جاباما
۷۰۶۰۱۸
۶ نظر
۵۰۵۳
۶ نظر
۵۰۵۳
پ

به دنیای تاریک و پنهان «زک افرون» خوش آمدید

برای مدتی همه فکر می کردند که زک افرون نیز مانند برخی از ستاره های شکست خورده دیزنی مانند لیندزهی لوهان و مایلی سایروس سرنوشت نامناسبی خواهد داشت اما بعد از سال ها رسوایی های بزرگ و رسانه ای شدن آن ها، افرون هوشیار شده و تلاش زیادی کرد تا خود را بازسازی کند.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: زک افرون، مرد دوست داشتنی و جذاب هالیوود از یک جوان نمونه تا یک عیاش غیرقابل کنترل متفاوت است. برای مدتی همه فکر می کردند که او نیز مانند برخی از ستاره های شکست خورده دیزنی مانند لیندزهی لوهان و مایلی سایروس سرنوشت نامناسبی خواهد داشت اما بعد از سال ها رسوایی های بزرگ و رسانه ای شدن آن ها، افرون هوشیار شده و تلاش زیادی کرد تا خود را بازسازی کند و بدین ترتیب وضعیت او در این روزها هم از لحاظ شخصیتی و هم حرفه ای بسیار مناسب است. اکنون که او شرایط بسیار بهتری دارد می توان بدون هیچ دغدغه ای به گذشته زشت و ناخوشایند او پرداخت. به دنیای تاریک و پنهان زک افرون خوش آمدید!

به دنیای تاریک و پنهان «زک افرون» خوش آمدید

مبارزه با اعتیاد به الکل و مواد مخدر

در سال 2013 برخی رسانه ها تایید کردند که زک افرون دوره بازپروری خود را تکمیل کرده است. این رسانه ها با اشاره به اعتیاد وی به مشروبات الکلی اعلام کردند که پس از پایان این دوره درمانی، اکنون وی سالم و شاد است و دیگر از مشروبات الکلی اسفاده نمی کند. اما در طی سال های قبل از آن، همیشه شایعاتی در مورد مصرف بی رویه کوکایین توسط این بازیگر سرشناس شنیده می شد. وی بعدها در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که برای خارج شدن از فشار توجه رسانه ها، نیاز به یک ابزار آرامش بخش داشته و بدین ترتیب تلویحاً مصرف کوکایین را تایید کرد. وی در این باره چنین گفت:" همیشه یک چیز خاص نبود. منظورم این است که شما در دهه 20 زندگی خود هستید، تنها، زندگی در هالیوود را تجربه می کنید. می دانید که چه می گویم؟ همه چیز به سمت شما سرازیر می شود. من هم هیچ چیز را پس نمی زدم. همه کارهایی که کرده ام را باید تجربه می کردم. اما دستکم می توان گفت که یک سفر جالب بود".

دعوا با بی خانمان ها در مهمانی

شاید خنده دارترین و مضحک ترین داستانی که در دوران زندگی عیاشانه افرون به رسانه ها درز کرد داستان دعوای او با گروهی از بی خانمان ها در لس آنجلس بود. داستان های متفاوتی در مورد این حادثه نقل می شد تا این که بالاخره زک افرون سکوتش را شکست و در مصاحبه با هالیوود ریپورتر داستان متفاوتی از آن چه که گفته می شد را نقل کرد. وی ادعا کرد که او همراه با یکی از دوستانش بدنبال جایی برای غذا خوردن بوده اند و ناگهان بنزین خودوری آن ها ته می کشد.

در حالی که منتظر تاکسی بودند، یک ولگرد به شیشه ماشین آن ها ضربه می زند و دوستش از ماشین خارج شده و درگیری آغاز می شود. وی می بیند که مرد ولگرد قصد حمله به دوستش را دارد و وقتی از خودرو خارج می شود پلیس سر رسیده و ماجرا تمام می شود. اما یکی از رسانه ها ادعا می کند که بعد از صحبت با پلیسی که در آن حوالی گشت زنی می کرده دریافته که افرون با محافظ خود در ماشین بوده و به سمت گروهی از بی خانمان ها بطری پرتاب کرده اند. درگیری بین افرون، محافظ و دستکم 3 نفر دیگر بوده و در این بین یک مشت هم به صورت افرون اصابت کرده است.

شکستن فک و بستن دهان برای ۶ هفته

درست چند ماه پس از اتمام دوره بازپروری، پای افرون ناگهان در حیاط خانه اش در هالیوود هیل لغزیده و صورت او به حوض آب برخورد می کند که باعث شکسته شدن فک او می شود. بدین ترتیب وی مجبور می شود فک خود را بسته و به مدت 6 هفته تنها غذاهای آبکی بخورد. برخی بر این باورند که این حادثه به دلیل این رخ داد که افرون بار دیگر به عیاشی و مصرف الکل روی آورده بود اما این تمام واقعیت نبود. افرون در مصاحبه با جیمی کیمل این ماجرا را چنین بازگو می کند:" بگذارید از اول شروع کنم، زیرا داستان بسیار جالبی دارد. من در خانه ام یک حوض آب دارم. به شدت به آن علاقه دارم. در حال راه رفتن بودم که پایم لغزید و چانه ام به لب حوض خورد. حوض بزرگی نیست اما بهرحال یک حوض است".

به دنیای تاریک و پنهان «زک افرون» خوش آمدید

بازگشت به عادات زشت قدیمی با میشل رودریگز

در تابستان ۲۰۱۴، افرون رابطه عاشقانه کوتاه مدتی با میشله رودریگز داشت که در ایتالیا شکل گرفت. از همانجا بود که افرون و رودریگز در طول تابستان به سراسر اروپا سفر کرده و در نهایت در ایبیزا، اسپانیا، به عیاشی فراوان پرداختند و به گفته رسانه ها به شدت در این کار زیاده روی کردند. اگر چه در طول رابطه عاشقانه شان، این دو بارها در قایق های تفریحی و کلوب های شبانه دیده شدند اما به نظر می رسید که این بازیگر جوان خود را پاک نگه داشته تا این که عکسی از وی در کلوبی در ایبیزا منتشر شد که او را در حال نوشیدن مشروبات الکلی نشان می داد. در همان دوران بود که او و رودریگز از هم جدا شده و هر یک راه خود را رفتند.

داستان عکس های جنجالی ونسا هاجنز

در سال ۲۰۰۷، قبل از این که انتشار تصاویر شخصی و بحث برانگیز افراد به مانند امروز امری عادی باشد، ونسا هاجنز قربانی یکی از بدترین رسوایی های اینچنینی بود. این ستاره دیزنی که در سه گانه «موزیکال دبیرستانی» (High School Musical) با افرون همبازی بود تنها ۱۸ سال سن داشت و در راه رسیدن به شهرت بود. هاجنز به وضوح با انتشار عکس های خصوصی اش به شدت تحقیر شد. حتی وی به خاطر این موضوع مجبور به خداحافظی شد زیرا استودیو دیزنی در نظر داشت به خاطر این رسوایی، قید ادامه کار با او را بزند. در آن زمان افرون و هاجنز با هم نامزد بودند و این اتفاق تاثیر بدی بر رابطه این دو گذاشت. در سال ۲۰۱۴ و ۴ سال پس از اینکه افرون و هاجنز از هم جدا شدند افرون ادعا کرد که هیچ گاه دست به گرفتن عکس های مورد دار و ارسال آن ها برای کسی نزده است که البته مشخص بود با واقعیت فاصله زیادی دارد و ماجرای عکس های هاجنز این موضوع را ثابت کرده بود.

به دنیای تاریک و پنهان «زک افرون» خوش آمدید
رانندگی در حالت مستی رفقایش در حضور او

علیرغم روزهای طولانی عیاشی افرون در هالیوود وی هیچ گاه خود را به دردسر قانون شکنی نینداخت. حتی زمانی که او با دوست یا محافط یا هر کسی که او ادعا می کند با گروهی بی خانمان درگیر شد نیز هیچ پرونده قانون شکنی خاصی برای وی تشکیل نشد اما این موضوع در مورد دوستان نزدیک او صدق نمی کرد. در جولای ۲۰۱۱، رایان راتمن، از دوستان نزدیک افرون، به خاطر رانندگی تحت تاثیر مشروبات الکلی دستگیر شد. بر اساس گزارش رسانه ها، راتمن، افرون، رومر ویلیس و تعدادی دیگر در یک میخانه در هالیوود به شدت زیاده روی کردند. گفته می شود که راتمن و افرون حدود ساعت نه و نیم شب این محل را ترک کرده و راتمن پشت فرمان خودرو خود نشست و پس از برخورد ماشین با لبه جاده توسط پلیس دستگیر شد. افرون نیز در خودرویی به رانندگی ویلیس دیده شد که در حال ترک محل بودند. گفته می شود که راتمن دو برابر حد مجاز مست بود اما افرون که از مست بودن دوست خود خبر داشت سعی نکرد او را از رانندگی کردن در این حالت منصرف نماید.

رابطه جنجالی با اشلی تیزدیل

بعد از انتشار عکس هایی جنجالی از افرون و تیزدیل در ساحل و در حال خوشگذرانی، تیزدیل مجبور شد به رسانه ها اعلام کند که رابطه ای بین او و افرون وجود ندارد. بعدها مشخص شد که این عکس ها تنها در جشن تولد ۲۶ سالگی اشلی و در یک مهمانی در ساحل گرفته شده است و عکس هایی که در این جشن با افرون گرفت به معنای وجود رابطه ای بین این دو نبوده است. وی در یک پیام توییتری چنین نوشت:" خوشحالم که زاخاری به مهمانی من امد!!! او برادر و بهترین دوست من است!!!". افرون نیز که گفته بود هیچگاه در مورد زندگی خصوصی اش با رسانه ها صحبت نخواهد کرد در مورد این ماجرا اظهارنظر خاصی نکرده است.

به دنیای تاریک و پنهان «زک افرون» خوش آمدید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      دنیا مال ایناس

    • بدون نام

      چهره ها از دیروز غایبه
      چرااااااتت

    • بدون نام

      هر اتفاقی هم افتاده باشه گذشته ها گذشت زک بی نظیره عشق منه♥-♥

    • دلنیا

      خوشتیپه زک

    • بی نام

      جالبه تونسته خودشو جمع و جور کنه
      دوستش دارم

    • بدون نام

      چهره اش قبلا خیلی بهتر بود تو فیلمای آخرش زمخت تر شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج