جاباما
۷۱۰۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کشتی گیران وزرات ورزش را تهدید کردند

کشتی‌گیران مدال‌آور در مسابقات جهانی در واکنش به حضور صالحی‌امیری در مراسم استقبال از والیبالیست‌ها و بی‌اعتنایی به کشتی، تهدید به عدم حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی پیش رو کردند.

خبرآنلاین: کشتی‌گیران مدال‌آور در مسابقات جهانی در واکنش به حضور صالحی‌امیری در مراسم استقبال از والیبالیست‌ها و بی‌اعتنایی به کشتی، تهدید به عدم حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی پیش رو کردند.

سیدرضا صالحی‌امیری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان دوشنبه شب با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از اعضای تیم ملی والیبال که عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده بودند، استقبال کرد.این موضوع با واکنش منفی جمع زیادی از کشتی‌گیران تیم‌های ملی کشتی که در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال شده بودند همراه بود.

این کشتی‌گیران ضمن گلایه از عملکرد سرپرست وزارت ورزش و جوانان نسبت به تبعیض رخ داده، تهدید کردند که در صورت تداوم روند موجود و بی‌توجهی به کشتی در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی پیش رو، روی تشک نخواهند رفت.

احسان لشگری، دارنده مدال برنز جهان در این باره گفت: تمام کشتی‌گیران همدل شده‌اند که نه در مسابقات جهانی و نه در بازی‌های آسیایی به خاطر بی‌احترامی به کشتی شرکت نکنند؛ چنین برخوردی را نمی‌پذیریم. اگر جوایز بچه‌ها را ندهند خیلی از قهرمانان بزرگ کشتی دیگر برای ایران روی تشک نمی‌روند.

حسن رحیمی، دارنده مدال طلای جهان نیز گفت: با این شرایط، کشتی گرفتن دیگر فایده‌ای ندارد و باید از همین حالا به دنبال حرفه و شغلی باشیم تا حداقل آینده‌مان تأمین باشد. من هم در کنار سایر ملی‌پوشان در صورت تداوم همین روند در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت نخواهم کرد.

مسعود اسماعیل‌پور نیز که موفق به کسب مدال برنز جهان شده بود، تصریح کرد: این برخوردها در شأن خانواده کشتی و کشتی‌گیران نیست و در صورت تداوم این روند فکر دیگری خواهیم کرد و در مسابقات پیش رو روی تشک نخواهیم رفت. عمر ورزش قهرمانی کوتاه است و اگر امروز به ما توجهی نشود، آینده‌ای در انتظار ما نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج