۷۰۷۳۸۹
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

ناجا: اجازه نمی‌دهیم تلاش پلیس را زیر سوال ببرند

منتظر المهدی گفت: در کشور ما هم،اساساً هر گونه توهین و مقاومت در مواجهه با پلیس پذیرفته نیست و حتماً پیگرد قانونی دارد، به کسی اجازه نخواهیم داد که تلاش ها و خدمات شبانه روزی پلیس را زیر سوال ببرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در مصاحبه با شبکه خبر سیما گفت: هر صاحب اندیشه و انصافی بر این واقعیت صحه می گذارد که قوام و دوام، پویایی و بالندگی هر جامعه، کشور و ملتی به رعایت هنجارها و قوانین آن جامعه توسط تک تک مردم و البته در سایه امنیت جاری در آن بستگی دارد.

مردمان عزیز کشورمان که از سطح فرهیختگی، فرزانگی و مدنیت بالایی برخوردار هستند هماره از پلیس به عنوان اصلی ترین نهاد متولی نظم و امنیت جامعه انتظار دارند تا با صلابت، اقتدار، رحمت و هوشمندی و در عین حال درایت و دور اندیشی مانع از بروز هرگونه کجروی و هنجار گریزی شوند. طبیعتاً پلیس هم با استفاده از اختیارات قانونی که قانون گذار تعیین کرده از ارزشها و هنجارهای جامعه صیانت و پاسداری و تلاش می کند نظم و امنیت را در تمامی ابعاد آن بسط و گسترش دهد.

وی گفت: ماموریت های پلیسی تعطیلی ندارند و موسمی و فصلی نیستند و در واقع مشمول زمان نمی شوند و طبیعتاً هیچ فضای تبلیغاتی مسموم کننده ای نمی تواند آنها را از تلاش روز افزون برای برقراری امنیت مردم و صیانت از جان، مال و ناموس آنان بازدارد.

به گفته سخنگوی نیروی انتظامی، یادمان نرود هرآنگاه که اقتدار پلیس کشوری شکسته شود دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و این تنها پلیس نیست که متضرر می شود بلکه همه مردم و کشور دستخوش آسیب خواهند شد.
وی یادآور شد: کجای دنیا را سراغ دارید که در مقابل فرامین پلیس مقاومت شود، در همه جای دنیا، دستور پلیس لازم الاجراست و تخلف و سرپیچی از آن جرم و مستوجب مجازات است.

منتظر المهدی گفت: در کشور ما هم،اساساً هر گونه توهین و مقاومت در مواجهه با پلیس پذیرفته نیست و حتماً پیگرد قانونی دارد، به کسی اجازه نخواهیم داد که تلاش ها و خدمات شبانه روزی پلیس را زیر سوال ببرد.

وی افزود: این پلیس، همان پلیسی است که در شب و روز ، گرما و سرما، سختی ها و شدائد از سرحدات مرزها تا کوچه پس کوچه های شهرمان در کنار مردم بوده و انجام وظیفه می کند.

وی ادامه داد: این پلیس، همان پلیسی است که ماه و سالی نیست که برای امنیت کشور، شهید ندهد؛ مرزبانان غیرتمند نیروی انتظامی در مقابله و مبارزه با تروریست ها و اشرار و دیگر ماموران در مصاف با سوداگران مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نکرده و جانفشانی می کنند که شایسته تقدیر و ادای احترام هستند.

سخنگوی ناجا گفت: من به نمایندگی از سازمان بزرگ نیروی انتظامی و فرمانده ناجا، سپاسگزار یکایک شهروندان قانون مدار و قانونمند عزیز کشورمان هستم که هماره در کنار پلیس خودشان در انجام ماموریت های بی شمار پلیس کمک حال بودند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مختارزاده

      سردار تشکر از شما لااقل هرکدام از پلیس از ده هزار به بالا سهام مهرگان دارن لااقل کمی از حق حقوق پرسنل صحبت هم بکنید که بنیاد تعاون با پول و سود ۴ سال که نداده داره حا لش داره می کند

    • بدون نام

      احسنت

    • جانباز دفاع مقدس

      پلیس که قاضی نیست که بخواهند حکم اجرا کند پلیس حق ندارد برخورد بد بکند پلیس باید امنیت را برای مردم ایجاد کند این ملت ملت شریفی هستند سزاوار نیست که با آنان این جوری برخورد بشه کشور ما اسلامی هست باید رفتار پلیس اسلامی باشد نه غیر از این باشد مردم دلسرد میشوند ديگه به ارزش ها احترام نمی گذارند اگر اينجوري باشه

    • جانباز دفاع مقدس

      با مردم باید درست رفتار بشه این مردم بخاطر این انقلاب و آزادی خون داده اند ...

    • یعقوب

      کسی منکر خدمات پلیس نیست ولی احترام مردم رانگهدارید

    • بدون نام

      خدمت به مردم یا خدمت به دولت؟؟؟؟

    • بدون نام

      چه اجازه بدهی چه ندهی زیر سوال رفته

    • بدون نام

      کارمندان خودتان خدمات را زیر سوال میبرن

    • بدون نام

      پولشون میگیرن

    • بدون نام

      خدمات شامل کتک هم میشه یا همون خدمت میرسیم ها

    • بدون نام

      احس جانباز عزیز...پلبس.باید خودش.الگو باشد.پلیس ایران.هرکاری میتونه میکنه.

      پاسخ ها

      • جانباز دفاع مقدس

        ممنون عزیزم حرف دل مردم همينه پلیس مجرم را باید دستگیر کند تحویل بدهد حق ندارد کتک بزند و توهین کند دادگاه باید به جرمش رسیدگی کند طبق همه جای دنیا همین هست ولی متاسفانه پلیس های ما خودشون را قاضی میدانند این کار به ضرر جامعه هست!!!

      • جانباز دفاع مقدس

        حتی اسیری هم که در جنگ دستگیر میشود هم نباید طبق قانون او کتک زد با توجه به اینکه چندین نفر را کشته است

    • نظر

      اولین نفر نظر دادم سانسور کردی فکر میکنم وجدان کاری ندارید وبجای نصب اپ داخلی به اپهای خارجی نصب ونظر مان را بدهیم چون منتشر میکنند وشما هم از گوشی حذف کنیم بهتر است

    • بدون نام

      دست نیروی انتظامی درد نکنه نظم وقانون مهمترین جزء جدا نشدنی است همیشه یک میوه کپک زده در یک جعبه میوه اطراف خودش رو هم از بین میبره پس آنرا از میوه ها باید جدا کرد که بقیه خراب نشود را احترام به این نیرو زحمتکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج