۷۰۶۰۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جدیدترین مجوز‌ها در شبکه نمایش خانگی

شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه هشت و ساخت چهار عنوان فیلم موافقت کرد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری: در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت و نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برای عرضه دو فیلم سینمایی ایرانی" تابستان داغ" به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و " نیلوفر" به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور و کارگردانی سابین ژمایل پروانه نمایش خانگی صادر شد.

همچنین با توزیع فیلم‌های"بیگانه با خود" به تهیه‌کنندگی معصومه فردشاهین و کارگردانی جمشید بیات ترک، سریال "شهرزاد فصل ۳ قسمت ۱۰" به تهیه‌کنندگی سیدمحمد امامی و کارگردانی حسن فتحی، سریال "بالش‌ها قسمت ۱۱ و ۱۲" به تهیه‌کنندگی مشترک مسلم آقاجانزاده/ مجید محسنی و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور، سریال "با تو می‌مانم" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا یکانی، سریال انیمیشن "حسنا کوچولو" به تهیه‌کنندگی امید مرندی و کارگردانی حسین صفارزادگان و " هوای پدر" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد موافقت شد.

براساس این گزارش، همچنین در جلسه اخیر شورای پروانه ساخت خانگی با ساخت فیلمنامه سریال " گلشیفته قسمت ۱۱ و ۱۲" به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر قائنی‌نجفی و کارگردانی بهروز شعیبی، سریال "دل قسمت‌های ۱ تا ۶" به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی منوچهر هادی، "سرخوش‌تر از باد" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رامی جاهد و مجموعه نمایشی "ارغنون قسمت ۱ و ۲" به تهیه‌کنندگی فهیمه سلیمانی و کارگردانی میرحسن حسینی موافقت به عمل آمد.

همچنین در این جلسه با عرضه ۱۲ عنوان فیلم خارجی، هفت عنوان فیلم مستند و آموزشی و هفت عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره‌ها و ساخت یک عنوان فیلم مستند و یک عنوان فیلم کوتاه نیز موافقت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج