۷۱۰۸۰۳
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

ابطحی: وزرای روحانی از ابتدا روزه سکوت داشتند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: انتخاب‌های روحانی از ابتدا برای یک دولت پرسخن و تهاجمی بی‌معنا بود و بیشتر نشان‌دهنده دولتی تدافعی است.

خبرگزاری ایلنا: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: انتخاب‌های روحانی از ابتدا برای یک دولت پرسخن و تهاجمی بی‌معنا بود و بیشتر نشان‌دهنده دولتی تدافعی است.

محمدعلی ابطحی در خصوص عدم شفافیت بعضی از دولتمردان، گفت: عدم شفافیت مدیران و طرح موضوع روزه سکوت مدیران از سمت روحانی از همان ابتدا عجیب به نظر می‌رسید. چراکه نوع انتخاب وزرا که با واکنش حامیان انتخاباتی او هم روبه‌رو شده بود، پیشامد این اتفاقات را قطعی کرده بود. مجموعه وزرای روحانی از ابتدا هم اهل ریسک نبودند و برای حفظ خود بعضا روزه سکوت هم می‌گیرند.

وی افزود: این انتخاب‌ها از ابتدا برای یک دولت پرسخن و تهاجمی بی‌معنا بود و بیشتر نشان دهنده دولتی تدافعی است. ضمن اینکه روحانی در عمل بسیاری از شعارهای خود را فراموش کرده است. در این شرایط وزرا هم دلیلی نمی‌بینند در بسیاری موارد اظهارنظر کنند. البته بخشی از عملکرد روحانی به دلیل دست‌های پشت پرده است که مانع از به تحقق رسیدن اهداف او می‌شوند. بخشی دیگر هم عدم پیگیری روحانی را بیان می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: روحانی باید در ابتدا عملکرد خود را نقد کند و در جهت عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش پیشرو باشد، در وهله بعد می‌تواند وزرا را نقد کند. ضمن اینکه با توجه به شرایط فعلی کشور جریان اصلاحات باید دقت بیشتری برای انتخابات بعدی به خرج دهد و نیروهایی را در انتخابات مطرح کند که منتسب به همین جریان باشند.

وی در پایان گفت: جریان اصلاحات نمی‌تواند نسبت به آینده کشور بی‌تفاوت باشد و قطعا از نیروهای خود برای انتخابات بعدی استفاده می‌کند. اما در حال حاضر نمی‌توان در خصوص آن سخن گفت چرا که اصلاحات به زمان بیشتری نیاز دارد تا برای فضای انتخابات به مصداقی مشخص برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      تو یکی لطفا......

    • بدون نام

      استفاده از مدیران باسابقه در جامعه ایرانی یعنی : نبود خلاقیت , عدم اشنایی با تکنولوژی جدید , عافیت طلبی و راحت طلبی , تسلیم در برابر مراکز پفکی قدرت , عدم باور جوانگرایی , ترس از تغییرات ,........تغییر لازمه ولی ....با سرعت .شاید هم استفاده از مدیر ویا مشاور خارجی برای جبران نقایص فوق , حیاتیه , نه لازم .

    • بدون نام

      ببینید چجوری لم داده به صندلی راحتیش!!!!!!!!

    • شکیبه

      چیزی برای گفتن ندارن

    • بدون نام

      مازنی فعلا برو اصلاح کن بعد
      ببنم بعد چی پیش می ایید

    • ای خدا

      چونکه جرات حرف زدن نداشته اند!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج