۷۰۸۶۳۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ارایه تسهیلات کم‌بهره به پیام‌رسان‌های داخلی

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات با بیان این‌که به پیام‌رسان‌های داخلی ظرفیت پهنای باند و تسهیلات کم بهره توسط وزارت ارتباطات ارائه شده است، تاکید کرد: پیام‌رسان‌ها باید با ارائه سرویس با کیفیت، اعتماد مردم را جلب کنند.

خبرگزاری ایسنا: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات با بیان این‌که به پیام‌رسان‌های داخلی ظرفیت پهنای باند و تسهیلات کم بهره توسط وزارت ارتباطات ارائه شده است، تاکید کرد: پیام‌رسان‌ها باید با ارائه سرویس با کیفیت، اعتماد مردم را جلب کنند.

سیروس موثقی با بیان این‌که پیام‌رسان‌های داخلی یکی از حوزه‌های کسب و کار محسوب می‌شوند، اظهار کرد: با ورود حاکمیت به این بخش، بازار رقابت آن بر هم زده می‌شود، حاکمیت اقداماتی از جمله حمایت‌ها و تنظیم مقررات و ارائه‌ی تسهیلات آن را انجام می‌دهد، اما بازیگر اصلی باید بخش خصوصی باشد که در همین راستا اکنون مرکز ملی لیستی از پیام‌رسان‌های داخلی را اعلام کرده است.

وی با بیان این‌که دولت برای پیام‌رسان‌های داخلی عرصه را باز گذاشته و مداخله نداشته و برای مردم تصمیم‌ گیری نمی‌کند، گفت: مردم باید خودشان تصمیم بگیرند؛ چرا که دولت فضا را فراهم کرده و این پیام‌رسان‌ها هستند که با سرویس‌دهی خوب و با کیفیت اعتماد مردم را به خود جلب می‌کنند و با توجه به تعاملی بودن عرصه، ضرورت دارد امنیت و کیفیت پیام رسان‌ها بالا باشد تا مردم با اعتماد کامل پیام‌رسان داخلی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: اگر پیام‌رسان‌ها نیاز به تامین مالی هم داشته باشند، بازهم در کنار آن‌ها هستیم.

وی پارامترهای امنیت، هویت و حریم‌ خصوصی را جزو پارامترهای جدی برای تحقق اقتصاد و تحول دیجیتال دانست و ادامه داد: مردم پیام‌رسانی را انتخاب می‌کنند که این پارامترها را به خوبی رعایت کرده باشد، اما اگر خلاف این باشد، مردم به سمت پیام‌رسان‌های دیگری کوچ می‌کنند؛ چراکه این عرصه بازار باز است.

موثقی افزود: بر اساس بازدید از مرکز رشد و توانمندسازی آذربایجان شرقی، آمار خوبی از تحصیل کنندگان در حوزه‌ی آی تی در اختیار داریم که بازار کار این حوزه با بستر مناسب در استان فراهم است، اما این اکوسیستم را به نحوی طراحی می‌کنیم که از دانشگاه و مرکز رشد و نهادهای مالی شکل بگیرد.

وی با بیان این‌که نفوذ فناوری اطلاعات در حوزه‌های گردشگری، سلامت، حمل و نقل و انرژی حائز اهمیت است، گفت: در این راستا برای آذربایجان شرقی به صورت جدی برنامه داریم تا سبد سهم بخش آی تی را از اقتصاد این بخش پررنگ‌تر کنیم و دولت در این بخش نقش تسهیل گر و حمایت کننده را داشته و جوانان نیز به عنوان بازیگران اصلی آن هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به به برنامه رانت هم جور شد دیگه

      یک پیام رسان در پیت درست می کنند کلی وام می گیرند اخرش هم پس نمی دهند

      مثل موسسات مالی

    • الف

      حالا همه میرن پیام رسان درست کنن

    • TNT2

      دیگه دارن ازحد میگذرونن دیگه باید یه جواب درست از ملت بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج