جاباما
۷۰۹۵۸۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نسخه پیش نمایش آفیس ۲۰۱۹ منتشر شد

مایکروسافت نسخه پیش نمایش برنامه آفیس ۲۰۱۹ را منتشر کرد. این اولین نسخه پیش نمایش از جدیدترین نسخه نرم‌افزار آفیس به حساب می‌آید که در دسترس عموم قرار گرفته است. آفیس ۲۰۱۹ شامل برنامه‌هایی مثل Word، Excel، PowerPoint و Outlook می‌شود. همچنین برنامه‌های Exchage، SharePoint و Skype هم در آن قرار دارد.

وبسایت دیجی‌کالامگ - مجید نوردوست: مایکروسافت نسخه پیش نمایش برنامه آفیس ۲۰۱۹ را منتشر کرد. این اولین نسخه پیش نمایش از جدیدترین نسخه نرم‌افزار آفیس به حساب می‌آید که در دسترس عموم قرار گرفته است. آفیس ۲۰۱۹ شامل برنامه‌هایی مثل Word، Excel، PowerPoint و Outlook می‌شود. همچنین برنامه‌های Exchage، SharePoint و Skype هم در آن قرار دارد.

نسخه پیش نمایش آفیس ۲۰۱۹ منتشر شد

مایکروسافت قصد دارد آفیس ۲۰۱۹ را برای کسب و کارهایی منتشر کند که از آفیس ۳۶۵ استفاده نمی‌کنند. همچنین مشخص شده که این نسخه از آفیس تنها روی کامپیوترهای ویندوز ۱۰ اجرا خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده مایکروسافت نسخه مک برنامه آفیس را هم در دست توسعه دارد. آفیس جدید از قلم هم پشتیبانی می‌کند و حتی متوجه میزان فشاری که کاربران به قلم وارد می‌کنند هم می‌شود و می‌تواند کارهای مختلفی انجام دهد. همچنین مشخص شده که نسخه جدید Excel هم به فرمول‌ها، چارت‌ها و قابلیت‌های جدیدتری مجهز شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده آفیس ۲۰۱۹ اواخر سال ۲۰۱۸ راهی بازار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج