جاباما
۷۰۶۳۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آیا تاج‌ها محصول روابط یا ضوابط و تخصص هستند؟!

روزنامه قانون:

آقای سلطانی فر!

چرا با وجود اینکه ساختار ورزش همواره دست به گریبان مشکلات مالی بوده است اما متاسفانه با وجود چنین کمبودهایی همچنان ابهامات و عدم شفافیت های مالی در نهاد ورزش و فدراسیون‌های ورزشی وجود دارد و همواره یکی از دیالوگ های کارشناسان وجود فساد در ورزش است؟!

آقای سلطانی فر!

جامعه سیاست زده‌اي هستیم و به همین دلیل بیشتر تمرکز مردم در موضوع کنش و واکنش های سیاسی است. این سیاست زدگی حاشیه امنی را برای ساختار ورزش و همچنین فدراسیون‌های ورزشی به وجود آورده که مورد مداقه و موشکافی پیوسته نهادهای نظارتی و امنیتی قرار نگیرند! شاید بگویید این‌گونه نیست و دستگاه های نظارتی عملکردها را مورد رصد قرار می دهند اما راقم سطور بر این نظر است که کمترین نگرش پیش بینی و پیشگیری در رابطه با موضوعات مالی و اقتصادی فدراسیون ها وجود دارد.

آقای سلطانی فر!

کارشناسان بر این نظر هستند که پیشگیری بهتر از درمان است! متاسفانه در جامعه امروز، همواره در بطن رخدادهای غیر متعارف مالی و اقتصادی هستیم و دچار یک بیماری مزمن اقتصادی کهنه شده ایم . این کهنگی به گونه ای شده که در ساختارهای مختلف ریشه دوانیده و به همین دلیل معاون اول دولت دوازدهم صحبت از فساد سیستمی کرده است؛ چرا که این سخن بر اساس داده ها و تحقیق پیدا و پنهان نهادهای اداری بر زبان آمده و باید آن را جدی گرفت که خوشبختانه مردم آن را جدی گرفته اند!

آقای سلطانی فر!

نمی‌دانم قسم حضرت عباس(ع) را باور كنم یا دم خروس را . از یک طرف ابعاد حضور کی روش به نهاد ریاست جمهوری کشیده شده و ظن و گمان ها بر این است که نهاد ریاست جمهوری نيز درباره حضور یا عدم حضور وي تصمیم‌ساز بوده است و از طرف دیگر حمید استیلی به يك باره مدیر فنی تیم امید می‌شود! اگر حضور کی روش بر اساس یک نگاه توسعه‌ای و دوراندیشانه محقق شده است، پس چرا این نگاه توسعه‌ای در تیم ملی امید مشاهده نمی شود؟!

آقای سلطانی فر!

این موضوع فقط محض اطلاع است!

می‌گویند سلیمی شهردار منطقه ۳ تهران دوست صمیمی استیلی و از آن طرف تاج و آقازاده ایشان دوست سلیمی هستند!

آقای سلطانی فر!

نمی دانم در بطن جامعه حضور دارید یا خیر! اما یک نمونه از گفتارهای عوام را بازگو می کنم:« چپ و راست و وسط بهانه است، این ها دست شان با هم در یک کاسه است». راقم سطور اعتقاد دارد که این شایعه ها کار دشمن است. اما نکته اینجاست که تعریف دشمن گستردگی پیدا کرده و مصداق آن هم«دشمن دانا به از نادان دوست» است. این درست که از لحاظ شکلی همه موضوعات و تصمیم ها چیدمان قانونی به خود می گیرند اما واقعیت جوامع سنتی و در حال توسعه را که در بيشترشان روابط بر ضوابط و تخصص ارجحیت دارد، می پذیرید؟!

آقای سلطانی فر!

آیا می پذیرید که برخی روسای فدراسیون‌ها محصول روابط هستند نه ضوابط و تخصص؟! روی صحبت من به ساختاری که اکنون مدیریت آن را بر عهده دارید، نیست! فرآیند به گونه ای شده که هنوز ردپای روابط جریان دارد و این واقعیت از دید و نظر مردم پنهان نمانده است!

آقای سلطانی فر!

به نظر شما ثروت و موقعیت تاج ها و دیگرانی که مردم آن‌ها می‌شناسند، محصول روابط یا تخصص و ضوابط است؟! امیدوارم به این پرسش پاسخ بدهید که اگر محصول تخصص و ضوابط است، پس چرا از این تخصص استفاده نمی‌کنند و فدراسیون فوتبال را به سمت و سوی درآمد پایدار سوق نمی‌دهند؟!با وجود چنین ثروتمندانی در ورزش چرا باید همواره از مشکلات مالی فدراسیون ها ناله کنند؟!

آقای سلطانی فر!

اگر نجنبیم، خیلی زود دیر می‌شود؛ بنابراین به دنبال تغییر ادبیات حاکم بر ورزش باشید و بدانید و بدانند همه عملکردهای مثبت و منفی از دید و نظر مردم پنهان نمی‌ماند و متوجه شده اند که باید از این پس، حافظه تاریخی‌شان را تقویت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج