جاباما
۷۰۵۹۳۲
۱۲ نظر
۷۳۴۰
۱۲ نظر
۷۳۴۰
پ

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا

زوج های سلطنتی زیادی نیز در سراسر جهان وجود دارند که به اندازه زوج های خانواده سلطنتی بریتانیا مورد توجه قرار نمی گیرند هر چند داستان عاشقانه آن ها به همین اندازه گرم و شیرین است. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ۱۵ زوج سلطنتی که ازدواج عاشقانه ای داشته و کمتر در مورد آن ها می دانید آشنا کنیم.

برترین ها: زوج های سلطنتی زیادی نیز در سراسر جهان وجود دارند که به اندازه زوج های خانواده سلطنتی بریتانیا مورد توجه قرار نمی گیرند هر چند داستان عاشقانه آن ها به همین اندازه گرم و شیرین است. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ۱۵ زوج سلطنتی که ازدواج عاشقانه ای داشته و کمتر در مورد آن ها می دانید آشنا کنیم.

15- شاهزاده خوآکیم و پرنسس ماری دانمارک

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
شاهزاده خوآکیم اولین بار پرنسس ماری از دانمارک را در یک مراسم شام ملاقات کرد. شاهزاده خوآکیم در آن زمان با همسر اول خود الکساندرا مانلی زندگی می کرد که کنتس فردریکزبورگ بود. اگر چه در ابتدا این دو تنها از صحبت با یکدیگر در این مهمانی لذت می بردند زیرا تنها کسانی بودند که در آن میان به زبان فرانسوی صحبت می کردند اما تا زمانی که خوآکیم از همسر اول خود جدا شد رابطه عاشقانه ای نداشتند. این دو در می ۲۰۰۷ با هم ازدواج کرده و از آن زمان تاکنون صاحب دو فرزند شدند: شاهزاده هنریک کارل خوآکیم آلن که در سال ۲۰۰۹ و پرنسس آتنا مارگریت فرانسیس ماری که در سال ۲۰۱۲ بدنیا آمد. پرنسس ماری در ابتدا برای ازدواج با شاهزاده خوآکیم مردد بود زیرا دوست داشت به خود متکی باشد اما وقتی خوآکیم در سال ۲۰۰۷ به وی پیشنهاد ازدواج داد پذیرفته و اکنون خوآکیم را بهترین انتخاب برای خود می داند.

14- شاهزاده پیر کاسیراگی موناکو و بئاتریس بورومئو

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
شاهزاده پیر کاسیراگی که برادر شاهزاده آندرا کاسیراگی است، هفتمین نفری است که در صف رسیدن به تخت پادشاهی موناکو قرار دارد. مادرش کارولین پرنسس هانوفر و پدرش استفانو کاسیراگی است. او با یک روزنامه نگار نجیب زاده به نام بئاتریس بورومئو ازدواج کرده است که از سال ۲۰۰۸ با هم زندگی می کنند. این دو در دانشگاه بوکونی میلان ایتالیا و در حالی که شاهزاده مشغول به تحصیل در رشته تجارت بین الملل بوده و همسرش حقوق می خواند با هم آشنا شدند. این دو تاکنون بارها قوانین خانواده های سلطنتی را زیر پا گذاشته و در ملاء عام دست همدیگر را گرفته و به هم ابراز علاقه کرده اند. آن ها اکنون یک فرزند پسر به نام استفانو ارکول کارلو داشته و انتظار دومین فرزند خود را می کشند.

13- شاه عبدالله دوم و ملکه رانیه اردن

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
شاه عبدالله دوم و ملکه رانیه اردن در ژانویه ۱۹۹۳ در یک مهمانی شام با هم آشنا شده و در همان نگاه اول شیفته هم شدند به خصوص از جانب شاه عبدالله. ملکه رانیه ابتدا در پذیرش درخواست ازدواج شاه اردن مردد بود اما نتوانست مانع از شکوفه کردن این عشق شود. تنها ۲ ماه بعد این دو نامزد شده و در ژوئن ۱۹۹۳ ازدواج کردند که تنها ۶ ماه بعد از آشناییشان بود. این دو از آن زمان تاکنون تلاش زیادی برای ارتقای سطح زندگی مردم کشورشان کرده اند و همواره در کنار هم بوده اند. ملکه رانیه در مصاحبه ای در مورد رابطه اش با شاه عبدالله چنین گفته است:" ما سعی می کنیم به رستوران برویم یا جایی با هم فیلم ببینیم و در این مدت خودمان رانندگی می کنیم". همچنین وی خود فرزندانشان را از مدرسه به خانه می آورد البته همواره مسایل امنیتی از پیش رعایت می شود.

12- پرنسس مادلین سوئد و کریستوفر اونیل

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
پرنسس مادلین سوئد با یک سرمایه گذار آمریکایی بریتانیایی الاصل به نام کریستوفر اونیل در ژوئن ۲۰۱۳ ازدواج کرده است. این دو تاکنون صاحب ۳ فرزند شده اند و به شدت عاشق هم هستند. اونیل در مصاحبه ای با یک مجله سوئدی در مورد همسر خود چنین گفته است:" من زن زندگی خودم را یافته ام، زنی که عاشق او هستم. اما کاملاً مشخص است که زندگی با یک پرنسس چالش های جانبی خود را دارد. البته این موضوع زندگی مرا پیچیده کرده است، به دلایلی کاملاً روشن".

11- شاهزاده هاکون و پرنسس مت- مریت نروژ

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
وقتی که شاهزاده هاکون، ولیعهد نروژ در دسامبر ۲۰۰۰ اعلام کرد که می خواهد با یک مادر تنها و زنی غیر اشرافی به نام متر-مریت تیسم هویبی ازدواج کند بسیاری از نروژی ها حس می کردند که این زن یک انتخاب احساسی و نامناسب برای ولیعهد خواهد بود زیرا گذشته پرمشکلی دارد. او سابقه خشونت و مصرف مواد مخدر داشته و مدت ها به عنوان خدمتکار در رستوران مشغول به کار بود. همچنین وی با مردی ازدواج کرده بود که به خاطر خشونت، رانندگی در حالت مستی و حمل کوکایین به زندان فرستاده شده بود. اما این زوج ثابت کردند که تمامی این فکرها که در مورد آن ها می شد اشتباه بوده است. آن ها تاکنون صاحب ۲ فرزند شده اند و ازدواج آن ها بسیار عاشقانه و بدور از حاشیه و دردسر بوده است.

10- پرنسس یوجین و جک بروکسبنک

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
پرنسس یوجین از بریتانیا -دختر شاهزاده اندرو و سارا، دوشس یورک-با جک بروکسبنک که از نوادگان خانواده اشرافی بارون های بروکسبنک است نامزدی کرده است. این دو در سال ۲۰۱۰ در یک پیست اسکی در سوییس با هم آشنا شدند و زمانی که این دو تعطیلات خود را در نیکاراگوئه می گذراندند، جک از پرنسس یوجین خواستگاری کرد. این دو قرار است اکتبر ۲۰۱۸ در کلیسای سنت جورج در قلعه ویندزور با هم ازدواج کنند.

9- شاهزاده فلیکس و پرنسس کلر لوگزامبورگ

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
شاهزاده فلیکس لوگزامبورگ که نفر دوم در صف رسیدن به پادشاهی است در یک کالج شبانه روزی خصوصی در سوییس با همسر آینده اش، کلر لیدمیچر آشنا شد. این دو در دسامبر ۲۰۱۲ با هم نامزد شده و در سپتامبر ۲۰۱۳ در یک مراسم بزرگ و عمومی در آلمان با هم ازدواج کردند. این دو مدیریت باغ انگور بزرگ خانواده در جنوب فرانسه را بر عهده داشته و پرنسس نیز در مجله Vogue کار کرده و یک محقق با مدرک کارشناسی ارشد اخلاق زیستی از دانشگاه رجینا آپوستلوروم در رم ایتالیا است.

8- شاهزاده آلبرت دوم و پرنسس شارلن موناکو

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
پادشاه حاکم بر کشور کوچک موناکو، شاهزاده آلبرت دوم، علاقه زیادی به تجرد داشت اما در نهایت با عشق ازدواج کرد. همسر وی یک شناگر المپیکی سابق به نام شارلن ویتستوک است که از قبل دارای دو فرزند شده بودند. این دو در جولای ۲۰۱۱ در یک مراسم باشکوه در موناکو با هم ازدواج کرده و در دسامبر ۲۰۱۴ صاحب فرزندانی دوقلو به نام های گابریلا ترز ماری و ژاک آنر رانیه شدند. اگر چه شایعاتی در مورد مشکلات زناشویی بین این دو وجود داشت اما پس از ۷ سال زندگی مشترک، این دو هنوز در کنار هم روزگار خوشی می گذرانند.

7- شاهزاده فردریک و پرنسس ماری دانمارک

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
این زوج سلطنتی رابطه خود را در سال ۲۰۰۰ و در مراسم المپیک سیدنی در استرالیا آغاز کردند. در آن زمان ماری در استرالیا و فردریک در دانمارک زندگی می کردند اما از راه دور با هم در ارتباط بودند. در سال ۲۰۰۱، ماری به دانمارک نقل مکان کرده تا با شاهزاده فردریک باشد و در اکتبر ۲۰۰۳ این دو به طور رسمی نامزدی خود را اعلام کردند. آن ها در اول می ۲۰۰۴ در کپنهاگن ازدواج کرده و صاحب ۲ فرزند شدند. در سال ۲۰۱۱ نیز این دو صاحب دو فرزند دوقلوی دیگر شدند. اکنون آن ها دو فرزند دختر و دو فرزند پسر هستند و به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین و جذاب ترین زوج های سلطنتی جهان شناخته می شوند که در کنار هم زندگی عاشقانه ای دارند.

6- شاهزاده پاولوس و پرنسس ماری-شانتل یونان

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
شاهزاده پاولوس که ولیعهد پادشاهی یونان است یکی از اولین شاهزادگان عصر خود بود که با یک شخصیت عادی ازدواج کرد. ماری شانتل اصلیتی بریتانیایی دارد و در سال ۱۹۹۲ در مراسم جشن تولد خاندان نیکولاس با شاهزاده پاولوس آشنا شد و به گفت شانتل در همان نگاه اول عاشق هم شدند. در سال ۱۹۹۴، شاهزاده پاولوس در یک پیست اسکی از او خواستگاری کرده و ۶ ماه بعد یعنی در ماه جولای ۱۹۹۵ مراسم عروسی این دو در لندن برگزار شد. ازدواج آن ها ۵ فرزند در پی داشته که یکی دختر و مابقی پسر هستند. این زوج اکنون همگی در کنار هم در لندن زندگی می کنند.

5- شاه جیگمه خسار نامگیل وانگچوک و ملکه جتسون پما بوتان

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
جتسون پما جوان ترین ملکه تاریخ است. او در اکتبر ۲۰۱۱ و زمانی که تنها ۲۱ سال داشت با شاه جیگمه خسار نامگیل وانگچوک، پادشاه بوتان، ازدواج کرد و عروسی آن ها بزرگ ترین واقعه رسانه ای شده در تاریخ کشور لقب گرفت. این دو صاحب یک فرزند پسر با عنوان «گیالسی» (The Gyalsey) شده اند. شاه و ملکه لقب «ویل و کیت هیمالیا» را به دلیل رابطه عاشقانه خود دریافت کرده اند. این دو با زندگی کردن در کنار هم قبل از مراسم ازدواج و نشان دادن عواطفشان به همدیگر در ملاء عام سنت شکنی کرده اند.

4- پرنسس ویکتوریا و شاهزاده دانیل سوئد

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
پرنسس ویکتوریا که جانشین پادشاه سوئد است و همسرش شاهزاده دانیل یکی از محبوب ترین و معروف ترین زوج ها در میان خانواده های سلطنتی اروپا به شمار می آیند. این دو در سال ۲۰۰۱ با هم آشنا شده و آن زمانی بود که دانیل به عنوان مربی خصوصی ویکتوریا انتخاب شد. آن ها در سال ۲۰۰۲ نامزدی رسمی خود را اعلام کردند و در ژوئن ۲۰۱۰ در مقابل بیش از ۱.۲۰۰ ممان در کلیسای استکهلم پیمان زن و شوهری بستند. ویکتوریا جانشین پادشاه است اما زمانی که به عنوان ملکه سوئد انتخاب شود مقام پادشاهی به همسرش نخواهد رسید. این دو اگر چه از خانواده سلطنتی هستند اما زندگی مدرن و بروزی دارند. وقتی که اولین فرزند این دو به نام پرنسس استل بدنیا آمد، وظیفه نگهداری از او را بر عهده گرفته و خانه نشین شد.

3- شاه فیلیپ ششم و ملکه لتیزیا اسپانیا

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
فیلیپ ششم، پادشاه اسپانیا، حدود ۱۵ سال پیش با ملکه لتیزیا ازدواج کرد. این دو در سال ۲۰۰۲ و بعد از این که فیلیپ از یکی از دوستانش خواست قرار شامی را با لتیزیا ترتیب دهد با هم ملاقات کردند. در تمام این دوران او به عنوان یک خبرنگار و گزارشگر برای تلویزیون اسپانیا کار می کرد. این دو چند ماه پس از آشنایی به صورت مخفیانه با هم نامزد شدند و در نهایت در می ۲۰۰۴ به طور رسمی به عقد هم درآمدند. فیلیپ و لتیزیا دو دختر به نام های پرنسس النور و سوفیا دارند.

2- شاهزاده کارل فیلیپ و پرنسس سوفیا سوئد

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
شاهزاده کارل فیلیپ سوئدی و سوفیا هلگویست که قبلاً یک مدل و مجری برنامه تلویزیونی بوده از سال ۲۰۱۰ با هم هستند و پس از نامزدی در سال ۲۰۱۴، در ژوئن ۲۰۱۵ با هم ازدواج کردند. آن ها در این مدت صاحب دو فرزند پسر شده اند. در حالی که در ابتدا رسانه ها در مورد دوام رابطه این دو به علت مشغله کاری سوفیا در ریالیتی شو «هتل پارادایز» (Paradise Hotel) تردید داشتند، در طول این سال ها وی توانسته رابطه خود را با همسرش به خوبی حفظ کند و بدین ترتیب همه قانع شده اند که هدف او از ازدواج با یک شاهزاده، تنها رسیدن به شهرت و ثروت نبوده است.

1- شاهزاده آندرآ کاسیراگی و تاتیانا سانتو دومینگو

۱۵ زوج سلطنتی عاشق و کمتر شناخته شده در دنیا
شاهزاده آندرآ کاسیراگی از خانواده سلطنتی موناکو، فرزند کارولین، پرنسس هانوفر، و استفانو کاسیراگی و همچنین نوه رانیه سوم، شاهزاده موناکو و گریس کلی، چهارمین شاهزاده ای است که در صف رسیدن به پادشاهی موناکو قرار دارد. او با یک زند کلمبیایی-برزیلی به نام تاتیانا سانتو دومینگو ازدواج کرده است. این دو از سال ۲۰۰۵ در کنار هم زندگی می کنند هرچند زوج غیرطبیعی بنظر می رسند. اولین فرزند آن ها، الکساندر آندرآ استفانو، در مارس ۲۰۱۳ بدنیا آمد و در آگوست ۲۰۱۳ این دو به طور رسمی ازدواج کردند. در آوریل ۲۰۱۵، این دو شاهد بدنیا آمدن دومین فرزندشان، دختری به نام ایندیا، بوده و در سال ۲۰۱۷ نیز تایید کردند که انتظار تولد سومین فرزندشان را می کشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که عشق از سر و روشون می باره بخصوص رانا و عبدالله

    • مصطفی

      عبدلله گیر نکنه گلوش

    • بدون نام

      اینا همون از ما بهترونن دیگه

    • بدون نام

      عشق؟ يه خوشگل و يه پرنس يا پرنسس! طبق معمول يكي با پول و موقعيتش تونسته يكي ديگه رو بخره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکرتون بیماره دوست عزیز. چرا فکر میکنید بین ثروتمندا عشق وجود نداره؟ یعنی اونا نیاز به عشق و روابط عاطفی ندارن که بخوان با پول و موقعیت همدیگه رو بخرن؟
        معمولا ۲تا ثروتمند با هم ازدواج میکنن و بیشتر وقتا کسی کسی رو نمیخره و با عشق انتخاب میکنن(برعکسشم مطمینا وجود داره در هر حال)

      • بدون نام

        من دوست عزيز تو نيستم جناب خيالاتي

      • نیل

        منم اگه ی شاهزاده ی پولدار عاشقم بشه تا اخر عمرم ب هیچ مرد دیگه ایی فک نخواهم کرد و خودمو وقف شوهر پولدار و بچه هام خواهم کرد

    • بدون نام

      ما هم که به تماشای جهان آمده ایم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخدا

    • m.gh

      چه جالب

    • بدون نام

      وای اول که بعضیا چه شانسی دارن
      دوم یکی این چینیه خیلی چیز بود
      یکی این عربه
      اه خالم بهم خورد

    • یه خانوم

      همه رو برق گرفت مارو چراغ نفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج