستفاده از آن هستند.

پولساز‌های پر زرق و برق؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷

او برای حفظ گوی و کهکشان با گروهی دزد و آدمکش شامل یک راکون به نام راگوت، درختی انسان نما به نام گروت، آدمکشی حرفه ای به نام گامورا و شخصیت مرموزی به نام دراکس دسترویر همراه می شود. داستان قسمت دوم علاوه بر این که خط سیر داستان اول را دنبال می کند به سراغ گذشته پیتر و روایت زندگی پدر او نیز می رود، پدری که پیتر چندان از داشتن او خوشحال نخواهد شد. در قسمت دوم «نگهبانان کهکشان» کریس پرت، زویی سالدانا، دیویدباتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، کارن گیلن، سیلوستر استالونه و کرت راسل حضور دارند. مثل قسمت اول، این بار هم جیمز گان کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok)

سومین فیلم درباره ابرقهرمان چکش به دست و محبوب مارول باز هم توانست در گیشه سربلند باشد. «ثور: راگناروک» با فروشی معادل 854 میلیون دلار توانست حدود دو برابر قسمت اولش که در سال 2011 اکران شد، بفروشد و دهمین فیلم پرفروش سال لقب بگیرد. جالب اینجاست که ثور در این قسمت بدون داشتن چکش معروفش توانست این میزان مخاطب را جذب کند. در قسمت سوم که تایکا ویتیتی کارگردانی اش کرده ماجرا به سمت یک دعوای خانوادگی ویرانگر پیش می رود. ثور پس از جنگ سوکوویا (جنگ معروف فیلم انتقام جویان عصر اولتران) توسط یکی از دشمنانش به نام سرتر زندانی شده است. وقتی به او خبر می دهند پدرش ادوین دیگر پادشاه سیاره آزگارد نیست

پولساز‌های پر زرق و برق؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷

و این سیاره به زودی توسط یک آخرالزمان از پیش تعیین شده از بین خواهد رفت، به هر ترتیبی شده از دست سرتر فرار می کند و برادر همیشه خیانکارش لوکی را برای نجات پدرش به زمین می فرستد. او آنجا متوجه می شود که با مرگ ادوین، خواهرشان هلا که زنی تندخو، بی رحم و قدرت طلب است و سال ها پیش توسط پدرشان در زندانی دور افتاده محبوس شده، آزاد می شود و خود به خود پادشاه آزگارد خواهد شد. با مرگ ادوین این اتفاق رخ می دهد و نخستین کار هلا از بین بردن چکش معروف ثور است. حالا این ابرقهرمان که بدون داشتن سلاح معروفش یک دوئل غافلگیر کننده با رفیق قدیمی اش، «هلک» هم دارد، باید راهی برای غلبه بر خواهرش و نجات سرزمین اش پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      بازیگر سری اول مرد عنکبوتی توبی مگوایر هست نه تونی

    • بدون نام

      فیلم های کمپانی مارول بی نظیر بودن
      دیو دلبر عالی بود
      مینیون های 3 خیلی بامزه بود
      ♡♥

    • .F_S.

      فیلم های مارول واقعا عالین
      من نفرت انگیز ۳ هم قشنگ بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج