۷۱۰۳۴۷
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

دستگیری ۱۹۸ نفر از اراذل و اوباش در تهران

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به طرح‌های مختلف دستگیری اراذل و اوباش گفت: ما در مقابل مزاحمان نوامیس و برهم‌زنندگان نظم اجتماعی، حالت تهاجمی خواهیم داشت.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس پایتخت با اشاره به طرح‌های مختلف دستگیری اراذل و اوباش گفت: ما در مقابل مزاحمان نوامیس و برهم‌زنندگان نظم اجتماعی، حالت تهاجمی خواهیم داشت.

سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران و در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمان محلات تهران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پلیس اطلاعات و امنیت با کارهای اطلاعاتی ۱۰۸ مأموریت را در محل‌های مختلف مانند قهوه‌خانه‌ها، باشگاه‌های بدنسازی، پارک‌ها، تفرجگاه‌های عمومی و ... انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه در این عملیات‌ها ۱۹۸ نفر از اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس دستگیر شدند، افزود: برخی از این عملیات‌ها براساس کارهای اطلاعاتی و بخشی بر اساس تماس‌ها و درخواست‌های مردمی صورت گرفت.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: عمده جرایم این افراد، زورگیری با سلاح گرم یا شِبه گرم، عربده‌کشی، تخریب اموال عمومی، تهیه مشروبات الکلی و مواد مخدر و مزاحمت برای نوامیس بوده است.

رحیمی گفت: از این دستگیرشدگان، ۳۰ نفر جزو اراذل و اوباش سطح یک و دو بودند؛ یعنی سوابق بسیاری داشتند و تحت کنترل پلیس هستند.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها ۸ قبضه سلاح جنگی و عمدتاً کمری، ۵ قبضه سلاح شکاری، ۱۶۷۸ قطعه ادوات قمار، مقادیر بسیاری مشروبات الکلی و ۲۰ هزار قلم داروهای تقلبی نیروزا کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت تأکید کرد: عملیات برقراری نظم و امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل و اوباش به طور مستمر در سال ۹۷ ادامه خواهد داشت و پلیس در مقابل این افراد حالت تهاجمی خواهد داشت. ما بر اساس رصد و اطلاعات به طور مرتب با این افراد برخورد خواهیم کرد.

رحیمی افزود: ۷۴ نفر از این دستگیرشدگان زیر ۱۸ سال سن داشتند که تحویل خانواده‌ها شدند. در این راستا از خانواده‌های عزیز درخواست می‌کنم بیشتر مراقب جوانان خود باشند و رفت و آمدهای آنها را تحت نظر بیشتر قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      ایران شده مرکز پرورش اراذل و اوباش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج