۷۰۸۷۹۱
۱۰۶ نظر
۵۰۰۷
۱۰۶ نظر
۵۰۰۷
پ

آیت‌الله آملی: اگر ملت قیام کند، همه ما را به دریا خواهد ریخت

آیت‌الله جوادی‌آملی : بدانیم که اگر با وجود این مشکلات ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت به همین جهت حواس‌تان باشد. البته بسیاری از کشور فرار کردند یا جای فرار خود را فراهم آوردند اما ما جای فرار نداریم. این بی‌عدالتی‌ها و بی‌عرضگی‌های برخی مسوولان قابل تحمل نیست. کشوری که این همه منابع و آب و خاک دارد چرا باید این همه گرسنه داشته باشد.

تابناک: به نقل از خبرگزاری ها آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی عصر امروز در دیدار علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به شهر قم سفر کرده ضمن تبریک هفته کارگر اظهار داشت: از خداوند مسالت می‌کنیم که به اشتغال و تولید و ارج نهادن به مقام کارگر را در جامعه ما روز افزون کند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه فقر بدنی یک مشکل خوش‌خیم اما فقر فرهنگی یک مشکل بدخیم است، گفت: جامعه اگر از نظر حیثیت اجتماعی باشد، درست باشد فقر مادی هم تحمل می‌کند کما اینکه اوایل انقلاب فشارهای مختلف از جمله جنگ تحمیلی، بمباران‌ها، ترور شخصیت‌ها و ... تحمل کرده‌اند اما بدون شک همین مردم اختلاس‌ها و بی‌عرضگی‌های مسئولان را تحمل نمی‌کند.

وی با بیان اینکه باید غده‌های بدخیم جامعه که مردم را ناراحت می‌کند شناسایی و برطرف کنیم، گفت: باید بفهمیم و درست عمل کنیم و بدانیم که مسایلی مانند دو تابعیت بودن مسوولان و پر کردن جیب برخی افراد تحمل نمی‌شود. باید بدانیم اگر ملت به‌خاطر همین مسایل نامطلوب شورید دیگر همه را می‌شورد و کنار می‌گذارد. به همین جهت حواس‌تان باشد.

آیت‌الله جوادی آملی تصریح کرد: چگونه است که کشور ۸۰۰ میلیونی که نظامی کمونیستی و بی‌دین دارد می‌تواند کشور خود را اداره کند اما ما یک کشور ۸۰ میلیونی هستیم و این همه امکانات و آب و خاک مناسب داریم در مشکلات خود می‌مانیم؟ آن کشور با کفر ۸۰۰ میلیون را اداره می‌کند اما ما با داشتن امام حسین (ع) و امام علی (ع) نتوانسته‌ایم؛ یعنی از این ظرفیت‌ها استفاده نکرده‌ایم.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه راه‌حل بسیاری از مشکلات کشور ارج نهادن به کارگر است، گفت: دانشگاه‌های ما میزنشین تربیت نکنند چراکه میزنشینی یعنی مفت‌خوری بلکه دانشکده‌های ما باید کارگر تربیت کنند. کشور آلمان در جنگ‌جهانی دوم با خاکستر یکسان شد اما با پشتوانه کار ملت خود مشکلات را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه براساس آموزه‌های دین ملتی که آب و خاک مناسب دارد اما دستش را به سوی دیگران دراز کند از رحمت خداوند دور خواهد شد، گفت: حقیقت این است که اگر معنی فقر را می‌فهمیدیم بیشتر تلاش می‌کردیم .

آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه فقیر طبق آموزه‌های قرآن کریم یعنی ملتی که ستون فقراتش شکسته، گفت: آیا از ملتی که ستون فقراتش شکسته انتظار مقاومت دارید؟ ملتی که ویلچری شد توان مقاومت ندارد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه ملتی که جیبش خالی است بدون‌شک زیر بار دیگری می‌رود، گفت: این سخنان را قرآن کریم بیان کرده و ما از قرآن راستگوتر نداریم.

آیت‌الله جوادی‌آملی تصریح کرد: بدانیم که اگر با وجود این مشکلات ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت به همین جهت حواس‌تان باشد. البته بسیاری از کشور فرار کردند یا جای فرار خود را فراهم آوردند اما ما جای فرار نداریم. این بی‌عدالتی‌ها و بی‌عرضگی‌های برخی مسوولان قابل تحمل نیست. کشوری که این همه منابع و آب و خاک دارد چرا باید این همه گرسنه داشته باشد.

وی با اشاره به بیان نظرات مردم در فضای مجازی گفت: فضای مجازی به نظر من مجازی نیست بلکه یک فضای حقیقی است و هرجایی که اندیشه و فکر قابل بیان شد آن فضا فضای حقیقی است.

این مرجع تقلید با اشاره به برخی ناکارآمدی‌ها در کشور گفت: کشور هلند با اینکه کوچک‌تر از مناطق شمالی ایران است اما بخش عمده‌ای از لبنیات کشور دنیا را تامین می‌کند اما ما که نمی‌توانیم در این زمینه ظهور و بروز کنیم به خاطر بی‌عرضگی است .

جوادی آملی گفت: اگر ما توانستیم مشکل پشت میز نشستن افراد پر ادا، فاصله طبقاتی و بانک‌های ربوی و ... را حل کنیم ملت در برابر دیگر مشکلات تحمل خواهد کرد اما این مشکلاتی که گفته شد واقعا قابل تحمل نیست.

وی افزود: بانک‌های ربوی و رباخواری که اکنون در کشور ما وجود دارند خانمان‌سوز است و شعار امسال را با مشکل مواجه می‌کند چراکه تولید سرمایه می‌خواهد و وقتی برای تولید به بانک مراجعه کنید سودهایی حدود ۲۰ درصد را مطالبه می‌کند.

آیت الله جوادی آملی گفت: ما این مشکلات را با دوستان می‌گوییم تا ان‌شاءالله برطرف شود و همین مسوولان ما هستند که می‌توانند عیب‌ها و گره‌ها را برطرف کنند.

این مرجع تقلید در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که ملت ایران از کالای ایرانی و تولید داخلی حمایت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی یعنی ایشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظور از مردم فقرای حاشیه نشین هستند نه یه مشت سگ باز طرفدار ترامپ جون .شماها توی سوراخ موشتون بمونید عزیزان!

    • بدون نام

      بله اينم خواسته مظلوم نمايي بكنه.

      پاسخ ها

      • یک ایرانی

        دقیقا حرفش درسته

    • بدون نام

      خداروشکر یه نفر از این جمع بالاخره درک کرد. واقعا خداروشکر هزاران مرتبه شکر که دیگه صحبتی از دشمن و توطئه و دستهای پشت پرده نشده و رک و رو راست اعلام کردن که دل مردم پره ، جیبشون خالیه و شکمشون گرسنه است و مسولین حیبا و حسابای خارج از کشورشون پره و خیالشون راحت

    • بدون نام

      ادم گرسنه دین و ایمان نداره خدا شاهده صدبار دیدم مردم از توی سطل اشغال غذا میخورند

    • بدون نام

      قربون دهنت
      خوبه که میدوند چه خبره و ....

    • م.ص.

      گل گفتی

    • یدی

      آفرین...حرف دل مردمو زدی....

    • حسین

      1-میخواستم از وزیر محترم کارورفاه اجتماعی خواهش کنم شغل های قبل از انقلاب خود را یکبار کامل بیان کنند کارخانه فلان میرود می فرمایند من جوانی اینجا کارکردم میدان تره وبار میرود می فرمایند من اینجا آب یخ می فروختم راه آهن می رود می گوید پدرم‌این جا کار میکرد چرا این آدم با این رزومه برای کارگر کاری نکرده بازنشستگان بموقع حقوق ممی‌گیرند وضع درمان خراب وغیره
      2-خواهش می‌کنم‌حضرت‌آیت‌اله موضوع داشتن امام حسین وعلی را برای بررگان‌کشور بفرمایند والا مردم می دانند که کار ازکجا خراب است هلند وکشور های با بیش از جمعیت ایران‌بودجه فرهنگی این چنین بدون خروجی ندارند ومدیران نالایق وناکارآمد ندارند ودزدی واختلاس ندارند ....

      پاسخ ها

      • یک بیمارصعب والعلاج

        واقعا دمتگرم اما کو گوش شنوا

    • بدون نام

      خوبه که خودتون هم می دونین

    • بدون نام

      گل گفتی، واقعا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنده خداجوادی که حرفتوگوش میده اون میرزای شیرازی بودگفت عمل شد

    • آزاد

      چه عجب نمردیم و مرجع مردمی هم دیدیم

    • بدون نام

      بسیار عالی فرمایش کردند .دردهای مردم همین هاست .مردم را بدبین کشور وانقلاب نکنید مسولین بی عرضه

    • بدون نام

      عجبی حاج آقا اگه مسولین عزیز از ده جا نخورن وبموقع بازنشست بشن وده تا شغل نداشته باشن مملکت گلستان میشه ۰مایک شغل داریم صبح تا شب هم کار میکنیم باز به کار ارباب رجوع نمی رسیم بصورت درست و حسابی ۰ولی نمیدونم اون آقایانی که مسعول هستندچطوری ده جارومدیریت میکنن پس نتیجه میگیریم اینا فقط برای درآمد هستند نه برای برطرف کردن مشکلات مردم

    • بدون نام

      باز خداروشکرمراجع حق گو و روشن بین وجود دارند که بجای منفت طلبی و دنیازدگی خود و اهل بیتشون حرف حق و علمی و منطقی رو اعلام میکنند و میفهمند که اوضاع دراصل از چه قراراست و مسایل مملکت و جهان رومنصفانه درک میکنند.....

    • بدون نام

      احسنت حرف دل مردم رو زدی

    • بدون نام

      دمت گرم واقعا صفت علامه لایق وجود شماست
      تمام مشکل مردم و مملکت را تو همین چند خط گفتن
      حیف این نظام و انقلاب و این همه شهید که واسه چند صد تا آقا و آقا زاده که در اصل زالو و زالو زاده هستند هزینه میشه
      خدا کنه حرفه ای علامه رو اونهایی که باید بفهمند فهمیده باشن
      اگه تو اجتماع یه دو روز بگردان خودشون متوجه میشن
      اکثر ملت ابر شدن
      وای به روزی که ببارن

    • بدون نام

      بارلها جز خودت پناهی نداریم کشور مارو نجات بده مسولان مارو نسبت به مشکلات اگاه کن مسولین ما سردمداران ایرانی به عاقبت ما مردم فکر کنید داریم داغون میشیم به خدای محمد(ص) خیلی عمر کنیم ۷۰یا ۸۰ سال است روزی قبر کوچک خانه ابدی ما خواهد شد پس برای اخرت فکر کنید به امید خدای تبارک و تعالی و همت شما مسولین مشکلات حل شود

    • بدون نام

      اوج واقع گرایی:
      آیت‌الله جوادی‌آملی تصریح کرد: بدانیم که اگر با وجود این مشکلات ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت به همین جهت حواس‌تان باشد. البته بسیاری از کشور فرار کردند یا جای فرار خود را فراهم آوردند اما ما جای فرار نداریم. این بی‌عدالتی‌ها و بی‌عرضگی‌های برخی مسوولان قابل تحمل نیست

    • ناشناس

      خداییش دریا رو خوب اومدی خوش سلیقه ای ها

    • بدون نام

      افرین حاج اقای اگاه

    • بدون نام

      با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمی شود

    • بدون نام

      احسنت رحمت خدابرپدرومادرت که حرف دل مردم واین ملت رنجدیده رازدید مااصلانباید باداشتن اینهمه منابع وسرمایه های عظیم مادی ومعنوی مساله ای بنام فقروفقیرداشته باشیم به فرمایش مولی علی ع اگرثروتهای یک جامعه عادلانه بین مردم تقسیم شود هیج فقیری نباید وجودداشته باشد چراماباید درخیابانها صندوق صدقات داشثه باشیم تمام بخاطراین است که متاسفانه بعدازانقلاب اشرافی گری شایع وفقیرفقیرتروغنی ثروتمندترشده وکسی نیست به داد این ملت ملتی که بادادن هزاران شهید انتظار جامعه ای دررفاه راداشته برسد که متاسفانه دردی ماه سال گذشته شاهد صبرلبریزشده مردم بودیم که امیداست دولتمردان عاجلانه جهت رفاه مردم قدمهای محکم ومثبتی بردارند

    • بدون نام

      احسنت به ایشان که واقعیات را بدون در نظر گرفتن سیاست بیان می کنند

    • بدون نام

      حاج اقاحرف درست وحسابی زدی ....

    • بدون نام

      کسانی که مسئولیت و اختیار دارند انگار به خواب رفتند.یک نگاه به سر تا پای مملکت بکنید از کشاورز و کارگر و مرز نشین و کشاورز مرکز نشین و جوان مدرک گرفته ی بیکار و همه به بدبختی افتادن.اقایون هم فکر میکنند زرنگیه که مشکلات را به گردن این جناح و اون جناح بندازن.بالاخره این کار ها هم 4 سال فایده داره 8 سال فایده داره 10 سال فایده داره تا ابد که نمیشه اینطور شونه خالی کنید از قبول مسئولیت.
      به کجا می رسیم با این وضع؟
      خوبه می بینید هر روز هم دارن چنگ و دندون نشون میدن حضرات از امریکا و اسرائیل . اون روزی که نیاز به حمایت مردم هست کی انگیزه داره؟ کی روحیه داره؟ چه عُلقه و پیوندی با مردم برقرار کردید؟...

    • بدون نام

      دمت گرم واقعا حرف دل مردم رو زد

    • ایمان

      من جز همون دسته از مردم هستم مراقب باشید

    • حسن

      آیت الله جوادی آملی درست درک کردن ،از دست مسولان اختلاصگر به اندازه بیماری ایدز نگرانیم

    • ایرانی

      حاج اقا دیگه اب از سر گذشته دبگه مردم جای دست وپازدن رو ندارن دارن خفه میشن وتموم#!!!!!

    • بدون نام

      خوبه که در جریان هستید...

    • بدون نام

      کاش برخی مسولین که خود رابخواب زدند
      به حرف شما گوش کنند.هرچندبعیده.ودر
      سخنان خود تازه مردم را بدهکار می کنند.

    • محسن

      باسلام حاجی آقازیادسخت نگیر ...

      پاسخ ها

      • عليرضا

        يعني چي زياد سخت نگير،توجامعه اي كه انتقاد وقبول حرف حق نباشه به سمت ديكتاتوري وتباهي ميره،اين حرف ها رو از زبان مردم زياد شنيده بوديم ولي از زبان دانشمندي كه هميشه حرف هاي فلسفي وقلمبه سلمبه ميزده عجيبه وجاي اميدواري داره.اميد به اينكه مردم رو درك كنند واز اسلام چهره اي تءوري وغيرقابل اجرا وفهم نشون ندن بلكه اسلام رو عملي كنند وكار رو به كاردان بسپرند ودست بزرگترين دشمنان دين كه دروغگويان ودزدان بيت المال هستند رو قطع كنند.درود بر دانشمند واقعي وبدون حاشيه

    • بدون نام

      فقط حرف فقط شعار

    • بدون نام

      درود بر آقای جوادی آملی. احسنت

    • بدون نام

      به عمل کار برآید به سخندانی نیست
      حرف خوب ولی آدمی که عمل کنه وجود نداره

    • بدون نام

      حرف دل 80میلیون ایرانی رو زدی مرد خدا......رانت خواری،اختلاس،بیکاری جوانان ،دست درازی به بیت المال،جنگ با همه دول دنیا،فقر،فحشا،بی احترامی به زنان این سرزمین بخاطر سلایق شخصی و هزاران اشتباه دیگر بخاطر جهل و ناتوانی مسولین قدیم و جدیدی است که این امور برای خودشان حلال است و برای مردم حرام....دولتی که مردمش آرزوی نبودن این مسولین را دارند باید خط و مشی اشتباه خودش رو اصلاح کنه یا به سرنوشتی که شما فرمودید در آینده گرفتار میشه...یا علی

    • انسانیت

      حاج آقا به نظر شما چه کسی ویا کسانی مسول این بدبختی و ویرانی ایران بوده اند و متاسفانه خیییلی دیر شده

    • سینا

      دقیقا حیف دریا

    • وطن پرست

      دمت گرم ، واقعاً حقیقت رو گفتی ولی حالا چرا ،بعد این همه سال

      ای.....خدا...........................

    • م

      واقعا حرف دل ما جون های بیکاری رو زده که جلو زن و بچه الان خجالت میکشیم؛خجالت میکشیم که ۳۰ سالمون ولی پول خریدن کیک تولد بچه نداریم ؛مملکت شده باند و رانت خدا لعنتتون کنه به حق این اذان محمد؛من جونم کار داشتم زیرآبم رو زدن خدا نگذره از این مسولین؛جای مرگ بر آمریکا باید مرگ به خود این مسولین گفت!!!

    • بدون نام

      ادم گرسنه دین ندارد. سیرازگرسنه خبرندارد.

    • فریاد مورچه ها

      با درود.چرا حکومت جلوی این ربا خواری رو نمیگیره مگه ما مسلمون نیستیم.ملت به ناچار و از سر مشکلات درگیر گناه شدن چون ربا دهنده و ربا گیرنده هردو گناهکارن.خداوندا خودت کاری کن به حال ما

    • م

      البته اگه فیلتر نکن حرفامون رو بابا منم جونم منم میخوام زندگی کنم ؛صدام به هیچ جا نرسید هیچ جا ؛چرا من کار ندارم چرا میگفتن درس بخون مهندس بشی میری سر کار کو کار؟؟؟

    • بدون نام

      کفر وکافری ربطی به داشتن و نداشتن دین نداره سیستم بانکی اونا ربا نداره. به مردم خودشون خوب میرسن دزدی کمه اختلاس هم کم. دیانت وخدا پرستی یعنی همین. فقط توی بلندگو داد بزنیم که مامسلمان وهمه کافرند که نمیشه

    • ضد

      بهشتی حال حاظر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حاضر

    • بدون نام

      درود بر آیت الله آزادی خواه و مستقل

    • بدون نام

      خدا کند مسولین که کر وکور هستن چشم گوش خود را باز کنن وفردا را انطور که هست ببینن نه انطور که خودشون دلشون میخواد

    • mohammad

      حرفت طلاست

    • B

      حرف های شما درست است.اما مردم هم در به وجود آمدن این شرایط نقش دارن.وقتی من به هموطنم رحم نمی کنم اونوقت چه انتظاری از دیگران می تونم داشته باشم؟جریان سازی از تک تک ما شروع می شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا برخی مردم خودشون اصلا انصاف ندارن و همیشه از دولت شکایت میکنند ، خودشون آب نمیبینند ولی شناگر ماهری هستن

    • بدون نام

      حاج اقاجاناكه سخن دب ماراميگويي

    • بینج

      ایت ...ازاینکه خالصانه اززبان ملت حرف زدی خدا حفظت کنه

    • بدون نام

      نصر من الله و فتح قریب
      ان شاالله همه ظالمان را به زباله دان تاریخ خواهیم انداخت

    • علیرضا

      اش بدجوری شور شده،من فقط دلم خونه جوانانی است که سینه را آماج گلوله کردند تا شرف و حیثیت ایرانی لگدمال بیگانه نشه،در صورتی که الان چیزی برای ملت نمانده که به خاطرش تحمل کنند،بترسید بترسید که خون آنها گریبانتان را بگیرد،آنموقع تر و خشک با هم میسوزد.

    • بدون نام

      به این مرد میگن عالم تحصیل کرده فهیم

    • بیطرف

      واقعیتی که مسولین باید هواسشون باش ..اب اگه ریخت دیگه جمع نمیشه..

    • بدون نام

      خدایا خودت رحم و نظر کرامتی به این ملت مستضعف داشته باش و الا امید به زندگی مردم در خطر هست علی برکت الله

    • بدون نام

      خدا حفظش کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم بیکارم کفشم پاره شد ازبس دنبال کارگشتم علی برکت الله

    • بدون نام

      داداش ازجسدموميايي چه خبر

    • بدون نام

      درود بر شما

    • میلاجردی

      احسنت.
      فقط بخش کوچکی از حقیقت ها رایاد آوری فرمودند که قابل تقدیر است.

    • مازیار

      خوبه خودتون میدونید

    • بدون نام

      خوبه میدونید که مردم به سطوح امدن دگه صبرشان تموم شده بخدا چهار تا فرزند دانشگاه رفته بیکار دارم چرا اینقدر فرق میگذارید ولله بخدا ما هم ایرانی هستیم چکار کنیم پارتی نداریم چکار کنیم جبهه رفتم ولی......... چکارکنم که سهمیه ندارم ولی بخدا خیلی زحمت کشیدم دستهایم پینه بستن تا اینها رو فرستادم استانهای دیگر درس بخونن که شاید روزی بتوانن گلیم خود را از اب بکشن امیدوارم خدا به حساب شما مسولین برسهذ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرمایشتون صحیح و متین

        اما به سطوح نه ؛ به ستوه

    • بدون نام

      عجب تیتری!!!! دقیقا همینطوره

    • بدون نام

      درود بر تو ای مرد بزرگ

    • بدون نام

      دقیقا همینطوره

    • بدون نام

      واقعا چه حرفا خوبی زده..دمش گرم

    • واقع گرا

      و فقط بجزچند نظر که باکنایه و مغرضانه ویاسیاسی نظر دادن بابقیه موافقم.لازم به ذکر است چندین سال پیش ایشان خواستند تذکر بدهند که مراقب باشید که به بیراهه نریم !!! عده ایی خاص حمله کردند به موضع جناب جوادی آملی ووفقط تنها کاری که تونست این مرجع عزیزو گرامی بکنه سکوت بود وحتی صداوسیماحاضربه حمایت از ایشان نشد!! وکاربرحسین که شغل وزیر کار قبل انقلاب را سواِل کرده بگم خدمتش که ایشان در کارخانه ساخت یچخال دولتی بوده اقای ربیعی

    • بدون نام

      احسنت مخصوصا اون قسمت میزنشین بعضی کارمندان واقعا مفت خورند

    • بدون نام

      نمیدونم چرا احساس خوبی ندارم یعنی قراره چی بشه!!!

    • یا الله

      کیش و مات

      تمام شد .

      اونهایی که فهمیدن رفتن ....

      نیاز به ساختن و جامعه ای نو

    • محمد

      درود بر شرفت ای مرد عالم و ریاضی دان.امثال شما نعمتید

    • بدون نام

      احسنت بر این مرد خدا .رجال یعنی ایشون

    • نوید

      به نظرم اینا رو همه مسئولین خرد و کلان نظام میدونن ،ولی اینکه به فکر مردم نیستن و مردم تا صداشون در میاد میشن معاند و منافق و چه و چه و چه،ولی اونجا رو خوب اومد که گفت ،فضای مجازی نداریم فکر مردمو هر فردی هر جا بیاد حقیقیه ،حتی پشت در مبال،،،خخخخخخخخخ

    • حسین

      اللهم عجل لولیک الفرج.الساعه الساعه الساعه

    • علی

      حرف حق جواب نداره .....

    • بدون نام

      درود بر شرفش

    • بدون نام

      مسئولین به مثبت و منفی ها دقت کنید. دقت کنید. بفهمید چه خبره. از همین لحظه شروع کنید که فردا بسیار دیره.

    • بدون نام

      اینم یک نوع سیاست هست .اگرراست میکه ایشون که یک مرجع تقلیدبزرگ هست باچندتا ازاین مراجع ها نمیتتونن جلو ربا خواری بان ک ها رابگیرن اصلا وقتی نمیتونن جلو ربا خواری را بگیرن چه فایده داره باحرف زدن اقای جوادی املی ودیگرمراجع که کاردرست نمیشود اگرراست میگن بیایند وسط میدان .دورازحوض وایسادن میگن لنگش کن .انشاالله که جواب دل این جوانهای تحصیل کرده وکل جوانهای بیکاررا خدا ازشون پس بگیره .

    • بدون نام

      حاج اقا دمت گرم ممنون که حرف دل مردم را زدی

    • بدون نام

      دو صد گفته چون نیم کردار نیست

    • بدون نام

      حرف دل خیلیاروزدی احسنت

    • بدون نام

      خیلییییی دیر این مسائلو متوجه شدید. حالا خیلی دیر شده.

    • بدون نام

      حاج آقا دمت گرم که امر به معروف کردی. خوب اگه بقیه گوش نمیگیرند شما خودت انجام بده که تو دریا نا ندازنت. سلامت باشی پسر.

    • محسن

      باسلام آقای سانسورچی این آخرین دفعه هست که مطالب شمارامیخوانم همان من و تو و بی بی سی بهتر
      حداقل مطالب را سانسور نمیکنند.
      در ضمن اکثرمسئولین از بالائی هاتاکارمندان جز شهرداریها دارن خلاف میکنند رشوه میگیرند.
      مردم هم هیچ گونه اعتراضی نمیکنند .
      مگر توخودت درایران زندگی نمیکنی این همه دزدی
      (اختلاص) این همه وعدهای دروغ .چی بگم
      این همه مردم شهید دادن ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت بعدشم سیرازگشنه خبرنداره...

    • بدون نام

      حاج آقا مردم گوششون از این حرفا پره
      ....

      پاسخ ها

      • دراكولا تا به تا، مورد تبعيض

        كامنت من تقريبا تو مايه هاي كامنت شما بود، تازه يك كمي ملايم تر. اما براي من منتشر نشد. اخه تبعيض تا كجا :(

      • بدون نام

        اره جونم مال منم چاپ نشده داش

      • دراکولا تا به تا

        لعنت به من كه با اعتراض ام، كامنت شما رو هم به سرنوشت كامنت خودم، دچار كردم :(

    • Neymar

      ایول ایده ی خوبی بود همین کارو انجام میدیم

    • بدون نام

      احسنت إستاد بزرگوار،،،

    • صالح

      قابل توجه آقای جوادی آملی وآقای ربیعی آیا این نظرات مردم راخوانده اید؟! ببنیدمردم چه نطری دارند....فساد مسئولین با مردم کاری کرد که خون به دل شده اند. خدا هزار بار لعنت کن ان دسته از مدیران دزد را

    • ایمان

      گل گفتی. پس تمام بدبختی ما از مسعولین بی عرضه میباشد. نه امریکا و اسراعیل.

    • بدون نام

      تمام بازنشسته ها را در شركتهاي خصوصي و سهامي كه مثل اختاپوس به ميزشون تحت عنوان مشاور چسبيدن را بيرون بريزيد و جوانان را جاي آنها استخدام كنيد

    • یک ایرانی

      تا زمانی ک فساد ریشه کن نشه هیچ مشکلی حل نمیشه
      بخاطر همین فساده ک همه مسئولین از هم دیگه نقطه ضعف دارن هیشکی زورش ب هیشکی نمیرسه

    • بدون نام

      ببخشید اعصاب وقتی ناراحت باشد دگه به املا کلمه توجه نمیشه

    • بدون نام

      فساد از وزرا و دولت ها شروع می شود و تمامی ندارد مگر اینکه ما خود مردم قیام کنیم و غرقشان کنیم در پول های بادآورده شان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج