جاباما
۷۰۷۸۳۵
۱ نظر
۵۱۳۸
۱ نظر
۵۱۳۸
پ

لوازم خانگی رنگی، این وسیله‌ها رنگیشون هم قشنگه!

به عقیده من فضای آشپزخانه پر رفت و آمدترین فضای خانه است. پختن غذا، شستن و جابه جا کردن ظروف، سر و کله زدن با یخچال و خوراکی های خوشمزه درون آن همه درون فضای جذاب و گرمی به نام آشپزخانه انجام می شود.

وب سایت چیدانه: به عقیده من فضای آشپزخانه پر رفت و آمدترین فضای خانه است. پختن غذا، شستن و جابه جا کردن ظروف، سر و کله زدن با یخچال و خوراکی های خوشمزه درون آن همه درون فضای جذاب و گرمی به نام آشپزخانه انجام می شود. هر کدام از این کارها هم زمان مشخصی دارند که باعث می شود افراد خانه مدت زمان بیشتری را در حال رفت و آمد به آنجا باشد.

از آنجا که غذاهای رنگی و مواد غذایی متنوع با فضای آشپزخانه عجین است، می توان برای دکوراسیون آشپزخانه هم از آنها الهام گرفت. در هر صورت باید آشپزخانه را به شکلی چیدمان کردن که با هویتش همخوانی داشته باشد و بتوان انرژی خوبی از آن گرفت.

یکی از موارد پر طرفدار برای انتخاب ترکیب رنگی طراحی دکوراسیون آشپزخانه رنگی است. این انتخاب می تواند با انتخاب کابینت های رنگی و یا لوازم خانگی رنگی انجام پذیرد. پس اگر شما هم به دنبال ایجاد تحولی در فضای آشپزخانه خود هستید و یا قصد خرید جهیزیه را دارید، تا انتهای این مطلب چیدانه را رها نکنید

لوازم خانگی رنگی، این وسیله‌ها رنگیشون هم قشنگه!

برخی افراد به دلیل زمینه های ذهنی خود ترجیح می دهند در خرید لوازم خانگی ریسک نکرده و به سراغ خرید لوارم سفید، نقره ای یا سیلور و سیاه بروند. البته ما برای این افراد نیز پیشنهاد ویژه ای داریم که برای دکوراسیون آشپزخانه رنگی به سراغ کابینت های متنوع تری بروند. رنگ کابینت را می توانید هماهنگ با دکوراسیون منزل انتخاب کرده و به سراغ رنگی بروید که از آن خسته نشوید. رنگ های لوازم خانگی خنثی قابلیت ست پذیری با هر کابینتی را دارند.

ولی اگر نمی خواهید ساختار آشپزخانه را تغییر داده و به سراغ لوازم خانگی به روزتری هستید، پیشنهاد ما لوازم خانگی و وسایل برقی آشپزخانه با رنگ های متنوع است.

رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. با توجه به آنچه مد نظر دارید می توانید به دنبال یخچال فریزر رنگی بروید. البته قبل از خرید باید بدانید که نیاز است بودجه بیشتری را کنار بگذارید چرا که اغلب یخچال فریزر رنگی قیمت بالاتری دارند.

لوازم خانگی رنگی، این وسیله‌ها رنگیشون هم قشنگه!

می توانید یخچال تک را نیز خریداری کنید. این بستگی به میزان مصرف و اولویت شما دارد. بهتر است بعد از خرید این وسیله زیبا اجازه دهید به راحتی خود را در فضای آشپزخانه نمایان کند. همانطور که در محصولات بالا مشاهده می کنید، یکی از آنها به رنگ سیاه انتخاب شده است. درست است که این رنگ را نمی توان برای دکوراسیون رنگی در نظر گرفت. تنها مد نظر داشتم بگویم رنگ براق سیاه در دکوراسیون رنگی با کابینت های متنوع هم جلوه بسیاری خواهد داشت.

لوازم خانگی قرمز

در بسیاری از تصاویر دیده شده ار دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی و خصوصا جهیزیه عروس، دیده می شود که وسایل برقی آشپزخانه روی سطح کابینت چیده شده اند. نیازی نیست به همه افراد نشان دهید که چه هزینه ای صرف خرید این لوازم خانگی شده است، بهتر است کمی دکوراسیون آشپزخانه تان را خلوت کنید و یا اگر اصرار دارید همه وسایل را روی کابینت قرار دهید تا دسترسی و استفاده از آنها برایتان راحت تر باشد، به سراغ لوارم خانگی رنگی و زیباتر بروید که علاوه بر کارایی مورد نظر و کیفیت بالا، بتواند جلوه بصری آشپزخانه را نیز تامین کند. در تصاویر بالا نمونه محصولات متنوع از جمله خرد کن، اسپرسوساز، آبمیوه گیری، آسیاب کن و ... را می بینید که از برندها و مدل های متنوع معرفی شده اند.

لوازم خانگی رنگی، این وسیله‌ها رنگیشون هم قشنگه!

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر می خواهید همه آنها را جلوی چشم داشته باشید، بهتر است برای هماهنگی بیشتر از برند مشابه و رنگ یکسان خریداری کنید.

برای خرید ساندویچ ساز پیشنهاد می شود به رنگ آن توجه چندانی نکنید! به دلیل اینکه کارایی این وسیله بسیار مهم است، از فروشنده بخواهید که کیفیت و کارایی آن را برای شما تضمین کند. البته بهتر است بگویم که این وسیله تنوع چندانی از نظر رنگی ندارد و برای انتخاب محدود خواهید بود.

وسیله ای مانند توستر کاربرد محدود و مشخصی دارد و شاید از نظر بسیاری افراد هم خرید آن ضرورتی نداشته باشد. به همین دلیل این وسیله را می توانید در دسته محصولات نسبتا لوکس دسته بندی کنید. البته قیمت توستر مناسب است و اگر قصد خرید آن را دارید نیاز به هزینه بسیاری نیست. می توانید با بودجه ای حدود ۳۰۰ هزار تومان یک تستر خوب و معمولی تهیه کنید. این وسیله را روی کابینت نگهداری کنید و به عنوان یک المان زیبا نیز به آن بنگرید. پس بهتر است از انواع توستر رنگی برای دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید.

رنگ های متنوعی برای لوازم خانگی تولید و عرضه می شوند که البته شاید هم به صورت تک بوده و نتوان آنها را به شکل کاملا ست با دیگر لوازم برقی خریداری کرد. در محصولات بالا این نکته را مشاهده می کنید. اگر دوست ندارید همه وسایل خود را از انواع رنگی تهیه کنید، یکی از این لوازم برقی و آن هم در صورتی که درون کابینت ها پنهان نشوند، به یک نقطه عطف در طراحی دکوراسیون آشپزخانه تبدیل می شود.

جاروبرقی هم مانند اتوبخار است و لزومی ندارد برای خرید آن به دنبال رنگ هماهنگ با وسایل آشپزخانه باشید. برای خرید جاروبرقی باید به میزان مکش، طول سیم، قدرت موتور و ویژگی هایی از این دست توجه کنید. پس برای خرید جارو برقی پس از انتخاب مدل بخصوص،می توانید رنگ را مد نظر قرار دهید.

اگر بعد از انتخاب مدل و برند مورد نظر از ماشین ظرفشویی و لباسشویی، مشاهده کردید که می توانید رنگ را نیز به غیر از سفید و سیلور انتخاب کنید، به سراغ رنگ های متنوع و جدید بروید. ظاهر ماشین ظرفشویی و لباسشویی در برابر کارآمد بودن ویژگی هایش، اهمیت چندانی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نرگس

      قدیم وسایل آشپر خونه بیشتر رنگی بود ولی العان اکثر سفید و استیل و نقره ای هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج